Lees haar post gewoonquote:Op woensdag 27 november 2019 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
echt is appeltje nu mod af?
door dit?
man man man man
Is haar eigen keuze.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
door dit?
man man man man
Fout, het is niet een, maar de enige basis ....... en dat een goede mod zijn is ook een kwestie van talent, gezond inzicht en zeker ook intelligentie.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jaren user zijn op fok, en daadwerkelijk mod zijn is natuurlijk wel even wat anders. Dan komen er weer andere dingen bij kijken, maar het is een goede basis om op te beginnen, dat zeker.
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Maar nee, ze stopt niet door die UI.quote:
spuit elf, maar vanzelfsprekend mag ook jij ook je mening geven zelfs zonder te lezen wat hier nu eigenlijk gezegd isquote:Op woensdag 27 november 2019 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
door dit?
man man man man
Er komt een functie vrij. Oh nee toch nietquote:Op woensdag 27 november 2019 17:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
spuit elf, maar vanzelfsprekend mag ook jij ook je mening geven zelfs zonder te lezen wat hier nu eigenlijk gezegd is
Niet? ze hebben die baan al aan je gegeven? Ik vind het best, ik ga wel achterover zitten en genietenquote:Op woensdag 27 november 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komt een functie vrij. Oh nee toch niet
Ik zou jou graag als mod zien. Lekker to the point.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komt een functie vrij. Oh nee toch niet
quote:Op woensdag 27 november 2019 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zou jou graag als mod zien. Lekker to the point.
Nee dank jequote:Op woensdag 27 november 2019 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zou jou graag als mod zien. Lekker to the point.
Vooral dit.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
En laten we Appeltje nou niet zo afkatten.
ik ben voor!quote:Op woensdag 27 november 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
Totaal niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Fout, het is niet een, maar de enige basis ....... en dat een goede mod zijn is ook een kwestie van talent, gezond inzicht en zeker ook intelligentie.
Maar goed, ik heb je UI even gebruikt en er oneerbare voorstellen mee gedaan in het Keldertje, ik hoop dat je dat niet erg vindt
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel wat te stellen gehad en ik ben nogal dwars. Dat weet zequote:
Denk ik wel.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel wat te stellen gehad en ik ben nogal dwars. Dat weet ze
Zekerquote:
Dat gaan we zeker niet doen.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
Dat ga ik zeker doen.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:41 schreef yvonne het volgende:
Oké, er is een mod weg, en dat is kut. Dat is altijd kut, wat de reden ook is.
Mod worden doe je met de beste intenties, én omdat je het gewon leuk vind om aan FOK! mee te werken.
En soms lukt hetgeen dat je voor ogen had niet, soit.
[b]Ik vertrouw erop dat jullie dit met enig respect behandelen ( daar is vast een ander woord voor, maar daar kan ik nu niet op komen en klinkt m'n zin raar)[/b]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |