Wie zegt dat je dat niet mag dan, voordat je mij weer iets in mijn schoenen schuift wat ik niet heb gezegd of gedaan?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:46 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk Bloes, jij mag je eigen mening hebben ik als user ook. Klaar!
Maar jij verwart je modschap te vaak met user-zijn. Dat is verduld onhandig.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:46 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk Bloes, jij mag je eigen mening hebben ik als user ook. Klaar!
Ja, en ik heb het over het grotere geheel.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:48 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het alleen over de Ui
Heb je wel eens gelezen over oorzaak en aanleiding en het verschil daarinquote:Op woensdag 27 november 2019 16:48 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het alleen over de Ui
Ik ben op de eerste plaats user, maar wordt door een aantal andere users in een keurslijf gedwongen waar ik niet in wil zitten. Daarom heb ik gevraagd om mij op zwart te zetten.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar jij verwart je modschap te vaak met user-zijn. Dat is verduld onhandig.
Ja Bloes.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heb je wel eens gelezen over oorzaak en aanleiding en het verschil daarin
Als je in de Cos bent, dan ben je mod. Je wordt niet in een keurslijf gedwongen, daar heb je zelf voor gekozen. Kun je niemand de schuld van geven.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:50 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik ben op de eerste plaats user, maar wordt door een aantal andere users in een keurslijf gedwongen waar ik niet in wil zitten. Daarom heb ik gevraagd om mij op zwart te zetten.
Ik denk dat je een stukje fok ervaring mist. Dat schiet mensen soms in het verkeerde keelgat.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:50 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik ben op de eerste plaats user, maar wordt door een aantal andere users in een keurslijf gedwongen waar ik niet in wil zitten. Daarom heb ik gevraagd om mij op zwart te zetten.
En dan ook. Een paar maandjes in dequote:Op woensdag 27 november 2019 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je een stukje fok ervaring mist. Dat schiet mensen soms in het verkeerde keelgat.
quote:Op woensdag 27 november 2019 16:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[ afbeelding ]
je kan ook ff sorry zeggen
best makkelijk
[ afbeelding ]
best makkelijk
[ afbeelding ]
best makkelijk
Maar ervaring kun je natuurlijk alleen in de praktijk opdoen, dat moet ook niet vergeten worden.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je een stukje fok ervaring mist. Dat schiet mensen soms in het verkeerde keelgat.
Als je al een jaartje of twee FOK!breed post ben je een stuk verder dan na een paar maanden enkel Cossen.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar ervaring kun je natuurlijk alleen in de praktijk opdoen, dat moet ook niet vergeten worden.
Als een mod gaat vragen wat FB is dan klopt er iets nietquote:Op woensdag 27 november 2019 16:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar ervaring kun je natuurlijk alleen in de praktijk opdoen, dat moet ook niet vergeten worden.
ervaring opdoen betekent ook luisteren naar wat anderen zeggen en betekent ook af en toe ongelijk bekennen en leren van wat fout is gegaan.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
best makkelijk
In die zin heb je gelijk, maar naar mijn idee hoef je niet fokbreed te posten, als je je subforum maar goed kent.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je al een jaartje of twee FOK!breed post ben je een stuk verder dan na een paar maanden enkel Cossen.
Ervaring aangaande het reilen en zeilen op FOK? Dat zou betekenen dat bijv. mootie en muis, die tig jaren hier hebben, maar geen mod zijn, er de ballen verstand van hebben.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat doet die appel toch ookquote:Op woensdag 27 november 2019 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ervaring opdoen betekent ook luisteren naar wat anderen zeggen en betekent ook af en toe ongelijk bekennen en leren van wat fout is gegaan.
Jaren user zijn op fok, en daadwerkelijk mod zijn is natuurlijk wel even wat anders. Dan komen er weer andere dingen bij kijken, maar het is een goede basis om op te beginnen, dat zeker.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ervaring aangaande het reilen en zeilen op FOK? Dat zou betekenen dat bijv. mootie en muis, die tig jaren hier hebben, maar geen mod zijn, er de ballen verstand van hebben.
Naar mijn idee wel. Als je geen flauw benul heb waar je mensen naar kunt doorverwijzen, verwart raakt als iemand WKN of ESF zegt, dan doe je het niet goed. Of er na een jaar achterkomt dat FOK! doorlinkt naar o.a. bol.com.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
In die zin heb je gelijk, maar naar mijn idee hoef je niet fokbreed te posten, als je je subforum maar goed kent.
In ieder geval kan ik niks anders zeggen dan "Bedankt voor alles, @:Appeltje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |