abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190152476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben voor. Lekker rustig
Ik denk idd dat er dan nogal wat afhaken.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  woensdag 27 november 2019 @ 16:24:20 #202
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_190152486
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat hoeft toch helemaal niet.
Het is een volwassen vrouw die voor zichzelf kan spreken. Maar dat niet durft ofzo?
Daar niet geschikt voor is?
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_190152488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:23 schreef notturna het volgende:

[..]

Ik denk idd dat er dan nogal wat afhaken.
Nog meer? -O-
  Forum Admin woensdag 27 november 2019 @ 16:24:32 #204
58651 crew  murp
murp
pi_190152489
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat hoeft toch helemaal niet.
Het is een volwassen vrouw die voor zichzelf kan spreken. Maar dat niet durft ofzo?
Ik heb haar nog nietgesproken, maar dat ga ik achter de schermen even doen. Over de inhoud ga ik niet delen met jullie
pi_190152493
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:24 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Daar niet geschikt voor is?
Blijkbaar, want ze reageert niet op @Appeltje
pi_190152510
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Nog meer? -O-
Er zijn er helaas al teveel afgehaakt, maar het is het kijken ook niet echt meer waard.
pi_190152511
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:24 schreef murp het volgende:

[..]

Ik heb haar nog nietgesproken, maar dat ga ik achter de schermen even doen. Over de inhoud ga ik niet delen met jullie
Oei Murp, dat is dan wel een tikje voorbarig en betuttelend om voor iemand te spreken. :+
  Forum Admin woensdag 27 november 2019 @ 16:26:37 #208
58651 crew  murp
murp
pi_190152523
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Oei Murp, dat is dan wel een tikje voorbarig en betuttelend om voor iemand te spreken. :+
Die verantwoording neem ik ook op mij :7
pi_190152536
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:26 schreef murp het volgende:

[..]

Die verantwoording neem ik ook op mij :7
Je moet wat overhebben voor je protegees natuurlijk. :Y
pi_190152679
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Je moet wat overhebben voor je protegees natuurlijk. :Y
Ik heb er al voldoende over gezegd.
Korte samenvatting
Kreeg voor de zoveelste keer commentaar van een user op mijn UI dat deze niet origineel was, dus ik dacht leen even de UI van de User omdat die ws wel aan zijn kwaliteitsstandaard voldoet. Heb hem hooguit half uur gebruikt, wat een drama.
pi_190152730
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:33 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Korte samenvatting
Kreeg voor de zoveelste keer commentaar van een user op mijn UI dat deze niet origineel was, dus ik dacht leen even de UI van de User omdat die ws wel aan zijn kwaliteitsstandaard voldoet. Heb hem hooguit half uur gebruikt, wat een drama.
Laat je toch niet op de kast jagen over je UI. Al zouden ze mijne heel duf vinden, is dat niet mijn probleem.
  woensdag 27 november 2019 @ 16:36:57 #212
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_190152736
quote:

[..]

Korte samenvatting
Alles wat ik nog zeg hierover, Voorbeeldfunctie...Wij moeten jou serieus nemen, maar hoe kunnen we jou nog serieus nemen als je zelf niet meer serieus bent. Wij moeten ons ook niet laten verleiden, doe het dan zelf ook niet. Snap je dat ergens?
pi_190152740
quote:

[..]

Korte samenvatting
Bizar.

Regel dat dan gewoon met die user, schrijf desnoods een berichtje of wat dan ook, maar pik niet zomaar "als straf" een UI die deze user al ontzettend lang gebruikt.

En dan nog hier zeggen dat je het overdreven drama vindt.....

echt, er is nog veel wat je moet leren om goed als mod te kunnen functioneren, en inderdaad, zeggen : "dit was misschien niet zo slim van mij, sorry" is iets wat dan bij dit lijstje bovenaan staat.

Nu is het zelfs zo dat een admin, in jouw naam sorry zegt, omdat hij eindverantwoordelijk is.
pi_190152743
quote:

[..]

Korte samenvatting
Lol echt he? Sorry maar dit is grappig.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190152769
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:36 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Alles wat ik zeg nog hierover, Voorbeeldfunctie...Wij moeten jou serieus nemen, maar hoe kunnen we jou nog serieus nemen als je zelf niet meer serieus bent. Wij moeten ons ook niet laten verleiden, doe het dan zelf ook niet. Snap je dat ergens?
Ik heb gevraagd om mij op zwart te zetten, ik ga niet met een Januskop rondlopen in de COS.
pi_190152778
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:37 schreef Verida het volgende:

[..]

Bizar.

Regel dat dan gewoon met die user, schrijf desnoods een berichtje of wat dan ook, maar pik niet zomaar "als straf" een UI die deze user al ontzettend lang gebruikt.

En dan nog hier zeggen dat je het overdreven drama vindt.....

echt, er is nog veel wat je moet leren om goed als mod te kunnen functioneren, en inderdaad, zeggen : "dit was misschien niet zo slim van mij, sorry" is iets wat dan bij dit lijstje bovenaan staat.

Nu is het zelfs zo dat een admin, in jouw naam sorry zegt, omdat hij eindverantwoordelijk is.
Een berichtje sturen WTF. Dit is wel redelijk debiel opgeblazen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190152784
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door murp op 27-11-2019 16:54:42 ]
pi_190152816
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Goede beslissing ^O^
Nergens voor nodig imo. Er word genoeg gedold met UI's voor de gein. Ik zie er niks kwaads in
  woensdag 27 november 2019 @ 16:41:03 #219
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_190152834
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:38 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Ik heb gevraagd om mij op zwart te zetten, ik ga niet met een Januskop rondlopen in de COS.
Misschien wel verstandig.
  Moderator woensdag 27 november 2019 @ 16:41:07 #220
388664 crew  Dotteke
pi_190152838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Nergens voor nodig imo. Er word genoeg gedold met UI's voor de gein. Ik zie er niks kwaads in
Ik ook niet, sommige maken overal drama van.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_190152853
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:36 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Alles wat ik nog zeg hierover, Voorbeeldfunctie...Wij moeten jou serieus nemen, maar hoe kunnen we jou nog serieus nemen als je zelf niet meer serieus bent. Wij moeten ons ook niet laten verleiden, doe het dan zelf ook niet. Snap je dat ergens?
Lul niet zeg. Geintjes mogen niet?
pi_190152861
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Niet alleen om de UI uiteraard.
  woensdag 27 november 2019 @ 16:42:21 #223
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190152864
quote:

[..]

Korte samenvatting
Je verdraait de zaken weer zoals gewoonlijk zou ik bijna zeggen, die user, ik dus zei Originele UI weer ....... reagerend op een Sinterklaasje op een paardje (je wisselt elke 2 dagen zo'n beetje van UI, dus zoveel pijn zal het niet gedaan hebben) Toen heb je die van mij maar gekaapt om te jennen, hetgeen niet verboden is, maar natuurlijk wel getuigt van weinig smaak. Het enige dat ik daar in 1e instantie van heb gezegd is dat die UI boven je pay grade ging. Vervolgens ben ik die van Soulraven gaan gebruiken, met de mededeling dat als jij het goede voorbeeld gaf, ik dat best wilde volgen. Je kreeg een storm van commentaar te verduren van de users die van mening waren dat je verkeerd bezig was. Zelf heb ik daar weinig van gezegd, maar ik was het met het meeste wel eens, dat zeker! Ik schat in, maar dat is voor mijn rekening, dat dat commentaar niet alleen voortkomt uit wat je hier weer flikt, maar dat het een optelsom is, nogmaals voor mijn rekening.
pi_190152942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:42 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Je verdraait de zaken weer zoals gewoonlijk zou ik bijna zeggen, die user, ik dus zei Originele UI weer ....... reagerend op een Sinterklaasje op een paardje (je wisselt elke 2 dagen zo'n beetje van UI, dus zoveel pijn zal het niet gedaan hebben) Toen heb je die van mij maar gekaapt om te jennen, hetgeen niet verboden is, maar natuurlijk wel getuigt van weinig smaak. Het enige dat ik daar in 1e instantie van heb gezegd is dat die UI boven je pay grade ging. Vervolgens ben ik die van Soulraven gaan gebruiken, met de mededeling dat als jij het goede voorbeeld gaf, ik dat best wilde volgen. Je kreeg een storm van commentaar te verduren van de users die van mening waren dat je verkeerd bezig was. Zelf heb ik daar weinig van gezegd, maar ik was het met het meeste wel eens, dat zeker! Ik schat in, maar dat is voor mijn rekening, dat dat commentaar niet alleen voortkomt uit wat je hier weer flikt, maar dat het een optelsom is, nogmaals voor mijn rekening.
Tuurlijk Bloes, jij mag je eigen mening hebben ik als user ook. Klaar!
pi_190152944
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Niet alleen om de UI uiteraard.
Ok ik was er niet bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')