Ik acht de kans kleinquote:Op maandag 4 november 2019 21:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Is er iets wat ik kan doen waardoor je het wel heropent?
Kloons mogen ook niet.quote:Op maandag 4 november 2019 20:30 schreef Lodewijk-Boudewijn het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom mijn topic dicht is. Als jij een "act" niet leuk vindt is dat geen reden om een topic te sluiten.
@Danny aubquote:Op maandag 4 november 2019 22:22 schreef squatt3r het volgende:
Ik ontdek net dat @:plompzakker het met @:yvonne doet. Mag ik een upgrade naar #ANONIEM dank.
Haha idiootquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:52 schreef Fer_de_Lance het volgende:
KLB / Werken is voor idioten
Ik wilde idioten typen maar ik ben zelf blijkbaar een idoot
Vet chill die mods enzo, reageren altijd enzoquote:Op zondag 10 november 2019 20:24 schreef Harlekien het volgende:
Waarom is mijn filmpje over Paul de Leeuw verwijderd? FOK! Mods ook al pro pedo?
Gast der zit nog geen halve dag tussen.quote:Op zondag 10 november 2019 23:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Vet chill die mods enzo, reageren altijd enzo
Wel opvallend dat ze paar minuten nodig hebben om mijn post te verwijderen maar vervolgens nooit reageren in FB. Wat overigens niet de eerste keer is.quote:Op zondag 10 november 2019 23:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gast der zit nog geen halve dag tussen.
Doe chill megool !!!
quote:Op zondag 10 november 2019 20:24 schreef Harlekien het volgende:
Waarom is mijn filmpje over Paul de Leeuw verwijderd? FOK! Mods ook al pro pedo?
Erg merkwaardigquote:Op zondag 10 november 2019 23:32 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wel opvallend dat ze paar minuten nodig hebben om mijn post te verwijderen maar vervolgens nooit reageren in FB. Wat overigens niet de eerste keer is.
Nou mien jong. Wat is er loosquote:Op zondag 10 november 2019 23:32 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wel opvallend dat ze paar minuten nodig hebben om mijn post te verwijderen maar vervolgens nooit reageren in FB. Wat overigens niet de eerste keer is.
Ga je daar echt srs over klagen ja?quote:Op maandag 11 november 2019 13:07 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Pedp filmpje van paul de leeuw is verwijderd
Ja, hoezo?quote:Op maandag 11 november 2019 13:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga je daar echt srs over klagen ja?
Ik neem aan dat het in combinatie was met die nare post met dat nare woord.quote:
👌🏻quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
KLB / Chocolade pepernoten
Tt ff verbeteren aub, Chocolade ipv Chocoladd natuurlijk.
Algemeen bekend dat Opa geen humor heeft.quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:10 schreef Rozevla het volgende:
KLB / geen kapa knoffo
Top dat dit soort parels open blijven en mijn satirische topic meteen dicht gaat
Ik doel meer op het feit dat zulke kut topics open mogen blijvenquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat Opa geen humor heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |