Zelfs i.c.m. een verhaal of m'n eigen toppa's is het niet goedquote:Op maandag 4 november 2019 15:08 schreef murp het volgende:
[..]
Op een normale manier mag het natuurlijk wel
Bron?quote:Op maandag 4 november 2019 15:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zelfs i.c.m. een verhaal of m'n eigen toppa's is het niet goed
Nee, want dan krijg ik weer gezeik met notes openbaren en dergelijkequote:
oja ik zie het, misschien een tip om even niet te mentionen in jouw geval?quote:Op maandag 4 november 2019 15:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik weer gezeik met notes openbaren en dergelijke
Zodat je hopelijk denkt er niet nog zo een te openen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:45 schreef Lodewijk-Boudewijn het volgende:
KLB / Toeristen in het reservaat
Waarom is deze dicht?
Is toch gewoon een prima topic? Wellicht een klein beetje fantasie gebruikt om het verhaal wat krachtiger te maken maar kan een stuk mindere topics aanwijzen die nog wel open zijn.quote:Op maandag 4 november 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zodat je hopelijk denkt er niet nog zo een te openen.
Je oogt wat mad.quote:Op maandag 4 november 2019 20:01 schreef Lodewijk-Boudewijn het volgende:
[..]
Is toch gewoon een prima topic? Wellicht een klein beetje fantasie gebruikt om het verhaal wat krachtiger te maken maar kan een stuk mindere topics aanwijzen die nog wel open zijn.
En jij scoort inmiddels een 6 op mijn "ik mag je" schaalquote:Op maandag 4 november 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zodat je hopelijk denkt er niet nog zo een te openen.
Dan is hij zeker je favoriete mod nuquote:Op maandag 4 november 2019 20:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij scoort inmiddels een 6 op mijn "ik mag je" schaal
ALS JE UIT KLB KOMT, BEN JE VOOR GVD KLB GVDquote:Op maandag 4 november 2019 20:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan is hij zeker je favoriete mod nu
Ik wil onze users niet opzadelen met alweer een vermoeiende act.quote:Op maandag 4 november 2019 20:01 schreef Lodewijk-Boudewijn het volgende:
[..]
Is toch gewoon een prima topic? Wellicht een klein beetje fantasie gebruikt om het verhaal wat krachtiger te maken maar kan een stuk mindere topics aanwijzen die nog wel open zijn.
Dit is geen antwoord op mijn vraag vriend.quote:Op maandag 4 november 2019 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil onze users niet opzadelen met alweer een vermoeiende act.
Hulde.quote:Op maandag 4 november 2019 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil onze users niet opzadelen met alweer een vermoeiende act.
Ik gaf je feedback. Gooi het over een andere boeg. Iets wat men ook kan waarderen. Ofzo.quote:Op maandag 4 november 2019 20:27 schreef Lodewijk-Boudewijn het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag vriend.
Ik vroeg waarom mijn topic dicht is. Als jij een "act" niet leuk vindt is dat geen reden om een topic te sluiten.quote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik gaf je feedback. Gooi het over een andere boeg. Iets wat men ook kan waarderen. Ofzo.
Wel als ik KLB er een plezier mee doequote:Op maandag 4 november 2019 20:30 schreef Lodewijk-Boudewijn het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom mijn topic dicht is. Als jij een "act" niet leuk vindt is dat geen reden om een topic te sluiten.
Nee. Nooitquote:Op maandag 4 november 2019 20:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan is hij zeker je favoriete mod nu
Mag dit topic heropend worden a.u.b. Het kan best het prenachtbagger topic worden, ik zou je erg dankbaar zijnquote:
Neenquote:Op maandag 4 november 2019 21:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Mag dit topic heropend worden a.u.b. Het kan best het prenachtbagger topic worden, ik zou je erg dankbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |