abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 oktober 2019 @ 18:56:46 #76
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189534947
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]

bumble?
Staat genoteerd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189534973
Happn als je buiten komt.
  zondag 20 oktober 2019 @ 18:59:44 #78
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189534988
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik mag af en toe even luchten van de zuster.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189544095
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Alleen leuk als je onder de 30 bent denk ik :)

Ik was op zeker moment wel klaar met de “mannen” die mij leuk vonden.
Denk dat het leeftijdsverschil zelden minder dan 20 jaar was.
Incl dus “jochies” die al op hun 18e al een kind hadden en toch graag een gezin willen stichten en dus bloedserieus zijn.

Als 40+er... kan ik daar toch weinig mee geloof ik.
pi_189547424
Had ergens gelezen dat fok een goeie datingsite is 😂😂
-
pi_189547714
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Alleen leuk als je onder de 30 bent denk ik :)

Ik was op zeker moment wel klaar met de “mannen” die mij leuk vonden.
Denk dat het leeftijdsverschil zelden minder dan 20 jaar was.
Incl dus “jochies” die al op hun 18e al een kind hadden en toch graag een gezin willen stichten en dus bloedserieus zijn.

Als 40+er... kan ik daar toch weinig mee geloof ik.
Je kan toch op leeftijd filteren?
pi_189547789
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:25 schreef Harry010 het volgende:
Had ergens gelezen dat fok een goeie datingsite is 😂😂
Nummer 1 van Nederland.
pi_189547802
Ik had laatst via Twoo dus een Russische dame een wegwerp mailadres gegeven voor de lol. Ze blijft gewoon de hele tijd mails sturen over haar leven en allerlei foto's van haarzelf. Als ik even niet reageer dan vraagt ze waarom het zo lang duurt. Ze noemt me "man zonder naam", want ik ga mn eigen gegevens niet prijsgeven. Hilarisch dit :')
pi_189548349
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:48 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Je kan toch op leeftijd filteren?
Mja dan kom je dus “niemand” meer tegen.
En ik woon hartje stad.. dus je zou toch denken dat ook daar genoeg heten van mijn eigen leeftijd lopen.

Maar meest typische vind ik eigenlijk wel dat iemand van 18 oprecht een gezin wil vormen met iemand die meer dan 20 jaar ouder is.
En dat is me toch meer dan eens overkomen toen ik de leeftijdsgrens per ongeluk nog niet had ingesteld :)

Maar als het aanbod er niet is.. kun je er wel op filteren... maar dan is er dus nog net zo min aanbod.
pi_189548791
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:55 schreef zoem het volgende:
Ik had laatst via Twoo dus een Russische dame een wegwerp mailadres gegeven voor de lol. Ze blijft gewoon de hele tijd mails sturen over haar leven en allerlei foto's van haarzelf. Als ik even niet reageer dan vraagt ze waarom het zo lang duurt. Ze noemt me "man zonder naam", want ik ga mn eigen gegevens niet prijsgeven. Hilarisch dit :')
Die Twoo is ruk, je kan niet eens je account verwijderen. _O-
Ze slaan hem op, dus met een handeling heb je hem weer terug.
pi_189550566
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En ik woon hartje stad.. dus je zou toch denken dat ook daar genoeg heten van mijn eigen leeftijd lopen.

Maar meest typische vind ik eigenlijk wel dat iemand van 18 oprecht een gezin wil vormen met iemand die meer dan 20 jaar ouder is.
En dat is me toch meer dan eens overkomen toen ik de leeftijdsgrens per ongeluk nog niet had ingesteld :)

Maar als het aanbod er niet is.. kun je er wel op filteren... maar dan is er dus nog net zo min aanbod.
Ik heb de leeftijdsgrenzen opzicht gewoon op 18-48 ofzo staan.
Denk dat vrouwen als ze een beetje volwasen voor hun leeftijd zijn prima nog kan, ben zelf 27, voor serieuze business aan de upside houdt het wel op denk ik rond de 31.

Ik swipe wel vaak op 30+ of 21- _O-
Voorbij de pedogrens gaat me toch wat te ver.

[ Bericht 3% gewijzigd door ludovico op 21-10-2019 18:27:22 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189550655
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:09 schreef Kippendief het volgende:
Welke 'datingapps' worden door 14-18 jarigen gebruikt? Wil het in die leeftijdscategorie gaan proberen, omdat ik te weinig levenservaring heb voor vrouwen van mijn eigen leeftijd.
Nou happn dus _O-
pi_189550700
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou happn dus _O-
Al geprobeerd, daar krijg je dus echt amper matches en 0 berichten. Verreweg de slechtste app van de 4 van Tinder/Bumble/Happn/badoo.
pi_189551222
quote:

[..]

Hoe kan je dan niemand meer tegen komen?
pi_189551260
quote:

[..]

Dat komt doordat die kerels van jouw leeftijd al gesetteld zijn.
pi_189551476
wat voor foto's hebben de boys hier op tinder dan
pi_189551525
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Blijkbaar dusdanige goede foto's dat ik om de zoveel tijd een date kan fixen.
pi_189551630
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:22 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Blijkbaar dusdanige goede foto's dat ik om de zoveel tijd een date kan fixen.
weinig
pi_189551648
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Foto's met een dikke karper, aan het boulderen en een met vrienden op festival.
pi_189551776
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:07 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat komt doordat die kerels van jouw leeftijd al gesetteld zijn.
Er zullen vast genoeg gescheiden mannen van die leeftijd zijn.
pi_189552105
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Foto's met een dikke karper, aan het boulderen en een met vrienden op festival.
Dikke sixpack met strandfoto's en een afgemeten pak met een achtergrond van New York.
pi_189552128
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:53 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dikke sixpack met strandfoto's en een afgemeten pak met een achtergrond van New York.
Zou links swipen.
pi_189552172
Sommigen zouden ook vakantiekiekjes links swipen. Wat voor foto's vinden jullie dan leuke foto's?
pi_189552492
Ik probeer er zelf als een player/fuckboi uit te zien op datingapps. Daar krijg ik 10 keer zoveel matches mee dan wanneer ik foto's post waar ik op vakantie ben, leuke dingen doe, met vrienden dingen doe en hobbies beoefen.

En met een fuckboi/player look bedoel ik dan vooral arrogant onder een hoek wegkijken van de camera. Lachen is gewoon onaantrekkelijk bij mannen van wat ik zie als ik dergelijke foto's gebruik.
pi_189552541
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:10 schreef Kippendief het volgende:
Ik probeer er zelf als een player/fuckboi uit te zien op datingapps. Daar krijg ik 10 keer zoveel matches mee dan wanneer ik foto's post waar ik op vakantie ben, leuke dingen doe, met vrienden dingen doe en hobbies beoefen.

En met een fuckboi/player look bedoel ik dan vooral arrogant onder een hoek wegkijken van de camera. Lachen is gewoon onaantrekkelijk bij mannen van wat ik zie als ik dergelijke foto's gebruik.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')