Succes!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:07 schreef Kippendief het volgende:
Vandaag weer een nieuwe date though23 jarige goth-emo chick. Ben echt benieuwd. Tot nu toe alleen maar basic meiden gedate.
Klopt. Er zit net zoals Badoo behoorlijk wat matigheid tussen, maar ik heb op Twoo al meer gesprekken gevoerd dan op menig ander app. Dus erg laagdrempelig, maar kwaliteit varieert.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:45 schreef M1stral het volgende:
Was het @:zoem: niet die op Twoo zat? Ik heb er eens even een blik geworpen, maar het is zo mogelijk nog erger dan Badoo.
Is goed gegaan, we hadden wel een klik, ook gezoend op het einde, etc. Maar goed dat was bij mijn vorige date ook en die is er met een ander vandoor dus ik blijf wel sceptisch.quote:
Ik durf niet eens van kwaliteit te spreken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Klopt. Er zit net zoals Badoo behoorlijk wat matigheid tussen, maar ik heb op Twoo al meer gesprekken gevoerd dan op menig ander app. Dus erg laagdrempelig, maar kwaliteit varieert.
Op Tinder zitten anders ook wel "pareltjes" hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik durf niet eens van kwaliteit te spreken.
quote:passie voor wildwater biljarten en boomgeiten hockey
En dan de foto's.... die zijn minstens zo erg.quote:als de aarde rond is fladdert de kip in het geel
Ja dan unmtach je haar toch en swipe je verder.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:20 schreef ludovico het volgende:
Een van mijn eerste matches waar ik eerst wel kansen mee zag reageert dermate slecht op de app dat ik er klaar mee ben. Het gedrag valt een beetje te omschrijven alsof ze graag in limbo verkeerd tussen de negeer methode en toch wel een beetje aandacht geven.
......
Begrip ga ik in dit topic niet krijgen, maar ik vertel geen leugen als ik zeg dat dit normaal gedrag is voor mij.
Ja, dat is echt je probleem.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:34 schreef Kippendief het volgende:
[ afbeelding ]
Ennn ik word weer geghost na een leuke eerste date. Tweede keer in een week tijd. Die andere keer was deze:
[ afbeelding ]
Die vond het ook een leuke eerste date en ghost me daarna ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga weer een paar maanden in ieder geval zelf geen moeite meer steken in vrouwen. Wat een troep en tijdverspilling is daten zeg.![]()
![]()
De laatste, dus die bovenste foto, die liet mij weten dat ik niet zo dominant en narcistisch was als ze gehoopt had. Dat ik veel naar haar luisterde en aandacht voor haar had ipv mezelf het middelpunt te maken.
Denk wel dat dat mijn probleem is, dat ik niet narcistisch genoeg ben en te lief/aardig. Moet echt flink aan mezelf gaan werken en wat arroganter en egoistischer worden om bij vrouwen in de smaak te kunnen vallen.
Naja ik ben nu zowat het tegenovergestelde en val niet in de smaak dus het is het proberen waardquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
Vrouwen die een narcist willen? Serieus? Ik kan uit ervaring vertellen dat je daar helemaal kapot aan gaat... Rare vrouwen date jij.
Die dame klinkt alsof ze zelf issues heeft. Dus waarschijnlijk ben je echt beter af zonder haar.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:34 schreef Kippendief het volgende:
[ afbeelding ]
Ennn ik word weer geghost na een leuke eerste date. Tweede keer in een week tijd. Die andere keer was deze:
[ afbeelding ]
Die vond het ook een leuke eerste date en ghost me daarna ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga weer een paar maanden in ieder geval zelf geen moeite meer steken in vrouwen. Wat een troep en tijdverspilling is daten zeg.![]()
![]()
De laatste, dus die bovenste foto, die liet mij weten dat ik niet zo dominant en narcistisch was als ze gehoopt had. Dat ik veel naar haar luisterde en aandacht voor haar had ipv mezelf het middelpunt te maken.
Denk wel dat dat mijn probleem is, dat ik niet narcistisch genoeg ben en te lief/aardig. Moet echt flink aan mezelf gaan werken en wat arroganter en egoistischer worden om bij vrouwen in de smaak te kunnen vallen.
Ik zou er idd ook voor gaan als ik jou was. Totaal geen interesse in haar hebben. Alleen maar over jezelf praten en haar vertellen wat voor catch je wel niet bent.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:48 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Naja ik ben nu zowat het tegenovergestelde en val niet in de smaak dus het is het proberen waard
Je wilt jezelf compleet veranderen om maar in de smaak te vallen bij een willekeurig grietje? Goede manier om de vrouw alle macht in de relatie te geven.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:48 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Naja ik ben nu zowat het tegenovergestelde en val niet in de smaak dus het is het proberen waard
Oh maar dat doe ik totaal niet. Ik heb zeker een eigen mening en doe die dingen niet alles voor een ander. Heb ook meteen bij het lunchen gezegd dat we onze eigen rekening betalen, etc.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:48 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Die dame klinkt alsof ze zelf issues heeft. Dus waarschijnlijk ben je echt beter af zonder haar.
Maar goed, het gaat er niet zo zeer om dat je je nu als een eikel moet gaan gedragen. Maar meer van dat je ruggengraat toont en niet overal ja op zegt.
Durf je eigen mening te hebben over dingen. En gewoon niet bij het minste of geringste als ze je roept. meteen alles voor haar wilt doen.
Nee ik wil mezelf compleet veranderen om bij zoveel mogelijk vrouwen in de smaak te vallen. Dan geef je de vrouw juist minder macht in een relatie, omdat ze makkelijker vervangbaar is en zij dat ook weet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je wilt jezelf compleet veranderen om maar in de smaak te vallen bij een willekeurig grietje? Goede manier om de vrouw alle macht in de relatie te geven.
En jezelf in een narcistische hork veranderen gaat bij veel vrouwen in de smaak vallen? Je verwart weer een hoop zaken rondom een eigen persoonlijkheid hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:06 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik totaal niet. Ik heb zeker een eigen mening en doe die dingen niet alles voor een ander. Heb ook meteen bij het lunchen gezegd dat we onze eigen rekening betalen, etc.
[..]
Nee ik wil mezelf compleet veranderen om bij zoveel mogelijk vrouwen in de smaak te vallen. Dan geef je de vrouw juist minder macht in een relatie, omdat ze makkelijker vervangbaar is en zij dat ook weet.
bumble?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Welke apps zijn een beetje bevolkt, behalve Tinder? Die heb ik alweer verwijderd, want het is gewoon iedere keer hetzelfde liedje.
Tinder was in de periode 2013-2015 echt wel leuk tho.
Staat genoteerd.quote:
Ik mag af en toe even luchten van de zuster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Alleen leuk als je onder de 30 bent denk ikquote:
Je kan toch op leeftijd filteren?quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Alleen leuk als je onder de 30 bent denk ik
Ik was op zeker moment wel klaar met de “mannen” die mij leuk vonden.
Denk dat het leeftijdsverschil zelden minder dan 20 jaar was.
Incl dus “jochies” die al op hun 18e al een kind hadden en toch graag een gezin willen stichten en dus bloedserieus zijn.
Als 40+er... kan ik daar toch weinig mee geloof ik.
Nummer 1 van Nederland.quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:25 schreef Harry010 het volgende:
Had ergens gelezen dat fok een goeie datingsite is 😂😂
Mja dan kom je dus “niemand” meer tegen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan toch op leeftijd filteren?
Die Twoo is ruk, je kan niet eens je account verwijderen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 14:55 schreef zoem het volgende:
Ik had laatst via Twoo dus een Russische dame een wegwerp mailadres gegeven voor de lol. Ze blijft gewoon de hele tijd mails sturen over haar leven en allerlei foto's van haarzelf. Als ik even niet reageer dan vraagt ze waarom het zo lang duurt. Ze noemt me "man zonder naam", want ik ga mn eigen gegevens niet prijsgeven. Hilarisch dit
Ik heb de leeftijdsgrenzen opzicht gewoon op 18-48 ofzo staan.quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dan kom je dus “niemand” meer tegen.
En ik woon hartje stad.. dus je zou toch denken dat ook daar genoeg heten van mijn eigen leeftijd lopen.
Maar meest typische vind ik eigenlijk wel dat iemand van 18 oprecht een gezin wil vormen met iemand die meer dan 20 jaar ouder is.
En dat is me toch meer dan eens overkomen toen ik de leeftijdsgrens per ongeluk nog niet had ingesteld
Maar als het aanbod er niet is.. kun je er wel op filteren... maar dan is er dus nog net zo min aanbod.
Nou happn dusquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:09 schreef Kippendief het volgende:
Welke 'datingapps' worden door 14-18 jarigen gebruikt? Wil het in die leeftijdscategorie gaan proberen, omdat ik te weinig levenservaring heb voor vrouwen van mijn eigen leeftijd.
Al geprobeerd, daar krijg je dus echt amper matches en 0 berichten. Verreweg de slechtste app van de 4 van Tinder/Bumble/Happn/badoo.quote:
Hoe kan je dan niemand meer tegen komen?quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En ik woon hartje stad.. dus je zou toch denken dat ook daar genoeg heten van mijn eigen leeftijd lopen.
Maar meest typische vind ik eigenlijk wel dat iemand van 18 oprecht een gezin wil vormen met iemand die meer dan 20 jaar ouder is.
En dat is me toch meer dan eens overkomen toen ik de leeftijdsgrens per ongeluk nog niet had ingesteld
Maar als het aanbod er niet is.. kun je er wel op filteren... maar dan is er dus nog net zo min aanbod.
Dat komt doordat die kerels van jouw leeftijd al gesetteld zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Blijkbaar dusdanige goede foto's dat ik om de zoveel tijd een date kan fixen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
wat voor foto's hebben de boys hier op tinder dan
weinigquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:22 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Blijkbaar dusdanige goede foto's dat ik om de zoveel tijd een date kan fixen.
Foto's met een dikke karper, aan het boulderen en een met vrienden op festival.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
wat voor foto's hebben de boys hier op tinder dan
Er zullen vast genoeg gescheiden mannen van die leeftijd zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:07 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat komt doordat die kerels van jouw leeftijd al gesetteld zijn.
Dikke sixpack met strandfoto's en een afgemeten pak met een achtergrond van New York.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Foto's met een dikke karper, aan het boulderen en een met vrienden op festival.
Zou links swipen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:53 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dikke sixpack met strandfoto's en een afgemeten pak met een achtergrond van New York.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:10 schreef Kippendief het volgende:
Ik probeer er zelf als een player/fuckboi uit te zien op datingapps. Daar krijg ik 10 keer zoveel matches mee dan wanneer ik foto's post waar ik op vakantie ben, leuke dingen doe, met vrienden dingen doe en hobbies beoefen.
En met een fuckboi/player look bedoel ik dan vooral arrogant onder een hoek wegkijken van de camera. Lachen is gewoon onaantrekkelijk bij mannen van wat ik zie als ik dergelijke foto's gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |