Ieder zijn mening. Ik denk daar dus anders over als je bewust met iemand aanpapt die een relatie heeft en waarbij je de partner ook nog eens kent. [wat in de meeste gevallen ook zo is] Dubbel verraad van de mensen die je denkt te kunnen vertrouwen. Zo'n figuren zijn niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Uiteraard. Want het is jullie kerel die erop ingaat.
Zo werkt het. De vrouw of man (wie ook degene is zonder relatie) is in dit voorbeeld niet iemand die je wat kan verwijten. Dat is grote onzin.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:04 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ieder zijn mening. Ik denk daar dus anders over als je bewust met iemand aanpapt die een relatie heeft en waarbij je de partner ook nog eens kent. [wat in de meeste gevallen ook zo is] Dubbel verraad van de mensen die je denkt te kunnen vertrouwen. Zo'n figuren zijn niet aan mij besteed.
Geen idee, maar dat is een ondergeschikt detail.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:32 schreef Lienekien het volgende:
Marco Borsato schrijft toch helemaal niks zelf?
Dat zou best wel eens kunnen, waarom zou het anders nu bij de roddelpers terecht zijn gekomen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is een ondergeschikt detail.
Waar ik heen wilde met mijn betoog is dat Iris en Marco B. nog steeds een relatie hebben.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:04 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ieder zijn mening. Ik denk daar dus anders over als je bewust met iemand aanpapt die een relatie heeft en waarbij je de partner ook nog eens kent. [wat in de meeste gevallen ook zo is] Dubbel verraad van de mensen die je denkt te kunnen vertrouwen. Zo'n figuren zijn niet aan mij besteed.
Je bent gewoon een enorm kutwijf zonder inlevingsvermogen of geweten als je je laat nemen door een bezette kerel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Uiteraard. Want het is jullie kerel die erop ingaat.
Zo werkt het. De vrouw of man (wie ook degene is zonder relatie) is in dit voorbeeld niet iemand die je wat kan verwijten. Dat is grote onzin.
Niet alleen naar Iris hoor, ik vind Marco een lul en respectloos naar Leontine toe.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:03 schreef Craptacular het volgende:
Waarom is iedereen zo butthurt naar die Iris toe.
Ze heeft "slim" gebruik gemaakt denk ik van de mogelijkheden. Laten we nou niet doen alsof dat nooit gebeurd in de mediawereld of gewoon in het bedrijfsleven.Goed voorbeeld is Caroline Tensen, die heeft zowat heel Hilversum (in die tijd) afgewerkt.
Borsato en van Nieuwkerk zullen haar wellicht wel van dienst zijn geweest in het wereldje.Is het chique nee natuurlijk niet, maar ze heeft een serie en een boek dat uitkomt.
Nee zij geen eigen topic..quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:30 schreef Nine. het volgende:
Ik heb dat plaatje niet gemaakt.
Maar Iris Hond verdient eigenlijk wel een eigen topic...
Dat kan je vinden, maar daar is geen grond voor. Uiteindelijk weten die 2 wat er speelt. Voor het zelfde geld is Leontine een enorm afstandelijke frigide trut, dan is het plaatje ineens heel anders. Je weet het gewoon niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:11 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Niet alleen naar Iris hoor, ik vind Marco een lul en respectloos naar Leontine toe.
Dan moet Marco van haar afgaan en lekker als single rondneuken. Vind dat altijd zo'n onzin argument. Ja mijn partner is saai/slecht in bed/een teef. Waarom ben je dan nog bij zo iemandquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat kan je vinden, maar daar is geen grond voor. Uiteindelijk weten die 2 wat er speelt. Voor het zelfde geld is Leontine een enorm afstandelijke frigide trut, dan is het plaatje ineens heel anders. Je weet het gewoon niet.
Dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan moet Marco van haar afgaan en lekker als single rondneuken. Vind dat altijd zo'n onzin argument. Ja mijn partner is saai/slecht in bed/een teef. Waarom ben je dan nog bij zo iemandgrow some balls en maak het uit.
Al zou Leontine het grootste kreng op aarde zijn, al zou ze nooit seks willen, geeft het hem dan recht om maar iemand anders te pakken?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat kan je vinden, maar daar is geen grond voor. Uiteindelijk weten die 2 wat er speelt. Voor het zelfde geld is Leontine een enorm afstandelijke frigide trut, dan is het plaatje ineens heel anders. Je weet het gewoon niet.
Dat zijn de welbekende smoesjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja mijn partner is saai/slecht in bed/een teef. Waarom ben je dan nog bij zo iemandgrow some balls en maak het uit.
Heeft die ook met Marco .... ?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:03 schreef Craptacular het volgende:
Waarom is iedereen zo butthurt naar die Iris toe.
Ze heeft "slim" gebruik gemaakt denk ik van de mogelijkheden. Laten we nou niet doen alsof dat nooit gebeurd in de mediawereld of gewoon in het bedrijfsleven.Goed voorbeeld is Caroline Tensen, die heeft zowat heel Hilversum (in die tijd) afgewerkt.
Borsato en van Nieuwkerk zullen haar wellicht wel van dienst zijn geweest in het wereldje.Is het chique nee natuurlijk niet, maar ze heeft een serie en een boek dat uitkomt.
Dat is geen vreemde meerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Plottwist: Leontine gaat al jaren vreemd met Iewbank.
Het zijn meestal vrouwen die andere vrouwen slutshamen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:37 schreef potjecreme het volgende:
Zo sneu dat de vrouw altijd de boosdoener is.
Nee, die vrouwen houden gewoon van een uitdaging.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken ook een vrouw die aanpapt met getrouwde kerels en het interesseert haar geen drol of diegene bezet is. Het is haar ook enkel voor de sexy te doen, ze wilt geen relatie.
Dan ben je echt loco hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |