abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:38:33 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189502020
quote:
Marco Borsato bedroog zijn vrouw met pianiste Iris Hond


Marco Borsato (52) heeft tien jaar geleden een relatie gehad met Iris Hond (32) Dat meldt Privé vandaag. De zanger en de pianiste geven dat in een verklaring toe. Het weekblad heeft echter informatie dat de geheime verhouding pas dit jaar is beëindigd, maar dat wordt door het tweetal ontkend.

Hond is momenteel de hoofdpersoon in de tv-datingshow Iris en de 12 dates op Net 5. Borsato is sinds 1997 getrouwd met Leontine Ruiters (51). Zij hebben drie kinderen Luca (20), Senna (18) en Jada (16).

Volgens Prive bevestigen goed ingevoerde bronnen dat het huwelijk tussen Marco en Leontine de storm heeft weerstaan, maar ook dat aan de verhouding - die in 2009 begon - pas dit jaar een einde zou zijn gekomen.


In een gezamenlijke reactie laten Borsato en Hond weten dat zij inderdaad een verhouding hebben gehad, maar dat dit speelde in de tijd dat Borsato's managementbedrijf TEG failliet ging, tien jaar geleden hetgeen hem een enorme financiële strop opleverde.

Borsato ging vervolgens vreemd met Hond, maar zijn vrouw kwam daarachter. Toch bleven ze bij elkaar. Dat de relatie pas dit jaar zou zijn gestopt, wordt door Borsato met kracht ontkend: "Er is inderdaad sprake van een vriendschap geweest, die verder ging dan ik had voorzien. Deze situatie was echter van zeer korte duur. Leontine en ik zijn onszelf en elkaar in die tijd weliswaar soms even kwijt geweest, maar gelukkig zijn wij elkaar nooit echt verloren. Het besef hoeveel wij van elkaar houden en het kritisch naar onszelf blijven kijken heeft ons, na een huwelijk van inmiddels 22 jaar, sterker gemaakt dan ooit."

Hond zegt in een reactie onder meer: "Samen konden wij goed praten over wat er in onzer beider levens gaande was. Een bijzondere band zoals deze tussen twee mensen kan ontstaan in een bepaalde fase in je leven."

Weekblad Privé publiceert vandaag het uitgebreide verhaal.
https://www.nu.nl/achterk(...)niste-iris-hond.html

Ik snap niet wat zowel Leontine als Iris in hem zien :o :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:39:25 #2
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189502034
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:38 schreef AgnesGru het volgende:


Ik snap niet wat zowel Leontine als Iris in hem zien :o :{
Geld?
pi_189502134
Marco deed Hond
SOONY
pi_189505425
Hey Maan kom er eens in!
Alius aliud dicit
pi_189505467
10 jaar maar liefst. Welke vrouw met ook maar een beetje zelfrespect pikt dit? :')
Gelukkig zijn ze er sterker uitgekomen. :') ______!
Binnen een jaar gaan ze scheiden, let maar op.
pi_189505562
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:54 schreef IriYe het volgende:
10 jaar maar liefst. Welke vrouw met ook maar een beetje zelfrespect pikt dit? :')
Gelukkig zijn ze er sterker uitgekomen. :') ______!
Binnen een jaar gaan ze scheiden, let maar op.
Of ze vernieuwen hun geloften op Ibiza, met de hele kliek er omheen
pi_189505672
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Of ze vernieuwen hun geloften op Ibiza, met de hele kliek er omheen
He gatver, ja! Kan Patty Brard gelijk aanschuiven, die wil ook weer opnieuw trouwen met haar Antoin. :')
  Spellchecker vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:07:53 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189505684
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Of ze vernieuwen hun geloften op Ibiza, met de hele kliek er omheen
En allemaal een nieuw armbandje.
pi_189505722
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:07 schreef maily het volgende:

[..]

En allemaal een nieuw armbandje.
De Hont op piano tijdens de ceremonie...
pi_189505769
Volgens mij kan Marco alles maken, iedereen vindt ‘m heel sympathiek ofzo. Knuffelbeer uiterlijk. :)
pi_189506389
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Volgens mij kan Marco alles maken, iedereen vindt ‘m heel sympathiek ofzo. Knuffelbeer uiterlijk. :)
Ik vind er geen reet aan en ook nooit gevonden. Niet knap, niet sexy, niks. Zijn muziek is ook al ruk, of beter gezegd, niet mijn smaak. Ik snap ook eigenlijk niet dat ik hier reageer, het boeit me werkelijk niks. :')
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:46:39 #12
11682 Moonah
Jolie femme
pi_189506400
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Respect is sowieso een lege term en wordt vaak gevraagd door mensen die het geenszins verdienen. Maar denk dat de fokkers boven je sarcastisch waren.
Nee hoor, ik ben niet sarcastisch. Ik vind het respectabel als je verder kunt kijken als er fouten worden gemaakt. Ik weet absoluut niet van de hoed en de rand, maar als je zakelijk in een crisis zit heeft dat zijn weerslag op je persoonlijk welzijn. En een mens doet dan soms rare dingen. Bv met Iris Hond vreemdgaan. Maar dat is maar seks. Hoewel er ook 'goede gesprekken' geweest zouden zijn. Je kunt dan meteen roepen: "Opzouten, buiten de deur geneukt, vertrouwen weg bladibla." Maar ik vind het dus knap als je met compassie en mededogen de situatie kunt bekijken, je ego aan de kant kunt zetten (hetgeen dus niet hetzelfde is als geen zelfrespect hebben...) en weer 'vecht' voor je liefde, je relatie en je gezin.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_189507038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:46 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben niet sarcastisch. Ik vind het respectabel als je verder kunt kijken als er fouten worden gemaakt. Ik weet absoluut niet van de hoed en de rand, maar als je zakelijk in een crisis zit heeft dat zijn weerslag op je persoonlijk welzijn. En een mens doet dan soms rare dingen. Bv met Iris Hond vreemdgaan. Maar dat is maar seks. Hoewel er ook 'goede gesprekken' geweest zouden zijn. Je kunt dan meteen roepen: "Opzouten, buiten de deur geneukt, vertrouwen weg bladibla." Maar ik vind het dus knap als je met compassie en mededogen de situatie kunt bekijken, je ego aan de kant kunt zetten (hetgeen dus niet hetzelfde is als geen zelfrespect hebben...) en weer 'vecht' voor je liefde, je relatie en je gezin.
Kan me er deels in vinden als het om een eenmalige fout zou gaan. En omdat Marco in een verleidelijk wereldje zit, kan een tweede misstap mss ook nog wel vergeven worden.
Maar 10 jaar een relatie hebben [iets minder dan de helft dat je getrouwd bent] kan ik geen fout meer noemen. Dat is een compleet dubbelleven hebben naast je eigen gezin.
Zo'n groot bedrog is zelden weg te werken.
Mijn vent zou het iig niet meer zijn. :W Het ego is toch al geknakt dus het enige waar je nog iets aan kunt hebben is je zelfrespect.
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:30:13 #14
367000 roos94
pi_189507079
Als Leontien van Borsato afgaat waar moet ze dan van leven, ze kan verder niks :P
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:31:29 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189507098
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:30 schreef roos94 het volgende:
Als Leontien van Borsato afgaat waar moet ze dan van leven, ze kan verder niks :P
Bordjes omdraaien kan ze prima ^O^
pi_189507153
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:26 schreef IriYe het volgende:

[..]

Kan me er deels in vinden als het om een eenmalige fout zou gaan. En omdat Marco in een verleidelijk wereldje zit, kan een tweede misstap mss ook nog wel vergeven worden.
Maar 10 jaar een relatie hebben [iets minder dan de helft dat je getrouwd bent] kan ik geen fout meer noemen. Dat is een compleet dubbelleven hebben naast je eigen gezin.
Zo'n groot bedrog is zelden weg te werken.
Mijn vent zou het iig niet meer zijn. :W Het ego is toch al geknakt dus het enige waar je nog iets aan kunt hebben is je zelfrespect.
Het is toch 10 jaar geleden en niet 10 jaar lang?
pi_189507159
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:38 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/achterk(...)niste-iris-hond.html

Ik snap niet wat zowel Leontine als Iris in hem zien :o :{
Hij zal wel niet naar salami ruiken.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:35:22 #18
11682 Moonah
Jolie femme
pi_189507160
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:26 schreef IriYe het volgende:

Maar 10 jaar een relatie hebben [iets minder dan de helft dat je getrouwd bent] kan ik geen fout meer noemen. Dat is een compleet dubbelleven hebben naast je eigen gezin.

Zoals ik zei, ik weet niet van de hoed en de rand. Als hij daadwerkelijk 10 jaar een dubbelleven heeft geleid zou ik ook wat minder mededogen hebben. :D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_189507181
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:30 schreef roos94 het volgende:
Als Leontien van Borsato afgaat waar moet ze dan van leven, ze kan verder niks :P
Die krijgt echt wel een fijn zakcentje mee voor haarzelf en de kinderen.
Of anders graven ze Hans vd Togt maar op om Het rad van Fortuin nieuw leven in te blazen. Kan hij gelijk ook weer aanschuiven bij Ranking the Stars. _O_
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:37:08 #20
367000 roos94
pi_189507194
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:36 schreef IriYe het volgende:

[..]

Die krijgt echt wel een fijn zakcentje mee voor haarzelf en de kinderen.
Of anders graven ze Hans vd Togt maar op om Het rad van Fortuin nieuw leven in te blazen. Kan hij gelijk ook weer aanschuiven bij Ranking the Stars. _O_
Zat die niet aan de drank?
pi_189507203
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:37 schreef roos94 het volgende:

[..]

Zat die niet aan de drank?
Ja. Wie niet?
pi_189507250
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is toch 10 jaar geleden en niet 10 jaar lang?
Wat ik opvang [want ik volg het niet] is dat het 10 jaar heeft geduurd. :Y)
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:40:30 #23
367000 roos94
pi_189507266
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:37 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ja. Wie niet?
Das waar :P
pi_189507319
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:39 schreef IriYe het volgende:

[..]

Wat ik opvang [want ik volg het niet] is dat het 10 jaar heeft geduurd. :Y)
Nee, volgens mij is het 10 jaar geleden. Ik lees overal over een korte en geheime affaire.

Maar goed, wie weet heeft het in werkelijkheid wel 10 jaar geduurd.
pi_189507572
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee, volgens mij is het 10 jaar geleden. Ik lees overal over een korte en geheime affaire.

Maar goed, wie weet heeft het in werkelijkheid wel 10 jaar geduurd.
Tsja. Kan allemaal.
Kan ook dat deze periode weer te heftig is om zijn piemol in de broek te houden bij een ander, maar dat lezen we over een paar jaar wel weer. :P
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:21:05 #26
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_189508033
Italiaans. Is exotisch.

En natuurlijk poen. Iris Hond wist toen al, hij zit nú aan de grond, maar het is Marco Borsato, die komt er wel weer bovenop, dus nú is mijn kans.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Spellchecker vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:21:47 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189508046
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Italiaans. Is exotisch.

En natuurlijk poen. Iris Hond wist toen al, hij zit nú aan de grond, maar het is Marco Borsato, die komt er wel weer bovenop, dus nú is mijn kans.
Van aan de grond tot op een Hont _O-
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:38:07 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189508412
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:54 schreef IriYe het volgende:
10 jaar maar liefst. Welke vrouw met ook maar een beetje zelfrespect pikt dit? :')
Gelukkig zijn ze er sterker uitgekomen. :') ______!
Binnen een jaar gaan ze scheiden, let maar op.
Dit zou mij eigenlijk niet verbazen. Nu de shit naar buiten is gekomen, is er weinig schijn meer op te houden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189508813
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dit zou mij eigenlijk niet verbazen. Nu de shit naar buiten is gekomen, is er weinig schijn meer op te houden.
Pcies. En alles weer lekker oprakelen, ook al is het lang geleden. Zeggen ze. ;)
Neuh, komt niet meer goed, ook al wil je zo graag deugen als vrouw van..
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:21 schreef maily het volgende:

[..]

Van aan de grond tot op een Hont _O-
Prachtige TT voor de volgende ronde. :D
pi_189509104
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dit zou mij eigenlijk niet verbazen. Nu de shit naar buiten is gekomen, is er weinig schijn meer op te houden.
Nee joh, perfecte stelletje. Ze houden van elkaar met heel het hart enzo.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 01:14:23 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189509922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:46 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben niet sarcastisch. Ik vind het respectabel als je verder kunt kijken als er fouten worden gemaakt. Ik weet absoluut niet van de hoed en de rand, maar als je zakelijk in een crisis zit heeft dat zijn weerslag op je persoonlijk welzijn. En een mens doet dan soms rare dingen. Bv met Iris Hond vreemdgaan. Maar dat is maar seks. Hoewel er ook 'goede gesprekken' geweest zouden zijn. Je kunt dan meteen roepen: "Opzouten, buiten de deur geneukt, vertrouwen weg bladibla." Maar ik vind het dus knap als je met compassie en mededogen de situatie kunt bekijken, je ego aan de kant kunt zetten (hetgeen dus niet hetzelfde is als geen zelfrespect hebben...) en weer 'vecht' voor je liefde, je relatie en je gezin.
Zelf meegemaakt?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 02:49:29 #32
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_189510436
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:55 schreef IriYe het volgende:

[..]

Pcies. En alles weer lekker oprakelen, ook al is het lang geleden. Zeggen ze. ;)
Neuh, komt niet meer goed, ook al wil je zo graag deugen als vrouw van..
[..]

Prachtige TT voor de volgende ronde. :D
Waarheid als een koe. Maar... hoe vertel je iemand, dat de aarde niet meer rond is? :+

Nee maar zonder dollen, dit is net als dat een goede vriendin van me het nu wel suuuuuperleuk heeft met een jongen van bijna dertig, die echter wel nog met zijn eigen ex zit waardoor hij liever niet een exclusief iets met haar zou willen zijn. En ze gaat er nog met enthousiast hoofd in mee ook, naïef als ze is.

Vrouwen zijn soms echt >>> |:(
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_189510482
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 02:49 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Waarheid als een koe. Maar... hoe vertel je iemand, dat de aarde niet meer rond is? :+

Nee maar zonder dollen, dit is net als dat een goede vriendin van me het nu wel suuuuuperleuk heeft met een jongen van bijna dertig, die echter wel nog met zijn eigen ex zit waardoor hij liever niet een exclusief iets met haar zou willen zijn. En ze gaat er nog met enthousiast hoofd in mee ook, naïef als ze is.

Vrouwen zijn soms echt >>> |:(
Vrouwen zijn vaak om te janken, zo naief. Maarja, die natte slip, he. En denken dat ze beter zijn dan een ex die het leven beheerst van hun vriendje van 1 maand en/of langer :')
Geen medelijden met deze vrouwen. Ze zijn vaak nog erger dan hun fling die nog aan zijn ex hangt. >:)
Daarom; een vrouw met een beetje zelfrespect had zo'n figuur allang uitgezwaaid. :W

In de meeste gevallen hebben ze ook nog kinderen van zo'n loser. :') Da's dubbel kut. Letterlijk.
Heb je seks met je overspelige vent, heb je gelijk een trio zonder dat je de lusten mag ervaren ... :r
Andersom gebeurd het ook. Laten we niet de man als eeuwige vreemdganger te boek zetten.
pi_189510793
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:46 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben niet sarcastisch. Ik vind het respectabel als je verder kunt kijken als er fouten worden gemaakt. Ik weet absoluut niet van de hoed en de rand, maar als je zakelijk in een crisis zit heeft dat zijn weerslag op je persoonlijk welzijn. En een mens doet dan soms rare dingen. Bv met Iris Hond vreemdgaan. Maar dat is maar seks. Hoewel er ook 'goede gesprekken' geweest zouden zijn. Je kunt dan meteen roepen: "Opzouten, buiten de deur geneukt, vertrouwen weg bladibla." Maar ik vind het dus knap als je met compassie en mededogen de situatie kunt bekijken, je ego aan de kant kunt zetten (hetgeen dus niet hetzelfde is als geen zelfrespect hebben...) en weer 'vecht' voor je liefde, je relatie en je gezin.
Hij heeft totaal respectloos gehandeld naar zijn vrouw. Ik vind er niks knaps aan van Leontine. Dat vechten had hij gelijk moeten doen ipv op een ander te duiken.
Die Iris Hond heeft in ieder geval ook in een klap grote bekendheid, echter heb ik 0,0 respect voor vrouwen zoals zij ( die het met een getrouwde man aanleggen ) .
pi_189510941
Marco wilde weten hoe het danst zonder Leontien.
pi_189511322
Leontine zit momenteel in Aruba voor een één of ander iets samen met haar hypocriete BNervriendjes. Gister heeft ze een filmpje van daar gedeeld waarop te zien is dat ze foto's van haar kinderen op bed had gelegd evenals een innige foto van Marco en haar. 'Zijn jullie er toch een beetje bij lieverds!' :')

Wat een genante vertoning. Leontine ziet er zonder die gekke Leco look
uit als een een mooie vrouw. Kan wel wat beter krijgen dan zo'n lapzwans die (in tijden van nood) zijn pik niet in zijn broek kan houden.
pi_189511793
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leontine zit momenteel in Aruba voor een één of ander iets samen met haar hypocriete BNervriendjes. Gister heeft ze een filmpje van daar gedeeld waarop te zien is dat ze foto's van haar kinderen op bed had gelegd evenals een innige foto van Marco en haar. 'Zijn jullie er toch een beetje bij lieverds!' :')

Wat een genante vertoning. Leontine ziet er zonder die gekke Leco look
uit als een een mooie vrouw. Kan wel wat beter krijgen dan zo'n lapzwans die (in tijden van nood) zijn pik niet in zijn broek kan houden.
Dat is zo ontzettend voor de bühne. Over dat vergeven heb ik verder geen oordeel, al zou ik het zelf niet kunnen. Maar dat slijmerige gedoe, man man. Wie wil je overtuigen? Dit had ze ook gewoon in hun Nutella-groepsapp kunnen zetten.
  Miss 200.000.000! zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:23:55 #38
367000 roos94
pi_189512740
Het is nu nog wachten op het nieuws dat Frans Bauer er een andere vagina op na houdt en dan is mijn idee over liefde voor eeuwig verdoemd :'(
pi_189512805
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zelf meegemaakt?
Nee hoor. Jij?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:27:52 #40
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189512808
Met wie is Marco nu vreemdgegaan op de 3FM-awards vol in beeld? Schijnt te zijn uitgezonden bij DWDD.

En Marco is heel lelijk en oud. Vooral tien jaar geleden. Zag hem een keer van dichtbij :X
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:31:13 #41
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189512855
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leontine zit momenteel in Aruba voor een één of ander iets samen met haar hypocriete BNervriendjes. Gister heeft ze een filmpje van daar gedeeld waarop te zien is dat ze foto's van haar kinderen op bed had gelegd evenals een innige foto van Marco en haar. 'Zijn jullie er toch een beetje bij lieverds!' :')

Wat een genante vertoning. Leontine ziet er zonder die gekke Leco look
uit als een een mooie vrouw. Kan wel wat beter krijgen dan zo'n lapzwans die (in tijden van nood) zijn pik niet in zijn broek kan houden.
Arme Leontine. Echt sneu voor dat wijffie.
Houd van poesjes
  Miss 200.000.000! zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:31:17 #42
367000 roos94
pi_189512857
Het is toch wel hilarisch dat uitgerekend Marco en John Ewbank, dus twee notoire vreemdgangers, een lied schrijven over vreemdgaan, en hoe fout dat is.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:40:49 #43
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189512957
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:27 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij?
Nee, maar ik zou dan ook geen enkel probleen hebben met wat men vreemdgaan noemt.

Jij lijkt wel erg bevlogen in de hele kwestie.Heb je Marco al glitterplaatjes doen toekomen op insta? Het lijkt me voort naief te denken dat Marco dit ooit had opgebiecht als het water hem niet aan de lippen stond. Dus waar al dat respect voor nodig is, is me een raadsel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189513099
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou dan ook geen enkel probleen hebben met wat men vreemdgaan noemt.

Jij lijkt wel erg bevlogen in de hele kwestie.Heb je Marco al glitterplaatjes doen toekomen op insta? Het lijkt me voort naief te denken dat Marco dit ooit had opgebiecht als het water hem niet aan de lippen stond. Dus waar al dat respect voor nodig is, is me een raadsel.
Glitterplaatjes? Ik ben geen 12 meer...
En ik ben bevlogen in mijn vak, niet in een dergelijke kwestie.
Verder heb ik al eerder gezegd dat Borsato noodgedwongen eea heeft opgebiecht aan 'het volk' (en indertijd wrs ook aan zijn vrouw).
Voor het geval je nog meer wil weten: nee, ik ben geen fan. Ik wil slechts mijn visie zetten tegenover de vele 'opzouten want buiten de pot gepiest'. Ik denk dat zoiets veel genuanceerder ligt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_189513200
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:27 schreef Andromache het volgende:
Met wie is Marco nu vreemdgegaan op de 3FM-awards vol in beeld? Schijnt te zijn uitgezonden bij DWDD.

En Marco is heel lelijk en oud. Vooral tien jaar geleden. Zag hem een keer van dichtbij :X
Whut?
pi_189513205
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:31 schreef roos94 het volgende:
Het is toch wel hilarisch dat uitgerekend Marco en John Ewbank, dus twee notoire vreemdgangers, een lied schrijven over vreemdgaan, en hoe fout dat is.
Die twee zaten toch ook rukkend op de bank samen? :+
pi_189513227
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 09:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Maar dat slijmerige gedoe, man man. Wie wil je overtuigen? Dit had ze ook gewoon in hun Nutella-groepsapp kunnen zetten.
Het zoetsappige ligt er te dik bovenop.
De bewijsdrang is wel enorm..Meestal klapt het daarna.
pi_189513250
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:01 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Die twee zaten toch ook rukkend op de bank samen? :+
Wie waren dat nou ook alweer? Niet Marco toch? En wie had dat nou naar buiten gebracht? Gordon? :')
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:11:01 #49
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189513303
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Whut?
Stond in een reactie op Mediacourant en leek behoorlijk serieus
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189513313
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:06 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Wie waren dat nou ook alweer? Niet Marco toch? En wie had dat nou naar buiten gebracht? Gordon? :')
Gordon en Iew-bank. De laatste ontkende.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')