Het is idd niet zo aardig daar geef ik je gelijk als het zo overkomt maar hey is je eigen houding die zo overkomt. Maar geloof mij geen vrouw houd het met je uit als je haar niet als mens gaat zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Pragmatisch ben ik zeker.
Edit: Ik zie dat je nog wat nare dingen aan je post hebt toegevoegd. Niet zo aardig van je.
Nee, maar ik ken wel de persoonlijkheid die je hier op FOK! neer zet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Beetje raar hoor, je kent me niet eens.
En dan nog gaat er geen belletje rinkelen bij hem. Bijzonder he?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel de persoonlijkheid die je hier op FOK! neer zet.
Ach, wel gewend binnen R&Pquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:22 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
En dan nog gaat er geen belletje rinkelen bij hem. Bijzonder he?
Ach het is ook maar welke posts je wilt lezen hè.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel de persoonlijkheid die je hier op FOK! neer zet.
Vaak is het tough love van mensen die erop reageren wat verkeerd valt. Toch jammer.quote:
Ik zie vrouwen echt wel als mens hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is idd niet zo aardig daar geef ik je gelijk als het zo overkomt maar hey is je eigen houding die zo overkomt. Maar geloof mij geen vrouw houd het met je uit als je haar niet als mens gaat zien.
Misschien ben je dan ook niet duidelijk genoeg in je intentie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Genoeg malen gehad dat je zelfs eens afspreekt na een feestje of dansje omdat je erg gezellig contact hebt met een meisje. Blijkt pas eind van de avond of bij de afspraak dat ze bezet is
Met het risico dat je weer de arrogante kut wordt gevonden die er maar vanuit gaat dat het de man weer alleen maar daarom zou kunnen gaan. Ook niet altijd even gezellig voor beide partijen..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Toch lijkt het me wel zo handig om dit als bezette vrouw tegen een single man snel aan te geven. Weinig single mannen die "gewoon vriendschappelijk" contact met een bezette vrouw willen.
Ik lees niet selectief. Je hebt het gezegd maar je deed die woorden snel teniet in andere reacties erna. Dat voed mijn beeld erover dat begrijp je toch wel? Jij denkt miss zo van ja zo kom ik niet over maar als mensen dus tegen je zeggen dat het wel zo is zou ik toch denken van hmm.. miss hebben ze gelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen echt wel als mens hoor.Zoals ik hierboven ook al zei, het is ook maar welke posts je wilt lezen.
Ik zie vrouwen bijvoorbeeld gemiddeld gezien vaker als empathisch, meelevend en vriendelijk dan mannen. Heb ik ook meerdere keren aangegeven.
Ach ik neem van iedereen wat mee, genoeg users waar ik uitstekend mee kan. Bij andere users liggen onze ideeën gewoon zo ver uit elkaar dat het weleens kan botsen. Helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik lees niet selectief. Je hebt het gezegd maar je deed die woorden snel teniet in andere reacties erna. Dat voed mijn beeld erover dat begrijp je toch wel? Jij denkt miss zo van ja zo kom ik niet over maar als mensen dus tegen je zeggen dat het wel zo is zou ik toch denken van hmm.. miss hebben ze gelijk.
Oh nee ik vind het alleen maar top als een vrouw het meteen zegt. De meeste mannen zullen alleen maar blij zijn met die duidelijkheid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met het risico dat je weer de arrogante kut wordt gevonden die er maar vanuit gaat dat het de man weer alleen maar daarom zou kunnen gaan. Ook niet altijd even gezellig voor beide partijen..
Ja en dat is niet erg iedereen heeft een andere kijk of visie op dingen.. maar probeer ook in te leven in iemand anders zijn visie of kijk dan alleen maar blijven oreren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ach ik neem van iedereen wat mee, genoeg users waar ik uitstekend mee kan. Bij andere users liggen onze ideeën gewoon zo ver uit elkaar dat het weleens kan botsen. Helemaal niet erg.
Hoeft niet hoor, verder lijk je me best aardig. 😊quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sorry. 😜 ik ben schuldig zal nu weggaan .
Dankje dat is aardig van je. Nee maar alles is wel gezegd, ieder zijn mening en ja die verschillen (en ik begon dus verpest het topic). Sorry.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, verder lijk je me best aardig. 😊
Geen probleem, goed dat je het zelf inziet. 😉quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankje dat is aardig van je. Nee maar alles is wel gezegd, ieder zijn mening en ja die verschillen (en ik begon dus verpest het topic). Sorry.
😜 ok dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Geen probleem, goed dat je het zelf inziet. 😉
Nou, je bent echt niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankje dat is aardig van je. Nee maar alles is wel gezegd, ieder zijn mening en ja die verschillen (en ik begon dus verpest het topic). Sorry.
Meteen lijkt me helemaal ongemakkelijk als je fout zit. Daarnaast zou je als man die zo van duidelijkheid houdt ook zelf meteen daarvoor kunnen zorgen. Duidelijke intenties geven ook duidelijkere reacties, maar dan moet je wel het risico lijden dat je in twijfelgevallen sneller afgewezen wordt..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh nee ik vind het alleen maar top als een vrouw het meteen zegt. De meeste mannen zullen alleen maar blij zijn met die duidelijkheid.
Ik stel zelf gewoon altijd de vraag of iemand op zichzelf woont. Aan de vrouw dan de taak om deze hint in te koppen en duidelijk te maken dat ze al dan niet bezet is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Meteen lijkt me helemaal ongemakkelijk als je fout zit. Daarnaast zou je als man die zo van duidelijkheid houdt ook zelf meteen daarvoor kunnen zorgen. Duidelijke intenties geven ook duidelijkere reacties, maar dan moet je wel het risico lijden dat je in twijfelgevallen sneller afgewezen wordt..
Je filtert dan niet optimaal op je doel denk ik. Lijkt me niet de meest duidelijke hint als je studentes probeert te daten, zeker in grote steden. En dan heb ik het ook nog niet over de woningnood en mensen die vragen gewoon heel letterlijk op kunnen vatten. Of ze denken dat je het vraagt zodat er ongestoord gesekst zou kunnen worden en dat is misschien ook weer net te snel te veel..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik stel zelf gewoon altijd de vraag of iemand op zichzelf woont. Aan de vrouw dan de taak om deze hint in te koppen en duidelijk te maken dat ze al dan niet bezet is.
Ongestoord gesekst worden? Door die vraag? Wauw..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je filtert dan niet optimaal op je doel denk ik. Lijkt me niet de meest duidelijke hint als je studentes probeert te daten, zeker in grote steden. En dan heb ik het ook nog niet over de woningnood en mensen die vragen gewoon heel letterlijk op kunnen vatten. Of ze denken dat je het vraagt zodat er ongestoord gesekst zou kunnen worden en dat is misschien ook weer net te snel te veel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |