Ik wil niet slapen, ben geen Utopiaan ofzo!!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:05 schreef BloesBloes het volgende:
@:sjampoeh
Heej Sjampie, ik zie net dat topic in Jub met ex-crew meld je hier. Jij kan je ook melden daar met als tekst het waren 3 fantastische dagen![]()
Er staan echt van die opsommingen in van dan tot dan daar en van dan tot dan hier en .... Het leek mij wel origineel om die 3 oke 5 dagen van jou te vermeldenquote:
thnx voor de tip, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Er staan echt van die opsommingen in van dan tot dan daar en van dan tot dan hier en .... Het leek mij wel origineel om die 3 oke 5 dagen van jou te vermelden
Reller LS en raar genoeg een eikel die zich Jian noemde ooit..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:12 schreef BloesBloes het volgende:
@:5thencounter
Deze is ook wel grappigl
Wie mis je na 20 jaar FOK! het meest? Nou, Mummie, wie, noem er 2 dan kijken we of ik dezelfden in mijn hoofd heb
LS was wel lachen altijd inderdaad, die 2e ken ik nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Reller LS en raar genoeg een eikel die zich Jian noemde ooit..
Ik heb daar nog een LP van staan, Best of of zoietsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:18 schreef 5thencounter het volgende:
Maar de nachtdienst komt op zo..
Versabom? die waren voor mijn tijd blijkbaar , en Teun zegt me geen moer.. zó lang zit ik dus ook niet op Fokquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
LS was wel lachen altijd inderdaad, die 2e ken ik nietNee, zelf dacht ik meteen aan Bommie en Teun (NMNS) dat waren boeven
Mooi!quote:
RLS SC helden, mooiste SC everquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Versabom? die waren voor mijn tijd blijkbaar , en Teun zegt me geen moer.. zó lang zit ik dus ook niet op Fok
Dat "Op Fok komen" staat me nog wel vers in het geheugen.. stelletje eikels daar, kostte een paar bannen en hersenpannen ..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
RLS SC helden, mooiste SC ever![]()
Ik weet nog dat Sommie van VOL zich tijdens die "oorlog" waar jij het over had zich wilde aanmelden bij FOK en dat die er door Noek meteen weer werd afgeflikkerd met de woorden "Oprotten Bommie, dan moet je met een betere naam komen"( Bommels was op dat moment weer even personna non grata en gevlucht naar VOL )Die verbouwereerdheid van Sommie toen, die had niks gedaan of gezegd
Ik heb je toen zo vaak gewaarschuwd toen, dan stond je op scherp bij Yvonne en dan zei ik al tegen je hou je kanis, nog één opmerking en je gaat eraf ..... Maar dan toch doen hè en hup, brommen maar weer. Je bent ook een beetje veel eigenwijs hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "Op Fok komen" staat me nog wel vers in het geheugen.. stelletje eikels daar, kostte een paar bannen en hersenpannen ..
Ik moest wel , dat vreselijke ge-eikel was onuitstaanbaar.. resteerde in klonen .. maar nu gaat murp 'm terugggeven..na 15 jaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik heb je toen zo vaak gewaarschuwd toen, dan stond je op scherp bij Yvonne en dan zei ik al tegen je hou je kanis, nog één opmerking en je gaat eraf ..... Maar dan toch doen hè en hup, brommen maar weer. Je bent ook een beetje veel eigenwijs hoor.
Ik snap het niet, ik heb een perma gehad en de grote baas zelf heeft me ooit amnestie verleend, moest natuurlijk wel kniielen en 200 weesgegroetjes zeggen, maar daarna zwaaide hij 2 x met zijn toverstafje en ik was terug als vanouds, pijn in mijn knietjes maar alles erop en eraan, echt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest wel , dat vreselijke ge-eikel was onuitstaanbaar.. resteerde in klonen .. maar nu gaat murp 'm terugggeven..na 15 jaar
Ik heb Vonny's voeten gekust.. jaren lang nix nadaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik heb een perma gehad en de grote baas zelf heeft me ooit amnestie verleend, moest natuurlijk wel kniielen en 200 weesgegroetjes zeggen, maar daarna zwaaide hij 2 x met zijn toverstafje en ik was terug als vanouds, pijn in mijn knietjes maar alles erop en eraan, echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |