Helemaal goed!quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fisichella, benetton, oostenrijk
Mijn fout, ik dacht dat dit niet goed was, maar Berger heeft inderdaad wel een pole gepakt in de Benetton in 1997. Ik had zelf Teo Fabi in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:48 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Schumacher M van voren.
Berger
Alesi
Dat is 1.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Barrichello weet ik nog! België 1994 geloof ik.
Niet helemaal goedquote:Op donderdag 28 november 2019 13:37 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij ook HH Frentzen in 1998...
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barrichello en Frentzen haalden er allebei 1 (Frentzen in 1999 nurburgring)
Jazeker!quote:
Daly verving dat jaar Jarier voor 1 race. En reed de laatste twee races in een derde Tyrrell. Maar ik ben op zoek naar de coureur die het hele jaar naast Jarier reed.quote:
quote:
quote:Ickx was de vervanger van Depailler bij Ligier in 79, daarna kwam Pironi daar.
Vanwege een ongeluk bij Depailler, inderdaad iets van paragliding stond me bij.
Heeft Lionheaad het goed @Mexicanobakker ?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ickx was de eerste coureur die niet uit Frankrijk kwam die voor Ligier reed. Wie volgde hem daarin op?
Correctquote:Op woensdag 4 december 2019 12:12 schreef Lionheaad het volgende:
Bedoel je nou de 2e niet-franse coureur bij Ligier?
Want dat is volgens mij Eddie Cheever (Amerikaan)
Correctquote:
Deze vraag was veel te makkelijk voor jouquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
Roberto Guerrero
Ook wel bekend van een crash een de CART waardoor hij dagenlang in coma lag.
quote:Op zondag 8 december 2019 07:46 schreef JayHovah het volgende:
Salazar. Bekend van zijn knokpartij in Hockenheim toen hij Piquet eraf reed...
quote:
Die was voor de coureurs zonder turbomotorquote:Op maandag 9 december 2019 15:35 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Heette die niet de Jim Clark cup ofzo iets, was namelijk het eerste wat mij te binnenschoot bij het lezen van de vragen.
Ah kijk was ik toch warm, maar geen idee hoe die andere cup heet. Dus ik pas even.quote:Op maandag 9 december 2019 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die was voor de coureurs zonder turbomotor
Hoezee! Zoals je merkt moet ik het ook zonder turbo stellenquote:Op maandag 9 december 2019 16:41 schreef sasquatsch het volgende:
Dan is dat de Colin Chapman Trofee.
Yup! Jonathan Palmer is de enige winnaar van de in de F1 uitgereikte Jim Clark Trofee. In andere klassen (o.a. historische races) wordt die nog wel uitgereikt voor iets anders.quote:
Correct.quote:
quote:
Hintje dan maar?quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zijn er 2, maar dat zijn ze nog niet allemaal.
Dan hebben we ze ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:56 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Piquet Jr. ook volgens mij, want was het niet Duitsland dat hij op de wip zat en door die 2de plek zijn zitje nog behield en het schandaal in Singapore kon gebeuren waardoor Rosberg de tweede plek kon pakken. (cirkeltje rond)
Webber?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:00 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Voor de Formule 2/GP2 heette de opstapklasse de F3000.
Wie was de laatste kampioen uit die serie die doorstroomde naar de Formule 1 en een of meerdere wedstrijden wist te winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |