quote:
quote:
Ik moet gelijk denken aan Ricardo Rosset.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:50 schreef JayHovah het volgende:
Wie heeft het record meeste mislukte F1-kwalificaties?
Tussenstand:quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door het overlijden van teamgenoot Cevert.
Helaas, ik zal moeten gokken want ik weet dit niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:23 schreef Lionheaad het volgende:
Lekker citaat....ben ook wel benieuwd van wie dit afkomt.
Ik heb echt geen flauw idee.
Heb het gevoel dat dit er echt eentje voor sasquatsch is.
Luigi Musso, overleed tijdens de Grand Prix van Frankrijk in 1958.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:30 schreef Lionheaad het volgende:
Vlak daarvoor toch ook een andere ferrari rijder?
Heeft iemand al een goed antwoord gegeven @Mexicanobakker ?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
"first because I was aware of certain facts that were not right, and also because when I came out of the hospital and went back to the hotel, I found them in the square outside the hotel, laughing and playing a game of football with an empty beer-can. So when they died, too, it was liberating for me. Otherwise I would have had unpleasant feelings towards them for ever. This way I could find a sense of peace“
Over welke twee heren gaat dit citaat?
Ah ja, ik stelde een vraag.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Helaas, ik zal moeten gokken want ik weet dit niet.
Collins en Hawthorne?
Ook wel bekend als de mon ami mates.
(Beiden overleden vlak na elkaar in 58/59)
3/6quote:Op zaterdag 2 november 2019 13:49 schreef JayHovah het volgende:
Indianapolis
COTA
DetroitDetroit Grand Prix
Las VegasCeasars Palace Grand Prix
Phoenix
Long BeachGrand Prix van de Verenigde Staten West
5/6quote:
Dat is de laatste.quote:
Ik blijf erbij:quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Geef mijn punt maar aan iemand anders, ik kopte hem alleen maar in.
Stel maarquote:Op maandag 4 november 2019 11:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En nu? Ik heb nog wel een leuke vraag.
Ik wil geen partypooper zijn...maar deze vraag is al een keer geweest, Hans Heyer.quote:Op maandag 4 november 2019 13:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wie heeft het ooit gepresteerd om in hetzelfde raceweekend zowel een Did Not Qualify, een Did Not Finish én een diskwalificatie te scoren?
extra tip....kijk in de spoiler in de openingspostquote:Op maandag 4 november 2019 13:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wie heeft het ooit gepresteerd om in hetzelfde raceweekend zowel een Did Not Qualify, een Did Not Finish én een diskwalificatie te scoren?
Oh, serieus? Sorry dan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 06:26 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik wil geen partypooper zijn...maar deze vraag is al een keer geweest, Hans Heyer.
Ik adviseer je een nieuwe vraag te stellen...
Top. Ik was even de OP aan het lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |