Och jee, stoer dat hij er dan tóch nog 1 wil nemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij gaat hij bijna out of zo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij gaat hij bijna out of zo
[ afbeelding ]
Schrik ervan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:26 schreef Laysa het volgende:
Alsof hij een aderlating heeft ondergaan
Want? Achterlijk dikke gnoom, over dat grasveld rijden over 2 maanden de bulldozersquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee hoor, ze was heel stellig dat de kerk niet op het grasveld moest komen.
lekker boeie, als je tattooboy bent moet je daar tegen kunnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schrik ervan.Hopelijk dat niemand hier over gaat praten want dan hebben ze weer een stok om mee te slaan.
Stoer? Als je van 2 streepjes al out gaat?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Och jee, stoer dat hij er dan tóch nog 1 wil nemen.
Geobsedeerd is misschien wat overdreven maar er zijn mensen, óók mannen, die heel goed zonder kunnen hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
geobsedeerdEen jonge gozer van 21 jaar en hij neukt niet en hij rukt ook niet, da's geen obsessie da's ongezond!
Stel dat Jessie er had gezeten ipv Jens...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schrik ervan.Hopelijk dat niemand hier over gaat praten want dan hebben ze weer een stok om mee te slaan.
Heb me vergist trouwens. gister was hij enkel nog maar getekend denk ik nu......quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoer? Als je van 2 streepjes al out gaat?
Ik vind het vooral dom.
Hoe doet ze dat dan als ze voor een baas moet werken?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, want die zal het gedrag moeten afleren, dat ze alles kan bepalen en iedereen kan afblaffen.
Precies, dom gelul dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Want? Achterlijk dikke gnoom, over dat grasveld rijden over 2 maanden de bulldozers
dillen zie je toch direct?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:39 schreef mazaru het volgende:
Wat een mietje!! Je hebt een vergrootglas nodig om te zien waar die zit
[ afbeelding ]
Nou, die had iedereen erbij geroepen......hoe is het met zijn brandwond trouwens loopt hij nog steeds met verband??quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel dat Jessie er had gezeten ipv Jens...
Dan was het topic nu al vol geweest en waren we halverwege de volgende.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet niet, vaak zie je mensen met een sleeve en een vrije elleboog..... zal niet voor niks zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:39 schreef mazaru het volgende:
Wat een mietje!! Je hebt een vergrootglas nodig om te zien waar die zit
[ afbeelding ]
Lief is Mylene voor Jens, beter dan het uitlachen door Dylan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Jensie jensie toch jongen, zegt Dylan
Gaat die weer
Dit was echt niet leuk, zegt Jens
[ afbeelding ]
Ja meneer pastoor, maar die grijpt gewoon af en toe in het broekje van een koorknaapje .....quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geobsedeerd is misschien wat overdreven maar er zijn mensen, óók mannen, die heel goed zonder kunnen hoor.
sowieso dan had ik wel harder geschreeuwd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan was het topic nu al vol geweest en waren we halverwege de volgende.
Jij niet alleen hoor. Maar jij geeft het wel toe in ieder gevalquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sowieso dan had ik wel harder geschreeuwd.
van ga werken ofzo![]()
bv tattoo betalen
dat soort dingen
En hadden er al 'n paar halve garen 112 gebelt voor 'n ambulancequote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan was het topic nu al vol geweest en waren we halverwege de volgende.
Dacht ik ook aan toen ik het schreef, maar bedacht dat hij het misschien ook niet leuk vindt als de FEBO meegluurt of besluit een foutje te maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit beelden van in de douche gezien, jij wel?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En hadden er al 'n paar halve garen 112 gebelt voor 'n ambulance
Leek op een zwerver bij binnenkomst.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:30 schreef mootie het volgende:
Dylan draagt zijn bril nooit meer. Enorm veranderd sinds binnenkomst. Dat viezige haar, die hoed, bril, baardje ook toch? Toen was het een soort hippie.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En hadden er al 'n paar halve garen 112 gebelt voor 'n ambulance
Dat zal toch niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Nu moeten de bar en het podium verplaatst worden en dat allemaal omdat Merel die kerk niet op het grasveld wil hebben?
Om wat te doen? "Main entrance" op zijn reet laten tatoeëren?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet aan een filmpje denken die ik ooit gezien heb. Vind het nog steeds leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja meneer pastoor, maar die grijpt gewoon af en toe in het broekje van een koorknaapje .....
Schei toch uit wou je mij nou jonge, gezonde gasten van 21 jaar leren kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Mouwen skattie.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:32 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig heeft mariska geen nekpijn meer zeg![]()
die steekt de handjes wel uit de mauwen
Daar heeft hij toch al klapdeurtjes?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Om wat te doen? "Main entrance" op zijn reet laten tatoeëren?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet aan een filmpje denken die ik ooit gezien heb. Vind het nog steeds leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
geweldig
Make trouble not war
Hij wil het gewoon graag en de een gaat out en de ander lacht erom.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoer? Als je van 2 streepjes al out gaat?
Ik vind het vooral dom.
Dan had ik hetzelfde geschreven.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:
Dacht het niet meer, is beter voor de wond ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, die had iedereen erbij geroepen......hoe is het met zijn brandwond trouwens loopt hij nog steeds met verband??
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil het gewoon graag en de een gaat out en de ander lacht erom.
misschien heeft hij het JUIST gezien?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ik vind hem nog steeds lachen.... Misschien moet Brandon ernaar kijken, hij weet niet wat hij mist.
Niet iedereen doet het op het bot......Jens heeft voor zichzelf een grens verlegt. Eens maar nooit meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil het gewoon graag en de een gaat out en de ander lacht erom.
Is geen discussie waard.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja meneer pastoor, maar die grijpt gewoon af en toe in het broekje van een koorknaapje .....
Schei toch uit wou je mij nou jonge, gezonde gasten van 21 jaar leren kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |