Ik voel me genaaid.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 02:26 schreef christmastsunami het volgende:
heh, die vid van net was hardstikke nep
die gast speelde dat helemaal niet, sorry
hij mist een paar vingers, sorrie, het is nep
je moest es weten hoe dat klinkt door een koptelefoon v 250 euro'squote:
ja echtwelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:45 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ja best wat goeie nummertjes hebben die eigenlijk.
die dochter toch ook, Liv, wat een mooie vrouw is dat toch gewordenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:45 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ja best wat goeie nummertjes hebben die eigenlijk.
quote:
skattigquote:
Ook wel wat drupjes op geknoeid kan ik me heugen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:15 schreef -marz- het volgende:
Volgens mij had ik vroeger een beetje een crush op haar.
Nu ik terugdenk aan hoe ik altijd naar haar cd luisterde en met open mond naar haar videos keek![]()
ze WAS, ook echt heel mooiquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:15 schreef -marz- het volgende:
Volgens mij had ik vroeger een beetje een crush op haar.
Nu ik terugdenk aan hoe ik altijd naar haar cd luisterde en met open mond naar haar videos keek![]()
Dat en de girl next door uitstraling die ze had blijft onovertroffen imo.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:18 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ze WAS, ook echt heel mooi
Top was datquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:43 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
carl cox toen ie jong was en in belgie draaide
Beste plaat ooit manquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:00 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik heb deadmouse nooit begrepen, het is het net niet wmb
cafe del mar is beter
die film met joaquin phoenix als johnny cash moet je zienquote:
Eten die mensen nooit knoflook?quote:
Falling downquote:
Ik deed een dag falling down en nu moet ik niet meer gaan werken. Pensioenquote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik deed een dag falling down en nu moet ik niet meer gaan werken. Pensioen![]()
Dank je, ik wil niemand storen. Maar wil graag bijdragen om den FOK er weer een beetje bovenop te brengen. ja best welquote:
Ouwequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik deed een dag falling down en nu moet ik niet meer gaan werken. Pensioen![]()
Laat opblijven troep op FOK posten enzo![]()
Ok, is FOK down dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dank je, ik wil niemand storen. Maar wil graag bijdragen om den FOK er weer een beetje bovenop te brengen. ja best wel
Je bent nieuw? Een paar jaar geleden kon je verkeerde post plaatsen of je had een ban.quote:
Nee, ik ben niet nieuwquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je bent nieuw? Een paar jaar geleden kon je verkeerde post plaatsen of je had een ban.
Vroeger als een topic opende werd die gelijk weer gesloten door de mods. Nu Sluiten ze niks meer omdat ze al blij zijn dat iemand er een opend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:37 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet nieuwWat is je klacht dan? Jij wil een snelle ban of juist niet?
Ow, ok, valt wel mee toch, ik kan me hele reeksen herinneren, nachten langquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vroeger als een topic opende werd die gelijk weer gesloten door de mods. Nu Sluiten ze niks meer omdat ze al blij zijn dat iemand er een opend.
Wat versta jij onder troep?quote:
quote:
geen vrijdagmiddag muziekquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:55 schreef TomLuny het volgende:
na de 1e 20 minuten wordt het enigzins depri maar het begin is best aan te horen
geen vrijdagmiddag muziekquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:17 schreef Karzai het volgende:
geen vrijdagmiddag muziek
liever dit, live stream ADE Amsterdam
klopt iedereen plempt hier wat neer, je hoeft er niet naar te luisteren, doe ik ook meestal nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:47 schreef TomLuny het volgende:
[..]
geen vrijdagmiddag muziek
nou, dat klopt
wist trouwens niet dat het dag- en tijdgebonden was dit topic.
vrijdagmiddag was regelmatig een spijbeldag in de menken schaatshal met de top 40.
wat ik ervaar als nadeel van dit soort muziek verzamel topics, is dat je ahw een speelbal op de golven wordt.
Het gaat van ene genre naar andere en is niet altijd even makkelijk vol te houden zonder zeeziek te worden.
als vrijwel niet radio-luisteraar haal ik hier af en toe toch wat favorieten vandaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:49 schreef Karzai het volgende:
klopt iedereen plempt hier wat neer, je hoeft er niet naar te luisteren, doe ik ook meestal niet
af en toe luister ik wat iemand anders post, doet iedereen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 00:37 schreef UitStraling het volgende:
Die Thaise met haar paardengebit en haar irritante neplachje zou echt wakker worden met een cloaca vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |