abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189474349
Project Veritas is bezig met het uitbrengen van beeldmateriaal dat de partijdigheid binnen de top van CNN blootlegt. De beelden zijn stiekem opgenomen door een ex medewerker. Te zien en horen zijn o.a. de president Jeff Zucker en een aantal andere hooggeplaatste werknemers binnen CNN.

Part 3 incoming.
pi_189475238
Ach. het is allemaal 1 pot nat.. je ziet het ook bij de NOS..
  donderdag 17 oktober 2019 @ 00:09:44 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189475331
Iedereen is partijdig. Zie het probleem niet zo.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189475353
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:09 schreef Megumi het volgende:
ik zou dat nooit zijn
pauw is dat ook niet... daarom +1 voor Pauw
alleen de Vara wel
  donderdag 17 oktober 2019 @ 00:15:39 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189475414
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:11 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

ik zou dat nooit zijn
alleen de Vara wel
Dan ben je geen mens. De mens is een subjectief partijdig denkend wezen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189475435
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dan ben je geen mens. De mens is een subjectief partijdig denkend wezen.
als ik journalist zou zijn, zou ik mijn politieke voorkeur zo min mogelijk mijn werk laten beïnvloeden
ik zou dat als mijn plicht zien
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 19:41:49 #8
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189486672
quote:
De ene meer dan de ander...
A child is born with no state of mind.
pi_189487084
quote:
Is ook niet perse een probleem. Behalve als je naar buiten toe pretendeert en uit draagt onpartijdig te zijn.

Heb part 3 nog niet bekeken maar de quote uit de thumbnail laat zien wat het probleem is.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:10:36 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189487347
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:00 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Is ook niet perse een probleem. Behalve als je naar buiten toe pretendeert en uit draagt onpartijdig te zijn.

Heb part 3 nog niet bekeken maar de quote uit de thumbnail laat zien wat het probleem is.
CNN is in de afgelopen jaren doorgaans een betrouwbare nieuwssite gebleken. De ellende begon toen politici alles wat niet in hun straatje past maar nep nieuws gingen noemen. Met toegeven veel succes richting hun belangrijkste stemvee.
pi_189487529
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

CNN is in de afgelopen jaren doorgaans een betrouwbare nieuwssite gebleken. De ellende begon toen politici alles wat niet in hun straatje past maar nep nieuws gingen noemen. Met toegeven veel succes richting hun belangrijkste stemvee.
Deze 'whistleblower' is geen politicus. En de beelden die hij verzameld heeft tonen hoe bevooroordeeld CNN binnenskamers is.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:19:26 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189487557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Deze 'whistleblower' is geen politicus. En de beelden die hij verzameld heeft tonen hoe bevooroordeeld CNN binnenskamers is.
Dat zal bij FoxNews niet anders zijn. Zie niet wat het probleem is.
pi_189487992
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

FoxNews draagt dat duidelijk uit en daar weet iedereen van aan welke kant van het spectrum ze staan. CNN draagt uit onpartijdig te zijn en daar gaat iedereen van uit die hun nieuws tot zich neemt, maar stiekem zijn ze helemaal niet onpartijdig.

Het probleem is dat als FoxNews vooral positief is over Republikeinen, dan zegt iedereen ja logisch want FoxNews. Als CNN vooral positief is over Democraten dan zegt niemand hetzelfde want ze zijn toch onpartijdig.

Volgens mij snap je best wat het probleem is.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:43:52 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189488070
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

FoxNews draagt dat duidelijk uit en daar weet iedereen van aan welke kant van het spectrum ze staan. CNN draagt uit onpartijdig te zijn en daar gaat iedereen van uit die hun nieuws tot zich neemt, maar stiekem zijn ze helemaal niet onpartijdig.

Het probleem is dat als FoxNews vooral positief is over Republikeinen, dan zegt iedereen ja logisch want FoxNews. Als CNN vooral positief is over Democraten dan zegt niemand hetzelfde want ze zijn toch onpartijdig.

Volgens mij snap je best wat het probleem is.
Nee want onpartijdig zijn bestaat gewoon niet. En in het geval van Trump heeft hij uitspraken gedaan over CNN waardoor het mij persoonlijk niet zo vreemd lijkt dat CNN niet pro Trump is. Dat snap je toch wel. Niet dat ik de democraten top bezig vindt zijn trouwens.
pi_189491640
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee want onpartijdig zijn bestaat gewoon niet. En in het geval van Trump heeft hij uitspraken gedaan over CNN waardoor het mij persoonlijk niet zo vreemd lijkt dat CNN niet pro Trump is. Dat snap je toch wel. Niet dat ik de democraten top bezig vindt zijn trouwens.
Oh ? Als ik kijk naar bijvoorbeeld ons eigen Nieuwsuur van de NOS dan claimen zij wel degelijk onpartijdig te zijn.

quote:
Nieuwsuur streeft ernaar het nieuws en de achtergronden van het nieuws te brengen met een zo grote mogelijke nauwkeurigheid en precisie. Daarbij staan onafhankelijkheid en onpartijdigheid voorop. Beide zijn cruciaal voor de geloofwaardigheid van en het vertrouwen in het programma.
https://nos.nl/nieuwsuur/over/journalistieke-code/

Maar misschien heb je gelijk. Misschien zou iedereen gewoon kleur moeten bekennen. Dan weten wij lezers en kijkers iig waar we aan toe zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 17-10-2019 23:41:57 ]
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 05:01:35 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189493413
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 23:32 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Oh ? Als ik kijk naar bijvoorbeeld ons eigen Nieuwsuur van de NOS dan claimen zij wel degelijk onpartijdig te zijn.
[..]

https://nos.nl/nieuwsuur/over/journalistieke-code/

Maar misschien heb je gelijk. Misschien zou iedereen gewoon kleur moeten bekennen. Dan weten wij lezers en kijkers iig waar we aan toe zijn.
Eerder zelf goed nadenken en meerdere kranten lezen bijvoorbeeld. En naar meer nieuwsstations kijken.
pi_189497502
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dan loop je nog niet zo lang mee ,want men heeft in voormalig joegoeslavie en irak etc flink wat leugens en nep nieuws rond gestrooid.
Met als topper net doen alsof er aanvallen worden door chemische wapens
Ze stagen al jaren lang heel veel van hun verhalen.

Denk dat je onder een steen hebt geleefd lol
pi_189497515
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 05:01 schreef Megumi het volgende:

[..]

Eerder zelf goed nadenken en meerdere kranten lezen bijvoorbeeld. En naar meer nieuwsstations kijken.
Als je dat had gedaan, dan had je nooit cnn als betrouwbaar genoemd, want dat zijn ze absoluut niet.
Da tis gewoon een arm van de intelligence , niet voor niets dat er zoveel werken die uit dat soort diensten komen.

Tenzij je denkt dat dat toeval is:)
pi_189497536
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Fox is ook partijdig, maar het verschil is wel dat men niet zegt onpartijdig te zijn zoals eerder aangegeven .
De mafklappers zoals tucker en hannity zijn overigens opinion based en zijn dus en zullen zich ook niet onpartijdig noemen.

Snap niet dat het zo moeilijk is , en overigens is het voor linkse mensen veel moeilijker om onpartijdig te zijn, aangezien die veel meer emo wezens zijn.
pi_189499756
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:34 schreef zomerindebol het volgende:
Snap niet dat het zo moeilijk is , en overigens is het voor linkse mensen veel moeilijker om onpartijdig te zijn, aangezien die veel meer emo wezens zijn.
_O- Over mafklappers gesproken.
pi_189506546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:11 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

ik zou dat nooit zijn
alleen de Vara wel
Denken dat Pauw niet partijdig is :')
pi_189506719
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:55 schreef Harlekien het volgende: