Op landelijke schaal niet maar op Europese schaal wel jaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja wat ik zo raar vind, men wil hier de boeren omwille van het milieu decimeren, echter zal de vraag niet afnemen, dan komen er toch gewoon boeren bij in oostbloklanden om dat te compensen die veel minder geavanceerd boeren en daarmee is die actie voor het klimaat uiteindelijk nadelig.
Ja wel chillquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best prima wonen volgens mij of niet?
Op mondiale schaal zelfs, megastallen in latijns amerika word je niet vrolijk van. Zou liever zien dat ze hier een technisch antwoord vinden op het stikstofprobleem, las al dingen over het scheiden van urine en mest en zo wat al zou kunnen schelen. Maar ja de politiek heeft het zo lang vooruitgesteld dat het nu gewoon kut met peren is.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op landelijke schaal niet maar op Europese schaal wel ja
Nja, je mag in je handjes knijpen dat je tegenwoordig huis hebt in Amsterdamquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel chill
Maar huizen zijn vrij matig geïsoleerd
dus tja
Blijft een stad he
Die Argentijntjes die moeten inderdaad hun vleesobsessie maar eens gaan minderen jaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op mondiale schaal zelfs, megastallen in latijns amerika word je niet vrolijk van. Zou liever zien dat ze hier een technisch antwoord vinden op het stikstofprobleem, las al dingen over het scheiden van urine en mest en zo wat al zou kunnen schelen. Maar ja de politiek heeft het zo lang vooruitgesteld dat het nu gewoon kut met peren is.
Mja ik ga lekker slapen truste.
die debielen vliegen wel de wereld rond en kopen dingetjes bij Ali expressquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat hele klimaatgelul is zo kortzichtig van alle kanten, alles uit het perspectief van ambtstermijnen.
tjaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, je mag in je handjes knijpen dat je tegenwoordig huis hebt in Amsterdam
En dan meer qua vraag/aanbod. Of je er echt wilt wonen is een tweede
Tsja, andere provincie?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tja
liever gewoon weer in een klein dorpje maar dan dicht bij Adam hoor
maar dat is nog moeilijker
Met nucleaire wapens is het vooral hoop blaffen maar niet bijten. Waarom zouden ze ook. Is gewoon zelfmoordmissie voor meeste landenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die debielen vliegen wel de wereld rond en kopen dingetjes bij Ali express
begrijp dat hele klimaat gezeik niet aangezien een nucleaire oorlog ook vast niet goed voor het klimaat is en we daar toch wel binnen 100 jaar aankomen
als de trend van dit soort debiele leiders zich voortzet
Mwehquote:
Almerequote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mweh
was laatst in Delft
leuke stad maar dat accent en volk de tyfus en dan werk je dus in den Haag of Rotterdam
Zaandam en purra wel chill maja mega moeilijk voor een huis
dacht eerst Almere maar is ook best ver van alles
dacht dat het best dichtbij was lol
Mwa ik zie erdolf en die gek uit Iran niet graag evolueren tot een sterkere variantquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met nucleaire wapens is het vooral hoop blaffen maar niet bijten. Waarom zouden ze ook. Is gewoon zelfmoordmissie voor meeste landen
vind daar maar eens watquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AlmereNee man. Tering uitschot
Ga naar Uutje
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:41 schreef Tjacka het volgende:
miss maar gewoon in Emmen wonen en ex neuken en mod worden en veel blowen
ook wel chille leef
zou nooit in Amsterdam kopen lolquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dikke villa voor bedrag waar oude fok-nichten voor 16m2 een huis in Amsterdam voor kopen
Denk op mijn 60ste eerste koophuis ofzoquote:
ik denk twee of drie jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk op mijn 60ste eerste koophuis ofzo
Doe dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:41 schreef Tjacka het volgende:
miss maar gewoon in Emmen wonen en ex neuken en mod worden en veel blowen
ook wel chille leef
Zat zelf ook ff te kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk twee of drie jaar
je moet ong 20 k meenemen toch?
inventaris wil je ook wel hebben lolquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat zelf ook ff te kijken
13k op hypotheek van 2 ton
was grapje omdat je even niet postte sorry maatquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar mijn ex is wel verleden tijd hoor.
Ja dat is de vraag inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:56 schreef Tjacka het volgende:
Maja qua inkomen kan ik al twee ton lenen met mijn vriendin
Maja wil je wel met je vriendin een huis kopen lol
Ik vergeef het je.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was grapje omdat je even niet postte sorry maat
hoelang al samen? Al paar jaar of niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:56 schreef Tjacka het volgende:
Maja qua inkomen kan ik al twee ton lenen met mijn vriendin
Maja wil je wel met je vriendin een huis kopen lol
vanaf november 2 jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoelang al samen? Al paar jaar of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |