Ze zijn ruis aan het creëren. Dit doen ze bewust, kan niet anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:50 schreef Noordzijde het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-te-staan~a7740e2c/
De politie laat weten dat geen van de gezinsleden in Ruinerwold ingeschreven ‘lijkt’ te staan bij de basisadministratie. Gisteren was er sprake van dat slechts een aantal van hen niet ingeschreven zou staan.
Testen of ze verwant zijn aan elkaar zou als eerste gebeuren toch in dezer dagen? Meende iig dat dat op het nieuws was gisterenavond.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Leandra het volgende:
De gezinsleden hoeven helemaal geen familie te zijn zelfs, ik zou maar eens testen of ze overeenkomstig DNA hebben, en of hun DNA overeenkomsten met dat van ontvoerde kinderen heeft.
Ja er moeten nog wel weer dingen uitgezocht worden. Is Van Zon de familienaam, hoe kon de zoon zich inschrijven bij kvk terwijl hij niet ingeschreven stond bij burgerlijke stand?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Leandra het volgende:
De gezinsleden hoeven helemaal geen familie te zijn zelfs, ik zou maar eens testen of ze overeenkomstig DNA hebben, en of hun DNA overeenkomsten met dat van ontvoerde kinderen heeft.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:17 schreef Idisrom het volgende:
Wat mij ook heel erg heeft verbaasd hier, dat heel veel mensen in de buurt dachten dat er een wietkwekerij zou zijn.
Zou ook mijn eerste gedachte zijn als je die buren zo hoort hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:17 schreef Idisrom het volgende:
Wat mij ook heel erg heeft verbaasd hier, dat heel veel mensen in de buurt dachten dat er een wietkwekerij zou zijn.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat Nieuwspaal satire is hè.
Ik vond hem wel grappig, beetje de speld achtigs.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is er wel een vader?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:21 schreef Leandra het volgende:
Als die moeder idd in 2004 overleden is en ze in 2005 naar Zwartsluis zijn verhuisd, dan kan het ook wel zijn dat vader toen met de kinderen aan het verstoppen is gegaan, mogelijk zelfs onder het mom van emigratie vertrokken uit Hasselt.
Die zooi staat op naam van Josef B.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja er moeten nog wel weer dingen uitgezocht worden. Is Van Zon de familienaam, hoe kon de zoon zich inschrijven bij kvk terwijl hij niet ingeschreven stond bij burgerlijke stand?
Johquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, in die woning. Ik geloof niet dat die man nu ook in een vakantiehuis zit.quote:
Ik ga uit van de gegevens die hij op LinkedIn gezet heeft, en dan was er in 2004 dus in eens een alleenstaande vader met 6 kinderen van 3 tot 10 jaar oud.quote:
Dat is dus maar de vraag en een heel interessant ethisch vraagstuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Maar hoezo is de vraag of het mishandeling is als die mensen al jaren niet buitenkomen, dus vanaf kinderleeftijd tot nu? Dat is toch niet goed voor je ontwikkeling en daarmee is dat dus al verwaarlozing.
Ok, jij gaat er vanuit dat het echt een gezin is met hetzelfde DNA.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga uit van de gegevens die hij op LinkedIn gezet heeft, en dan was er in 2004 dus in eens een alleenstaande vader met 6 kinderen van 3 tot 10 jaar oud.
Ik kan me best voorstellen dat je dan kwetsbaar raakt voor mensen met vage sekte-theorieën.
Dat zou ook kunnen, maar dan is het hele verhaal dus onwaar, of het is wel een gezin, maar het zijn geen kinderen die genetisch verwant zijn, ook in 2010 al.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, jij gaat er vanuit dat het echt een gezin is met hetzelfde DNA.
Ik denk meer aan een woongroep in onderverhuur, zonder vaste woon of verblijfplaats.
Niemand heeft die mensen gezien, dus niemand kan beamen dat het zijn of haar broer/neef/vriend is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar dan is het hele verhaal dus onwaar, of het is wel een gezin, maar het zijn geen kinderen die genetisch verwant zijn, ook in 2010 al.
De experts van Pauw en Beau zullen ook wel even afwachten wat er naar buiten gaan komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Vooralsnog ook weinig nieuws vandaag lijkt het?
Ben echt benieuwd naar de uitkomst van deze zaak,interessant is het zeker.
Alles staat op naam van Josef.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:18 schreef Momo het volgende:
Ja er moeten nog wel weer dingen uitgezocht worden. Is Van Zon de familienaam, hoe kon de zoon zich inschrijven bij kvk terwijl hij niet ingeschreven stond bij burgerlijke stand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |