Komen wat boertjes langs richting binnenhof. Zetten ze het leger in om een stad af te zetten.quote:
Tuurlijk wel, of die boeren moeten ook die busjes om gaan rijden. Maar goed, als ze ook al politiemateriaal beschadigen en nog meer blokkades doorbreken lijkt het me een goed plan om er weer een paar in de bak te gooien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:45 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Tja tractoren hou je niet tegen met een ME busje.
Ja, omdat ze er op tijd bij zijn idd. Nu is het nog razend druk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, daarom luiden ze nu ook de noodklok. Omdat ze het zo druk hebben.
Er zijn gewoon een aantal plekken waar je af moet blijven, en dat zijn ook onze regeringsgebouwen. Daar hebben ze gewoon niks te zoeken, en voor de veiligheid is het maar goed ook dat niemand daar mag protesteren.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Komen wat boertjes langs richting binnenhof. Zetten ze het leger in om een stad af te zetten.
Ze hadden ook het gesprek met ze aan kunnen gaan.
Ze laten hun dieren ook massaal in de steek, dierenmishandeling!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:54 schreef Doublepain het volgende:
Moeten die boeren niet werken ofzo?????? Ze zijn nog erger dan die linkse gekkies die nog geld ervoor kregen ook lol
Ze werken zich de pleuris, het hele jaar door! Jank niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:54 schreef Doublepain het volgende:
Moeten die boeren niet werken ofzo?????? Ze zijn nog erger dan die linkse gekkies die nog geld ervoor kregen ook lol
twitter:Duindorponline twitterde op woensdag 16-10-2019 om 06:47:03De eerste Leger Voertuigen hebben zijn beer gezet ter hoogte van het Korte Voorhout. https://t.co/Bh0U5Pe1C0 reageer retweet
Daar kiezen ze toch zelf voorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze werken zich de pleuris, het hele jaar door! Jank niet.
Ik denk dat we van mening verschillenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:54 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon een aantal plekken waar je af moet blijven, en dat zijn ook onze regeringsgebouwen. Daar hebben ze gewoon niks te zoeken, en voor de veiligheid is het maar goed ook dat niemand daar mag protesteren.
En aangezien ze voor een hekje niet stoppen, dan maar met groot geschut.
Waar moet je dan demonstreren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:54 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon een aantal plekken waar je af moet blijven, en dat zijn ook onze regeringsgebouwen. Daar hebben ze gewoon niks te zoeken, en voor de veiligheid is het maar goed ook dat niemand daar mag protesteren.
En aangezien ze voor een hekje niet stoppen, dan maar met groot geschut.
twitter:CharlottesLaw twitterde op woensdag 16-10-2019 om 06:55:46DE BOEREN KOMEN. Leger zet de stad af, zodat het Binnenhoh blijft staan, denk ik. #boereninactie #agractie #boerenprotest https://t.co/S81TpOpgY6 reageer retweet
Dat geeft niet, daar is een forum voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik denk dat we van mening verschillen
Malieveld, voor mijn part gaan ze op alle wegen staan, maar het binnenhof niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waar moet je dan demonstreren?
Dit is DE plek waar ze dit soort achterlijke regels maken.
Precies.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:56 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, daar is een forum voor.
Het vee werkt ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze werken zich de pleuris, het hele jaar door! Jank niet.
Nee stel je voor dat politici er iets van meekrijgen wat er in het land speeltquote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:57 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Malieveld, voor mijn part gaan ze op alle wegen staan, maar het binnenhof niet.
Oh dat sowieso hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Precies.
Maar ik denk dat het een goede zaak is, dat onze beleidsmakers maar eens geconfronteerd worden met enkele gevolgen van hun beleid.
twitter:Renske_vdz twitterde op woensdag 16-10-2019 om 06:56:59De eerste militaire blokkades staan er al. Het Lange Voorhout en Buitenhof zijn inmiddels afgesloten voor het OV #boerenprotest #dennhaag @omroepwest https://t.co/kiFCdZZZZJ reageer retweet
Zodat Rutte c.s. vrolijk lachend kunnen zwaaien vanuit het torentje? Dat heeft toch geen enkel effect.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:57 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Malieveld, voor mijn part gaan ze op alle wegen staan, maar het binnenhof niet.
Dat krijgen ze nu ook echt wel hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat politici er iets van meekrijgen wat er in het land speelt
twitter:mvdbedem86 twitterde op woensdag 16-10-2019 om 06:59:286:30 in Den Haag.. Zijn het weer de Duitsers? Is het Trump? Zijn het de Turken? Nee, het zijn de BOEREN! 🤦🏾♂️ #Boerenactie https://t.co/HcScwvRFrC reageer retweet
Ja, maar ze hebben er schijt aan. Dus mag het wel een tikkie harder wat mij betreft. Zolang ze de boel maar niet slopen. Daar ligt mijn grens.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:59 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dat krijgen ze nu ook echt wel hoor.
Grote Marktstraat, dat mogen ze wel afzetten ja. Staan ze straks tussen het winkelend publiekquote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:59 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Renske_vdz twitterde op woensdag 16-10-2019 om 06:56:59De eerste militaire blokkades staan er al. Het Lange Voorhout en Buitenhof zijn inmiddels afgesloten voor het OV #boerenprotest #dennhaag @:omroepwest https://t.co/kiFCdZZZZJ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |