Ik hoor steeds Doe Maar in mijn hoofd:quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:10 schreef SQ het volgende:
Oh ja, ook nog een kat inderdaad![]()
En 600 potjes nagellak.
Wat vriendschappen voor het leven.
Vele dronken meets.
Ja, je bent niet meer in R&P te vindenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:33 schreef Moonah het volgende:
Bizar. Ik kan me geen leven zonder FOK! voorstellen.![]()
Ik ben begonnen op FOK! omdat ik wilde parachutespringen. Dat heb ik met een aantal mensen gedaan. Daarna veel in R&P omdat ik 'mensen wilde helpen'. Later vooral veel lol gehad daar met miss Sly, Vivi, Milagro en Copycat (met wie ik nog menig carnaval heb gevierd).
Toen in OUD waar ik een heel fijn clubje had om mijn zwangerschap en de eerste jaren van het ouderschap mee mee te maken. Veel steun en advies gehad. Leuke meets en tegenwoordig wat contact op FB.
En nu lurk ik vaak als ik niet kan slapen.
Zeker, staat inmiddels na 2 verhuizingen nog steeds vrolijk te draaien.quote:
Het is FOK!. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 06:10 schreef Farenji het volgende:
Dankzij 20 jaar fok is mijn aids genezen, ben ik miljardair geworden, is mijn pener gegroeid tot meer dan 40cm en is mijn dwerghamster wereldkampioen burlesque dansen geworden.
Zoiets. In aanraking komen met diverse denkbeelden, die mezelf ook weer aan het denken zetten (iets wat 'in real life' niet heel erg is gestimuleerd).quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:01 schreef Renesite het volgende:
En denk ergens een stuk levenservaring of zo.
Er hoort een punt achter je smiley.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is FOK!. Zo moeilijk is dat toch niet?
Is het jou ooit gebeurd dat je tijdens het Googelen onbedoeld oude Fok-topics tegen komt, waarin stokoude hersenspinsels van jezelf blijken te staan?quote:Op zondag 20 oktober 2019 01:42 schreef Seven. het volgende:
Ik ben volwassen geworden met fok. Toen ik hier op m'n 22ste kwam kijken, had ik verkering. Een jaar later was dat voorbij en begon ik instabiel gedrag te vertonen. Dat is breed uitgemeten op fok (door mijzelf). Door de jaren heen heb ik enorm veel over mezelf geleerd door fok.
Gelukkig weet alleen jij dat die topics van jou zijn.... zolang je username maar niet met je echte naam gelinkt wordt valt het nog wel mee.quote:Op zondag 20 oktober 2019 05:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Is het jou ooit gebeurd dat je tijdens het Googelen onbedoeld oude Fok-topics tegen komt, waarin stokoude hersenspinsels van jezelf blijken te staan?
Mij wel. Diverse keren. Alsof spontaan het bloed uit m'n hoofd verdween.![]()
Ten tijde van het registreren van m'n eerste account - ergens in de vroege 00's - waren realiteitszin en maatschappijbewustzijn helaas ver te zoeken. In NWS of POL kwam die woordendiarree gelukkig niet terecht (ik volgde destijds überhaupt het nieuws niet), maar ook als je over 'lichtere' dingen discussieert kan je behoorlijk wezenloos overkomen. Al is ONZ slechts heel beperkt bezocht.
Ook ik heb er veel van geleerd.
Ja, vooral bij bepaalde nieuwsitems ... Zit me bij voorbaat al te verheugen om de reacties te lezen... Zo geweldig cynisch soms.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:42 schreef sararaats het volgende:
Zo lang zit ik hier nog niet maar het heeft me al veel gelach opgeleverd.
En met welke twee users is dat?quote:
Echt hè!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Toch ook maar even posten, zit er ook alweer 13!! jaar op![]()
Veel vermaak vooral tijdens het lezen van topics. Dat al die jaren veel gedaan en nu nog steeds.
Het slurkt soms bakken met tijd op.. maarja.. boeie!
Dan in andere subfora dan ik. Jou al een tijdje niet meer gezienquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt hè!
Met jou mijn eerste keer aangeschoten geweest (en laatste keer), en gekotst en een keer aan een waterpijp gelurkt.![]()
En een aantal meets samen gedaan (ene wat meer geslaagd dan de andere) maar met jou en een aantal anderen de personen áchter de nickname leren kennen.![]()
Een enkele date, of gewoon een vriendschappelijk bezoekje.
Veel verwaterd maar dat maakt de gezelligheid van toen niet minder.![]()
Tijdens mijn studie veel te veel op Fok gezeten door die vervloekte Singles-reeksen.![]()
Heel verslavend eigenlijk.
Naast dit alles heel veel gelachen om de humor die in allerlei topics van Fokkers voorbij komen. En de meest persoonlijke verhalen gelezen. Adviezen gevraagd, gegeven. Topics geopend waar ik niet meer aan wil denken.
Zelf persoonlijke dingen geschreven (nog), foto’s geplaatst. Meningen gelezen etc etc.
Ik lees en post nog steeds dagelijks en vind tv-programma’s met een eigen topic nog steeds erg vermakelijk.
Fok is een onderdeel van mijn dagelijks leven en ik denk regelmatig: “Goh, hier kan ik wel een topic over openen”, maar doe het nooit meer.
Fok 4-ever.
Ik zit in allerlei subfora maar vrijwel niet in R&P zoals jij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan in andere subfora dan ik. Jou al een tijdje niet meer gezien
Ik zie het aan je PoHiquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zit in allerlei subfora maar vrijwel niet in R&P zoals jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |