Totaal contactgestoord, los van de wereld en houdt van heel heel erg jonge meisjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom eng?Raar klopt wel. Alle FOK!ers zijn raar
Echt? O, zoveel weet ik niet over hemquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Totaal contactgestoord, los van de wereld en houdt van heel heel erg jonge meisjes
Houden zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt? O, zoveel weet ik niet over hem
Hij is op rijsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
We zouden hem natuurlijk kunnen mentionen
Lekker sociaal weerquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met helemaal niemand in een huisje
Vast een actquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die Duitser in 40+ een richtiger Deutscher of een gare act?
He lurker..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die Duitser in 40+ een richtiger Deutscher of een gare act?
Je vraagt je alleen af hoe zo iemand op FOK! belandtquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He lurker..
Ik verwacht ein richtiger.
Je gaat niet Duits lullen voor de lol.
Dat vraag ik voor mijzelf ook af..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vraagt je alleen af hoe zo iemand op FOK! belandt
Voor een beetje gezelligheid?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat vraag ik voor mijzelf ook af..
En dat op afstand..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een beetje gezelligheid?
Mijn bank is comfortabeler dan de kroeg en de koffie is hier beterquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dat op afstand..![]()
![]()
In de kroeg is het vast gezelliger
Dus sociaal is gewoon met elke gek in een huisje slapen?quote:
Mijn lichaam vind het vast comfortabeler op een kruk dan al hangend op de bankquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn bank is comfortabeler dan de kroeg en de koffie is hier beter
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus sociaal is gewoon met elke gek in een huisje slapen?
Ik ben niet elke gek. Ik drink alleen wat bier en zal je verder niet beschimpenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus sociaal is gewoon met elke gek in een huisje slapen?
Wat saaiquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben niet elke gek. Ik drink alleen wat bier en zal je verder niet beschimpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |