abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190032349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 21:55 schreef roos94 het volgende:

[..]

jawel, ik denk dat hij er uiteindelijk wel bovenop zal komen. De wil is er, dat is het belangrijkst.
Alle instellingen zit je vrijwillig.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_190032828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Wauw. Alimentatie terugeisen over de 5 jaar dat je ex dakloos was, op het moment dat die man net weer z'n leven op de rit aan het krijgen is.

Wat een gore hoer ben je dan, zeg. Wauw.
Bullshit.

Zodra je geld hebt moet je gewoon alimentatie betalen.

Geen medelijden mee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190033735
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 07:12 schreef superniger het volgende:

[..]

Bullshit.

Geen medelijden mee.
Sjaak heeft altijd legaal loon gehad, de gerechtsdeurwaarder had 5 jaar lang loonbeslag kunnen leggen. Dat het nu gebeurt is pure pesterij.
speak only if it improves the silence.
pi_190035093
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 07:12 schreef superniger het volgende:

[..]

Bullshit.

Geen medelijden mee.
Alimentatie betalen voor kinderen die je nooit mag zien is sowieso belachelijk. Als hij zijn kinderen af en toe zag was het nog tot daar aan toe.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:08:02 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190035733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 09:25 schreef TjjWester het volgende:

Sjaak heeft altijd legaal loon gehad, de gerechtsdeurwaarder had 5 jaar lang loonbeslag kunnen leggen. Dat het nu gebeurt is pure pesterij.
Dat kan alleen als je een vaste woon- en verblijfplaats hebt, en dat had Sjaak niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190036527
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat kan alleen als je een vaste woon- en verblijfplaats hebt, en dat had Sjaak niet.
Uit eigen ervaring weet ik dat een vaste woon/verblijfplaats NIET nodig is, een rekening met legale inkomsten, een voldoende loon(belastingvrije voet) en een voldoende aankondiging was voor de rechter en later de gerechtsdeurwaarder genoeg om loonbeslag te leggen bij mijn voormalige baas.

Daarnaast heeft sjaak langdurig op zijn oude adres ingeschreven gestaan.
pi_190041120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 09:25 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Sjaak had misschien geen postadres Dat is wel nodig voor die alimentatieeis. Hoe hij kon werken zonder postadres is mij dan weer niet bekend. Hij had ook het e.e.a. steeds opgepot zei die adviseur van Rabo toch?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:15 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Alimentatie betalen voor kinderen die je nooit mag zien is sowieso belachelijk. Als hij zijn kinderen af en toe zag was het nog tot daar aan toe.
Dat is de wet, zoals ik hierboven al typte.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 13:05 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring weet ik dat een vaste woon/verblijfplaats NIET nodig is, een rekening met legale inkomsten, een voldoende loon(belastingvrije voet) en een voldoende aankondiging was voor de rechter en later de gerechtsdeurwaarder genoeg om loonbeslag te leggen bij mijn voormalige baas.

Daarnaast heeft sjaak langdurig op zijn oude adres ingeschreven gestaan.
Als dat zo was hadden ze allang loonbeslag gelegd.
pi_190041286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:42 schreef W00fer het volgende:

[..]

Sjaak had misschien geen postadres Dat is wel nodig voor die alimentatieeis. Hoe hij kon werken zonder postadres is mij dan weer niet bekend. Hij had ook het e.e.a. steeds opgepot zei die adviseur van Rabo toch?
[..]

Dat is de wet, zoals ik hierboven al typte.
[..]

Als dat zo was hadden ze allang loonbeslag gelegd.
Hij kon legaal werken omdat hij zichzelf nooit heeft uitgeschreven.
pi_190041565
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 04:08 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat hij psychische problemen heeft door die dochter, wat Beau ook zegt. Je kunt daar een flinke tik van krijgen. Icm de burnout van het werk was dat de druppel. Mensen beginnen altijd met stempels te gooien en psyciatrische toestand X en persoonlijkheidsproblematiek Y. Maar het probleem zit hem vaak in familierelaties of iets wat dicht bij mensen staat.
[..]
Dat met zijn dochter heeft er hard ingehakt ja, het zegt ook veel dat de hele reden dat hij zich al zes jaar niet meer gewassen heeft, is omdat hij als laatste samen met zijn dochtertje in bad is geweest. Dat is ook een verknipte vorm van vast blijven klampen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_190041660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:15 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het is geen kijkgeld hey.
pi_190078620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:56 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hij kon legaal werken omdat hij zichzelf nooit heeft uitgeschreven.
Dat zou raar zijn want dan dan had ie al eerder de alimentatie moeten betalen.

quote:
woensdag 20 november 2019 19:14 schreef Ener-G het volgende:[/b]

[..]

Dat met zijn dochter heeft er hard ingehakt ja, het zegt ook veel dat de hele reden dat hij zich al zes jaar niet meer gewassen heeft, is omdat hij als laatste samen met zijn dochtertje in bad is geweest. Dat is ook een verknipte vorm van vast blijven klampen.
Jij hebt kennelijk weinig verstand van psychische problemen. Iemand kan door zulke ingrijpende gebeurtenissen helemaal verlamd zijn. Dan boeit niks je meer, nog niet of je je reet afveegt.
pi_190128298
Aflevering 7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190128698
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 01:53 schreef W00fer het volgende:
Jij hebt kennelijk weinig verstand van psychische problemen. Iemand kan door zulke ingrijpende gebeurtenissen helemaal verlamd zijn. Dan boeit niks je meer, nog niet of je je reet afveegt.
:?

Ik duid alleen maar een symptoom, hij wast zich niet 'zomaar' niet.
Dat Rigo psychische problemen heeft is nogal een understatement :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_190141198
De deur ging ruzie maken met mij _O-
pi_190141587
Beau mad. Ongelofelijke klootzak :D
pi_190141632
Sunil heeft echt psychiatrische hulp nodig.

Team moet ook beseffen dat alles daaruit voort komt, en dat dat eerst op orde moet zijn voordat je verdere eisen kan gaan stellen en verlangen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_190141712
Sunil :N

Erg triest, vooral omdat hij het diep van binnen wel wil. Helaas hebben veel mensen die dit soort problemen hebben gewoon niet de wilskracht om door te zetten, anders zouden ze om te beginnen niet zo diep in de shit zijn gekomen. Er moet iets van dwang achter zitten, daarom werkt zo'n afkick kliniek in Zuid Afrika bijvoorbeeld heel erg goed, want daar KAN je niet zomaar de deur uit lopen. Maarja, ook heel duur en waarschijnlijk zeer ongeschikt voor types als Sunil.

Ben wel benieuwd hoe het met hem afloopt, maar ik vrees het ergste.
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:27:32 #193
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_190142031
Totaal onverantwoord dit zonder die man eerst pychologische hulp te geven, ik vind het onsmakelijke tv worden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_190142045
pi_190142971
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Sunil heeft echt psychiatrische hulp nodig.

Team moet ook beseffen dat alles daaruit voort komt, en dat dat eerst op orde moet zijn voordat je verdere eisen kan gaan stellen en verlangen.
Je kunt mensen niet behandelen die 40 bier per dag drinken.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2019 @ 23:30:25 #196
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190143270
quote:
_O- _O_
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_190143484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:09 schreef tompsv18 het volgende:
Beau mad. Ongelofelijke klootzak :D
En terecht, sommige mensen zijn gewoon niet te helpen, maar dan hoef je hun hufterige gedrag niet te tolereren. Zowel die Sunil als Rigo zijn te ver weg....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 27 november 2019 @ 00:31:22 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190144203
Sunil is volgens mij nog wel te redden als hij echt afkickt van alcohol.
Rigo niet. Die is echt een gedwongen opname en dwangbuismateriaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190146160
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Totaal onverantwoord dit zonder die man eerst pychologische hulp te geven, ik vind het onsmakelijke tv worden.
Geen enkele pyscholoog gaat aan hem beginnen zonder afgekickt te zijn
  donderdag 28 november 2019 @ 21:05:28 #200
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_190174510
Wat is die Rigo een ondankbaar stuk stront.
Hij is echt het beste af onder een brug.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')