Je moeder is vadsig.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:51 schreef Catkiller het volgende:
Waarom probeert @:Remqo een naaktfoto van die vatsige koerd te krijgen terwijl hij tegelijkertijd bezig is met pogingen om zijn kersverse importvriendin zwanger te prikken?
Ja maar die is oud dan boeit dat niet meerquote:
*vadsigequote:Op maandag 14 oktober 2019 23:51 schreef Catkiller het volgende:
Waarom probeert @:Remqo een naaktfoto van die vatsige koerd te krijgen terwijl hij tegelijkertijd bezig is met pogingen om zijn kersverse importvriendin zwanger te prikken?
Hoe is het met je chickquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar die is oud dan boeit dat niet meer
Ondanks dat ze nog bij mij is na maakt ze het primaquote:
En de baby?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ondanks dat ze nog bij mij is na maakt ze het prima
Rond en gezond ondertussen. Lijkt op zijn moeder dus. 😂😂😂quote:
Zit te wachten op de unban van WCHquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:05 schreef Catkiller het volgende:
Ach nee he niet weer dat domme juichbaak
GROETJESquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ondanks dat ze nog bij mij is na maakt ze het prima
Nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zit te wachten op de unban van WCH
Middag*quote:
Jouw chick is toch ook dikkertje?quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:51 schreef Catkiller het volgende:
want straks staat de teller op 0 en dan is het feest of zoquote:
??quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want straks staat de teller op 0 en dan is het feest of zo
nog 1 uur en 10 minutenquote:
Geen idee waar dit over gaat maar ik wacht dat nog wel even af dan...quote:
er loopt al een paar dagen een teller in de banner..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar ik wacht dat nog wel even af dan...
Pff doet ze met jou ook al aan sextingquote:
Met mij ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff doet ze met jou ook al aan sexting
Ben benieuwd of ze kan kiezen tussen de alcoholist of de drugskikkerquote:
Kwaakkwaakquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze kan kiezen tussen de alcoholist of de drugskikker
Luie zwijn.quote:
Lekker man, beetje uitslapen enzoquote:
Heerlijk is dat hč.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker man, beetje uitslapen enzo
Ben ik erg goed inquote:
Did not knowquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er loopt al een paar dagen een teller in de banner..
het resultaat is dan ook uitermate teleurstellend.quote:
Jonge, was maar geintjequote:
Ja we zijn allemaal dood nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Ja lach het maar weg, je bent de zoveelste die in de blauwe afgrond is gegleden. RIP.
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Ja lach het maar weg, je bent de zoveelste die in de blauwe afgrond is gegleden. RIP.
2 euro per snap, maar de dingen die ze doet daar zijn het waard hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff doet ze met jou ook al aan sexting
Wat was het?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het resultaat is dan ook uitermate teleurstellend.
of eigenlijk 100% zoals verwacht
Hey, wie ben jij?quote:
dit i opeens juichbaak en daarnaast hebben we opeens jubelbaakquote:
Zijn hier ook meer vrouwen aangenomen ofzo? wat is dat weer voor kleuterklas logica?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit i opeens juichbaak en daarnaast hebben we opeens jubelbaak
en je kunt een nickchange kopen
ik probeer de logica nog te ontdekken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn hier ook meer vrouwen aangenomen ofzo? wat is dat weer voor kleuterklas logica?
Succes daarmee, gaat je niet lukken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer de logica nog te ontdekken.
Aye vriend, hoe is het?quote:
Zeker weten, hier beetje hetzelfde eigenlijk. Leuk dat je er bent makker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:27 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Chil maat, hier en daar wat baffen, je weet hoe die dingen gaan. met jou?
Ik las het ergens ja, ik gun het je.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuke en goede TT trouwens. Daar zit ik over 3 weken, wisten jullie dat al?
Ik mezelf ook wel. Maar bedanktquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las het ergens ja, ik gun het je.
Hoe warm is het daar dan ongeveer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mezelf ook wel. Maar bedankt
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag is het er 31 graden.
Dikke prima jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In november gemiddeld 28 graden geloof ik. Prima!
Ja goed verder heb donderdag en vrijdag cursus. Morgen vrij. EN zo weg want het is alweer half 5 geweestquote:
Nice nice, wat voor cursus heb je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja goed verder heb donderdag en vrijdag cursus. Morgen vrij. EN zo weg want het is alweer half 5 geweest!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |