abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189436718
Als jullie straks de respectabele leeftijd hebben bereikt dat je met pensioen mag wat zijn dan dingen die jullie bereikt willen hebben? En zijn jullie daar nu al mee bezig omdat doel ook te bereiken?

Ik moet er zelf nog even over nadenken.
pi_189436888
Minimaal 1 miljoen op de bank, ben al over de helft
pindazakje
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:03:43 #3
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189436974
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Minimaal 1 miljoen op de bank, ben al over de helft
Minimaal 1 miljoen van de bank, ben al over de helft.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189436992
Denken jullie hier niet serieus op na?
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:06:59 #5
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189437029
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Denken jullie hier niet serieus op na?
Ik leef vooral eigenlijk. Kan zomaar afgelopen zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189437040
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik leef vooral eigenlijk. Kan zomaar afgelopen zijn.
Is er een bepaald doel wat je hebt? Bv je huis hebben afbetaald over een aantal jaar of landen die je gezien wilt hebben?
pi_189437088
Haha, een pensioen zal ik waarschijnlijk niet krijgen.

Ik hoop vooral dat ik op m'n oude dag kan terugkijken naar een interessant en avontuurlijk leven.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189437104
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:10 schreef vouwdeurtje het volgende:
Haha, een pensioen zal ik waarschijnlijk niet krijgen.

Ik hoop vooral dat ik op m'n oude dag kan terugkijken naar een interessant en avontuurlijk leven.
Leef je daar nu ook naar?
  One tough cookie maandag 14 oktober 2019 @ 22:15:12 #9
169210 liesje1979
pi_189437214
Ik denk dat je altijd ergens op moet terug kunnen kijken, daar hoef je niet oud voor te zijn toch? Voor mij persoonlijk zijn mooie herinneringen veel belangrijker dan bezittingen. Fijne mensen die ik heb leren kennen, bijzondere ontmoetingen en prachtige reizen.
pi_189437487
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat je altijd ergens op moet terug kunnen kijken, daar hoef je niet oud voor te zijn toch? Voor mij persoonlijk zijn mooie herinneringen veel belangrijker dan bezittingen. Fijne mensen die ik heb leren kennen, bijzondere ontmoetingen en prachtige reizen.
Nee de vraag kwam meer omdat een user in het datintopic vroeg aan mij of ik geen spijt zou krijgen van bv geen carrière nastreven ofzo, of willen emigreren.
pi_189437499
Ik wil het jaar 2074 gezond en vitaal bereikt hebben.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189437598
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leef je daar nu ook naar?
Redelijk, het kan beter, ik wil nog een hoop doen en bereiken. Ik moet roeien met de riemen die ik heb.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189437618
Dat ga ik niet halen.

De pensioengerechtigde leeftijd staat nu op 67 jaar. Tegen de tijd dat ik in die leeftijdscategorie val, is de pensioengerechtigde leeftijd al naar 72 jaar opgeschaald. Tegen die tijd ben ik allang dood.
pi_189437636
Dat ik geen spijt heb van gemaakte beslissingen. Soms denk ik nu wel eens van 'dit is niet echt slim', maar hoop niet dat ik er later over terugdenk van "Had ik nou maar niet toen...".
pi_189437658
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dat ik geen spijt heb van gemaakte beslissingen. Soms denk ik nu wel eens van 'dit is niet echt slim', maar hoop niet dat ik er later over terugdenk van "Had ik nou maar niet toen...".
Heb je een voorbeeld?
pi_189437662
Dat het studeren heeft geleid tot een leuke baan die ook nog eens lekker betaald.

Verder zou ik het wel leuk vinden om uiteindelijk kinderen en kleinkinderen te krijgen.
pi_189437678
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld?
Een voorbeeld uit het verleden waar ik nu wel tevreden mee ben, maar wel een goed voorbeeld: Stoppen met mijn studie om een totaal andere te gaan doen. Dat soort zaken.
  One tough cookie maandag 14 oktober 2019 @ 22:37:42 #18
169210 liesje1979
pi_189437764
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee de vraag kwam meer omdat een user in het datintopic vroeg aan mij of ik geen spijt zou krijgen van bv geen carrière nastreven ofzo, of willen emigreren.
Ah zo. Naja ik denk dat als je het nu voor jezelf kan verantwoorden dan zal je dat later ook zal kunnen wetende dat je, je keuzes in deze levensfase hebt gemaakt. En dat je toen (nu) hebt gedaan wat je toen het beste voor jezelf leek. (Beetje rare zin, hoop dat je me snapt :D)
Ik woon in een huurhuis, heb een leuke baan maar streef niet naar carrière maken, ik wil gewoon genoeg verdienen om van te kunnen leven en reizen. Dat is nu allemaal mooi in evenwicht.
pi_189438421
Dat ik met behulp van m'n werkzaamheden een hoop interessante dingen heb geleerd en gedaan.
pi_189440145
Wat ik vooral niet wil is terugkijken op een leven dat 40 jaar lang bestond uit een 40 uur durende werkweek op kantoor voor een beeldscherm.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189440666
Ik hoop dan gewoon in een warm land te wonen en ben al bezig met dat doel te bewerkstelligen, mijn huis heeft veel kortere hypotheek zodat het straks gewoon in de verhuur kan als ik weg wil, ben mij op landen aan het oriënteren, hoe het daar allemaal zit. Als ik daar zit lekker overal van genieten en leuke dingen doen dat als ik op mijn sterfbed lig kan denken, ja heb alles gedaan wat ik wilde doen.
pi_189440691
Gelukkige kinderen en kleinkinderen die liefdevol aan hun vader en moeder terugdenken.

Een enigzins betekenisvolle baan met wat mooie resultaten die ook echt hebben bijgedragen aan de maatschappij.

Een kleine maar hechte vriendengroep (ik heb een afspraak staan met een vriend dat we later als oude mannetjes de hele dag op een bankje gaan zitten zeuren dat de jeugd van tegenwoordig helemaal niks meer is)

Geld... handig, maar bijzaak.

Ben aardig bezig vind ik zelf.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:52:11 #23
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189440740
Goede vraag. Alhoewel er elke maand een flink brok uit mijn salaris geript wordt voor pensioen houd ik er sterk rekening mee dat ik nooit pensioen zal ontvangen tegen die tijd. Of, dat ik tegen die tijd zo oud en versleten ben dat ik er niet echt meer van kan genieten.

Daarom nu doen, nu leven. Voornamelijk dingen doen zodat je later zonder spijt terug kan kijken. Spijt is een hele nare emotie om mee te leven vind ik, dus dat probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen.

Op dit moment nog niet echt een vast doel, ben gewoon aan het sparen en dat gaat goed. Dat opent deuren: verhuizen, emigreren, reizen, leuke dingen doen, dingen weg kunnen geven of mensen kunnen helpen. Ik heb 1 neef en 4 nichtjes, probeer een kick-ass leuke en betrokken oom te zijn. Misschien zit vaderschap er nog in, don't know eigenlijk.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:31:22 #24
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189440982
Dat ik kinderen op de wereld heb kunnen zetten waarbij ik actief heb geprobeerd de wereld een betere plek te laten zijn.
In plaats van te protesteren voor of tegen iets ben ik iemand die er gewoon wat aan wil doen en ben daar op dit moment mee bezig.
Dat dat ook tot financiele onafhankelijkheid leidt is een mooie bijkomstigheid.

Als me (ik niet alleen natuurlijk) dat lukt om te doen zou ik daar voldaan op terug kunnen kijken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_189442204
Ik heb niet heel veel energie en de energie die ik wél heb, besteed ik aan dingen waar ik hopelijk met een goed gevoel op kan terugkijken. Daar ligt mijn prioriteit, bij dingen doen die me zullen bijblijven. Ik heb met veel moeite een studie afgerond, werk met zieke kinderen, maak af en toe een reis, tijd doorbrengen met mensen die me dierbaar zijn (dat is maar een handjevol mensen, maar ze zijn belangrijk voor me) en dingen 'buiten mijn comfortzone' (waar ook het reizen wel onder valt), dingen die ik vooraf het spannendst vond, waren achteraf juist het mooist.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')