twitter:polgroningen twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:41:15Het openbreken van de deur van het provinciehuis in Groningen gaat te ver en in opdracht van de driehoek is er nu dan ook mobiele eenheid aanwezig in de stad om de demonstratie verder zo ordelijk mogelijk te laten verlopen. reageer retweet
@Zolderkamer was er toch gewoon vanmiddag? De rest is inderdaad vooral een zolderkameractivist.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Hier op FOK! staat 99% van de mensen achter de boeren. Maar wij staan ook niet actie te voeren daar. Maar we steunen ze wel!
Die kneus met die megafoon moet je als politie gewoon oppakken ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dit is geen demonstreren. Dit is bezetten en afdwingen door geweld te gebruiken. Wat die vent met die megafoon roept is opruiing en aanzetten tot geweld tegen de politie. Daar mag hij wmb jaren voor worden vastgezet.
Wat is dit dan? Een BBQ van huisvrouwenquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dit is geen demonstreren. Dit is bezetten en afdwingen door geweld te gebruiken. Wat die vent met die megafoon roept is opruiing en aanzetten tot geweld tegen de politie. Daar mag hij wmb jaren voor worden vastgezet.
Ik vind dit protest dan ook al een tijdje te ver gaan, eigenlijk vanaf het moment dat ze de buitenkant van het provinciehuis bezetten.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Jij roept anders al lang voordat de deur ingebeukt werden op om boeren hard aan te pakken.
Ja terecht toch. Wij doen rustig dan doen jullie het ook was de deal.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:48 schreef gniffie het volgende:
twitter:polgroningen twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:41:15Het openbreken van de deur van het provinciehuis in Groningen gaat te ver en in opdracht van de driehoek is er nu dan ook mobiele eenheid aanwezig in de stad om de demonstratie verder zo ordelijk mogelijk te laten verlopen. reageer retweet
laf
Dit is waar de 'hoge dames en heren' op rekenen, de omslag in het sentiment. Op een gegeven moment wil de gemiddelde burgerlul wel weer dagelijks in de file staan van Vinexwijk naar duffe kantoorbaan, maar dan zonder tractoren.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:47 schreef Filosoofert het volgende:
Jammer eigenlijk dat het nu uit de hand loopt na het "protest uit het boekje" de vorige keer.
Denk dat de publieke opinie ook wel verandert nu.
Logisch, domme beslissing van trekkerbestuurder en van de opruierquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:48 schreef gniffie het volgende:
laf
Oh das als backup... Kijk je hebt wel een paar duizend man ME nodig.. met 900 red je het niet..quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer in de zin van Duitsers die hier de boel wel even orde op zaken komen stellen. Wie gaat dat accepteren, stuur dan de Nederlandse ME (ook al duurt het misschien wat langer).
Volkomen logisch beslissing inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Logisch, domme beslissing van trekkerbestuurder en van de opruier
Mwoah, als ze geweld gaan gebruiken en vandalisme gaan plegen dan kunnen ze van mij bij nader inzien toch wel de tering krijgen hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Hier op FOK! staat 99% van de mensen achter de boeren. Maar wij staan ook niet actie te voeren daar. Maar we steunen ze wel!
Ze is de hele dag al grappig..quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen dan?
Een enkeling verpest het voor de rest.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens bepaalde rechtse lieden
[..]
Mwoah, als ze geweld gaan gebruiken en vandalisme gaan plegen dan kunnen ze van mij bij nader inzien toch wel de tering krijgen hoor.
Wat is een tijdje? Maak het eens concreet. Al eerder in deze reeks was je voor hard optreden tegen de boeren.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind dit protest dan ook al een tijdje te ver gaan, eigenlijk vanaf het moment dat ze de buitenkant van het provinciehuis bezetten.
Je kent de binnenstad niet qua ligging...quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon op linie er tussen door.
Dat staat er toch? Al sinds ze de buitenkant van het provinciehuis bezetten.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:50 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Wat is een tijdje? Maak het eens concreet. Al eerder in deze reeks was je voor hard optreden tegen de boeren.
Ah oké! Schakel pas net in vandaar dacht dat alleen de Duitse zou komenquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh das als backup... Kijk je hebt wel een paar duizend man ME nodig.. met 900 red je het niet..
Het is geen pleintje.. het is een stad..
Sinds het begin dusquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Al sinds ze de buitenkant van het provinciehuis bezetten.
Eh nee, niet echt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:51 schreef MC-Morgan het volgende:
Boeren verliezen wel heel snel de steun hoor op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |