Meestal hebben ze een dubbel paspoort.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja en daar zit Marokko op te wachten?
Welke mandaat wil je daar voor inzetten.
Ras el ayn is gewoon bijna weer volledig in handen van SDFtwitter:NotWoofers twitterde op maandag 14-10-2019 om 15:29:38The SDF now reportedly have totally regained control over the industrial neighborhood of Ras al Ayn after heavy fighting. reageer retweet
twitter:michaelh992 twitterde op maandag 14-10-2019 om 15:29:52#Breaking Turkish-backed rebels claim they started an operation to capture Manbij #Syria reageer retweet
twitter:dokuz8_EN twitterde op maandag 14-10-2019 om 15:30:48Police blocked the exit of HDP headquarters in Diyarbakır ahead of the party's scheduled press manifestation against Operation Peace Spring in Syria. https://t.co/A5VUcuFCQy reageer retweet
Het verzet is daar nog wel in orde, maar het is een kwestie van tijd. Veel terreinwinst vandaag in omliggende gebieden voor de Turken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:31 schreef skysherrif het volgende:
Ras el ayn is gewoon bijna weer volledig in handen van SDFtwitter:NotWoofers twitterde op maandag 14-10-2019 om 15:29:38The SDF now reportedly have totally regained control over the industrial neighborhood of Ras al Ayn after heavy fighting. reageer retweet
Focus ligt nu op Manbij zo te zien.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:35 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het verzet is daar nog wel in orde, maar het is een kwestie van tijd. Veel terreinwinst vandaag in omliggende gebieden voor de Turken.
Hmmmm of kwestie van tijd voor saa daar arriveert?quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:35 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het verzet is daar nog wel in orde, maar het is een kwestie van tijd. Veel terreinwinst vandaag in omliggende gebieden voor de Turken.
Uitspraak is volgens mij 'man-bitch' (of men-bitch) in het Nederlands; niet man-bij.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Focus ligt nu op Manbij zo te zien.
twitter:WithinSyriaBlog twitterde op maandag 14-10-2019 om 15:37:53NSA have launched an attack on Manbij, apparently with no Turkish air cover. reageer retweet
Wat is dat voor gebied, om die plaats heen? Aan zand bezetten heb je niet zoveel, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:35 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Je kan de stad isolerenquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:42 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wat is dat voor gebied, om die plaats heen? Aan zand bezetten heb je niet zoveel, bijvoorbeeld.
SAA stationeert zich vooralsnog in tall tamr en trekt daar wellicht een grens om de verdere oprekking te stoppen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm of kwestie van tijd voor saa daar arriveert?
Het is een grensstad, die wil je over het algemeen niet weggeven aan de vijand zolang het nog te verdedigen valt en wellicht levert het wat tijdwinst op zodat ze samen met de SAA een nieuwe verdedigingslinie kunnen trekken iets zuidelijker, ter hoogte van tall tamr.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:42 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wat is dat voor gebied, om die plaats heen? Aan zand bezetten heb je niet zoveel, bijvoorbeeld.
''We are determined to take the "Peace Spring Operation" to the end. "Once flag rises, it will not come down"''twitter:oztrk_aydn twitterde op maandag 14-10-2019 om 15:45:40#SONDAKİKACumhurbaşkanı Erdoğan: "Barış Pınarı Harekatını sonuna kadar götürmekte kararlıyız. Bir kere yükselen bayrak, bir daha inmez." reageer retweet
twitter:michaelh992 twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:00:33Syrian regime news agency reports Turkish advances south of Ras al-Ain #Syria https://t.co/vZEkoxn2Vx reageer retweet
twitter:michaelh992 twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:01:59This includes Tal Jima, which is kilometers away from Tal Tamr, where regime forces were recently deployed #Syria reageer retweet
op de 5e dag. net als de nederlanders?quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:02 schreef Mathemaat het volgende:
Ik moet zeggen dat de YPG het sneller opgeeft, dan ik verwachtte.
Huhquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:02 schreef Mathemaat het volgende:
Pragmatisch handelen (aka Assad om hulp vragen) wordt gezien als opgeven ofzo? Ik weet het ook niet.quote:
Je bedoelt de Turkse "soldaat" die als lafbek zijn dienstplicht heeft afgekocht.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is zijn Turkse plicht als soldaat van de vijfde colonne om de Nederlandse staat te verarmen dmv toeslagen en uitkeringen.
oh ze hebben niks opgegeven?quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pragmatisch handelen (aka Assad om hulp vragen) wordt gezien als opgeven ofzo? Ik weet het ook niet.
Waarom een oorlog voeren als al vaststaat dat je deze zwaar gaat verliezen. Ze gaan liever met Assad verder dan met Turkije..quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:02 schreef Mathemaat het volgende:
Ja, ze gaan verder met Assad. Maar Assad gaat echt niet verder met hen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:05 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Waarom een oorlog voeren als al vaststaat dat je deze zwaar gaat verliezen. Ze gaan liever met Assad verder dan met Turkije..
Was te verwachten. Ze moeten nu door en zoveel mogelijk land pakken, voordat Assad zijn troepen heeft gepositioneerd. Dan komt die stad later wel aan bod.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:03 schreef skysherrif het volgende:
twitter:michaelh992 twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:00:33Syrian regime news agency reports Turkish advances south of Ras al-Ain #Syria https://t.co/vZEkoxn2Vx reageer retweet
twitter:michaelh992 twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:01:59This includes Tal Jima, which is kilometers away from Tal Tamr, where regime forces were recently deployed #Syria reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |