Lul er maar omheen... is die cake al klaar?quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag om te zien hoe men hier tegenaan kijkt, om reactie te krijgen. Wat voor soort boeren protesteren, uit welke sectoren komen ze. Dat was de insteek. Blijkbaar is ook dat al teveel gericht op de inhoud voor je.
Dat is niet echt concreet. Zijn ze ook tevreden met een helder beleid dat zegt dat 5km van de duinen of natuurgebieden geen stallen mogen staan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze willen een helder beleid... Lastiger is het niet..
Je was net zo goed bezig met dat verhaal van RTV Noord. Inhoudelijk, neutraal, van beide kanten berichtgeving. Nu dit weer. Jammer joh.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lul er maar omheen... is die cake al klaar?
Klopt.. Het beleid is niet echt concreet nee..quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is niet echt concreet. Zijn ze ook tevreden met een helder beleid dat zegt dat 5km van de duinen of natuurgebieden geen stallen mogen staan?
Volgens mij is dit beleid helder, maar staan ze nu te protesteren omdat het te streng is. Daarom willen ze ook dat de beleidsbrief wordt teruggetrokken, want die gaat verder dan het landelijke beleid.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze willen een helder beleid... Lastiger is het niet..
Dus mijn voorstel om alle veeteelt in bepaalde gebieden per ingang van bijvoorbeeld 2020 te verbieden, zou door de boeren worden geaccepteerd en dan gaan ze weer naar huis? Omdat het zo lekker helder is?quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Klopt.. Het beleid is niet echt concreet nee..
Je bent nogal verwonderd en hebt geen idee waar het over gaat of wat er speelt..quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je was net zo goed bezig met dat verhaal van RTV Noord. Inhoudelijk, neutraal, van beide kanten berichtgeving. Nu dit weer. Jammer joh.
Helder? Het vliegt van hot naar her en terug...quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij is dit beleid helder, maar staan ze nu te protesteren omdat het te streng is. Daarom willen ze ook dat de beleidsbrief wordt teruggetrokken, want die gaat verder dan het landelijke beleid.
Jouw voorstel....quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dus mijn voorstel om alle veeteelt in bepaalde gebieden per ingang van bijvoorbeeld 2020 te verbieden, zou door de boeren worden geaccepteerd en dan gaan ze weer naar huis? Omdat het zo lekker helder is?
GENOT.twitter:Donderwolkje twitterde op maandag 14-10-2019 om 11:39:33Je zou maar motoragent zijn en net daar moeten staan... Mwehehehe#boerenprotest https://t.co/tVVEZBDh46 reageer retweet
Dat krijg je als de politiek denkt dat ze een paar knurften in een trekker opeens hun zin moeten geven als ze op een pleintje gaan staan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Helder? Het vliegt van hot naar her en terug...
Je denkt dat dit over nu gaat ja?quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat krijg je als de politiek denkt dat ze een paar knurften in een trekker opeens hun zin moeten geven als ze op een pleintje gaan staan.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:44 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.twitter:Donderwolkje twitterde op maandag 14-10-2019 om 11:39:33Je zou maar motoragent zijn en net daar moeten staan... Mwehehehe#boerenprotest https://t.co/tVVEZBDh46 reageer retweet
Je komt met een opmerking dat ik een cake moet bakken en dat was nog een van je minst nutteloze posts hier. Dat is nogal jammer ja. Plaats anders nog een keer een willekeurig plaatje van Nederland dat niets met het onderwerp te maken heeft en noem het 'feiten'.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je bent nogal verwonderd en hebt geen idee waar het over gaat of wat er speelt..
Dat laat je net duidelijk blijken en nu probeer je dat te verdoezelen..
Ook het feit dat je direct met een grote bek dit topic in kwam zegt genoeg over je inhoud..
Idd Jammer joh...
Postte hem net ook al.. Geen watjes..quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:44 schreef Zipportal het volgende:
Uiteraard. De boeren moeten opeens maatregelen nemen die ze niet willen, dus gaan ze op hun trekker zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je denkt dat dit over nu gaat ja?
Jij zegt: De boeren willen helder beleid.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jouw voorstel....
Wie ben jij dan?
Ja ik kom tig posts later met dat je een cake moet gaan bakken ja..quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je komt met een opmerking dat ik een cake moet bakken en dat was nog een van je minst nutteloze posts hier. Dat is nogal jammer ja. Plaats anders nog een keer een willekeurig plaatje van Nederland dat niets met het onderwerp te maken heeft en noem het 'feiten'.
Verder raakt je post kant noch wal. Waar wil je heen? Er mag hier niet worden gepraat over de stikstofkwestie lijkt het, want daar reageer jij nogal allergisch op.
Oh nou regel het danquote:Op maandag 14 oktober 2019 12:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij zegt: De boeren willen helder beleid.
Ik formuleer een eenvoudig voorstel, en vraag aan jou of je denkt dat ze daarmee in zouden stemmen omdat het zo helder is.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor...
Je kwam al eerder met een opmerking over cake bakken, beetje gek dat je dat niet meer durft toe te geven. Je tweede post kwam hier namelijk op terug.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kom tig posts later met dat je een cake moet gaan bakken ja..
Ik zet de toon van het gesprek niet.. dat doe je zelf.. lees maar terug..
En daarmee laat je zien dat je knettergek bent en ik dus absoluut geen moeite voor je ga doen door inhoudelijk te reageren..
Eigen schuld he?
Lol.. nee niet de feiten verdraaien.. jij was van de feiten toch?quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kwam al eerder met een opmerking over cake bakken, beetje gek dat je dat niet meer durft toe te geven. Je tweede post kwam hier namelijk op terug.
Verder gebruik je nu maar woorden als 'knettergek', omdat je het nogal vervelend lijkt te vinden dat je telkens maar gevraagd wordt om inhoudelijk te reageren als je dat niet kan. Weet je het verschil al tussen NH3 en NO2?
Ik vraag aan jou of jij denkt dat de boeren het een goed idee gaan vinden vanwege de helderheid. Immers, jij zegt tegen @Ludachrist dat de boeren maar 1 ding willen en dat is een helder beleid. Dan kun je toch een inschatting maken of ze met dat plan in gaan stemmen.quote:
Je kunt me vragen wat je wilt..quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik vraag aan jou of jij denkt dat de boeren het een goed idee gaan vinden vanwege de helderheid. Immers, jij zegt tegen @:Ludachrist dat de boeren maar 1 ding willen en dat is een helder beleid. Dan kun je toch een inschatting maken of ze met dat plan in gaan stemmen.
Het plan:
Alle veebedrijven in een straal van 5 kilometer van natuurgebieden af, moeten dicht per 1 januari 2020.
Geen uitzonderingen, geen excuses. Gewoon een simpel, helder plan. Ik zeg niet dat ik het hier mee eens ben he, het is gewoon een helder beleid - precies wat de boeren volgens jou zouden willen.
En, denk je dat ze ermee in zouden stemmen als het kabinet dit plan vanmiddag bekend maakt?
Ik probeer..?quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:55 schreef Ludachrist het volgende:
Misschien moet @:Zolderkamer het maar houden bij plaatjes posten in plaats van proberen te discussiëren.
Een gemiddelde boer heeft een betere beheersing van de Nederlandse taal dan de Radio-1-presentatrices.quote:
twitter:dvhn_nl twitterde op maandag 14-10-2019 om 13:08:14BREKEND: Drenthe schort stikstofbeleid op. #boerenprotest https://t.co/1n2OCZrPB7 reageer retweet
Ze zijn begonnenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:12 schreef Nikonlover het volgende:
De provincie NH is nu live. Al is de vergadering nog niet begonnen.
https://noord-holland.sta(...)8NLG%29%2014-10-2019
Dit moeten ze dus vooral niet doen. De politie heeft er geen kut mee te maken en is zelfs vreselijk schappelijk in dingen door de vingers zien.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:44 schreef Zipportal het volgende:
Oh ja man want agenten houden niet van een lolletje..quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:20 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dit moeten ze dus vooral niet doen. De politie heeft er geen kut mee te maken en is zelfs vreselijk schappelijk in dingen door de vingers zien.
Gister ook al een filmpje van tractoren die een politieauto klem zetten, belachelijk. Zo verliezen ze een hoop sympathie.
Oh, denk het nietquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh ja man want agenten houden niet van een lolletje..
Die gasten vinden het hartstikke mooi...
Dat is heel mooi.. maar van een beetje stro worden ze echt niet anders...quote:
Tuurlijk joh, ze verpesten het voor zichzelf zo.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is heel mooi.. maar van een beetje stro worden ze echt niet anders...
Vizier even naar beneden.. Boer doet heel voorzichtig met de aftakaskoppeling.. Gewoon gezellig..
Ja het is geen feestdag... het is actiequote:Op maandag 14 oktober 2019 13:32 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ze verpesten het voor zichzelf zo.
Vond het 2 weken geleden een mooie actie, ondanks dat hek niks op aan te merken. Nu krijgen die boeren het een beetje hoog in hun bol en denken ze dat ze alles wel kunnen maken. Maar je merkt al een hoop mensen terugkrabbelen in hun steun.
Laat maar, je gaat niet in op de punten die ik aanhaal.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja het is geen feestdag... het is actie
Ze doen dit vandaag, dan 16 oktober weer en daarna zouden ze toch even een maandje rust moeten nemen; je moet ook de politiek de tijd geven om veranderingen door te voeren.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:32 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ze verpesten het voor zichzelf zo.
Vond het 2 weken geleden een mooie actie, ondanks dat hek niks op aan te merken. Nu krijgen die boeren het een beetje hoog in hun bol en denken ze dat ze alles wel kunnen maken. Maar je merkt al een hoop mensen terugkrabbelen in hun steun.
Het punt dat je probeert te maken is dat agenten niet tegen stro kunnen en boeren het daardoor verpesten...quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:36 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Laat maar, je gaat niet in op de punten die ik aanhaal.
Hou het inderdaad maar bij kekke plaatjes posten.
Ook wel apart dat die harde werkers die 7 dagen in de week, 16 uur per dag werken daar tijd voor hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze doen dit vandaag, dan 16 oktober weer en daarna zouden ze toch even een maandje rust moeten nemen; je moet ook de politiek de tijd geven om veranderingen door te voeren.
Ga je demonstreren tegen dingen die al ingevoerd zijn ja?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze doen dit vandaag, dan 16 oktober weer en daarna zouden ze toch even een maandje rust moeten nemen; je moet ook de politiek de tijd geven om veranderingen door te voeren.
Oh dus dat is het... strontjaloers...quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:41 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ook wel apart dat die harde werkers die 7 dagen in de week, 16 uur per dag werken daar tijd voor hebben.
Ja? Meestal demonstreer je tegen het huidige beleid, soms demonstreer je tegen plannen die gemaakt worden. De boeren demonstreren momenteel tegen een combinatie van beide.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ga je demonstreren tegen dingen die al ingevoerd zijn ja?![]()
Waar moet ik jaloers op zijn? Ik kom zelf uit een boerenfamilie, maar die hebben echt geen tijd om 2x per week een dagje er op uit te gaan met de trekkert.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh dus dat is het... strontjaloers...
Zeg dat dan gewoon.. is niet erg hoor..
Nee vandaar ook publicaties en bezwaarmaken enzo..quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja? Meestal demonstreer je tegen het huidige beleid, soms demonstreer je tegen plannen die gemaakt worden. De boeren demonstreren momenteel tegen een combinatie van beide.
nee, niet apart. de meesten hebben een vrouw, zonen of arbeiders die tijdelijk even het werk op zich kunnen nemen. of dacht je dat al het werk door 1 persoon per bedrijf gedaan werd? en dan werken ze een paar dagen extra om de schade in te halenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:41 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ook wel apart dat die harde werkers die 7 dagen in de week, 16 uur per dag werken daar tijd voor hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |