abonnement Unibet Coolblue
pi_189426868
er is ook wel iets wat Sultana Simons wel zal interesseren:
quote:
Beste .....,

Voor een nieuwe commercial voor een supermarktketen zijn wij op zoek naar volwassenen met een getinte huidskleur

Woensdag 23 oktober
Halve dag, tijden nog niet bekend.

Opnames zijn in omgeving midden Nederland

Vergoeding 60 euro per persoon, per bank uitbetaald.
getinte huidskleur! ze zoeken je en je ontvangt geld, in plaats van dat ze je zoeken naar aanleiding van een incident!
zucht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 14 oktober 2019 @ 12:13:13 #27
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189427293
Sylvana is wel een beetje doorgedraaid geloof ik.

Ja, er is racisme in Nederland en er zijn echt grote problemen met kaalkopjes en geweld. Maar door compleet door te draaien, werk je juist extreem-rechts in de hand.
pi_189427679
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 06:16 schreef Oud_student het volgende:
Als een bedrijf "zwarte cijfers" schrijft, dan is dat toch positief ?
Of is Sylvana nu een racist geworden? (dat ze tegen blanken was, telt natuurlijk niet als racisme)
Is ze tegen blanken?
Waarom fantaseer je dat ?
  maandag 14 oktober 2019 @ 12:52:27 #29
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189427780
quote:
9s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Sylvana is wel een beetje doorgedraaid geloof ik.

Ja, er is racisme in Nederland en er zijn echt grote problemen met kaalkopjes en geweld. Maar door compleet door te draaien, werk je juist extreem-rechts in de hand.
Als er geen enkel racisme zou zijn, dan zou ze geen baan meer hebben. Derhalve maakt ze van elke mug een olifant en blijven we lekker door polariseren. Succes verzekerd voor mevrouw!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189428099
Dus Sylvana gebruikt gewoon de term ‘zwarte cijfers’, een journalist maakt daar een flauwe grap over en DDS verzint erbij dat Sylvana boos is dat iemand de term ‘zwarte cijfers’ heeft gebruikt?

DDS is een zielig rioolvodje waar je je reet nog niet eens mee af moet vegen uit angst voor endeldarmkanker.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_189428541
:') x1000000000
pi_189428807
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:17 schreef Nielsch het volgende:
Dus Sylvana gebruikt gewoon de term ‘zwarte cijfers’, een journalist maakt daar een flauwe grap over en DDS verzint erbij dat Sylvana boos is dat iemand de term ‘zwarte cijfers’ heeft gebruikt?

DDS is een zielig rioolvodje waar je je reet nog niet eens mee af moet vegen uit angst voor endeldarmkanker.
Dit inderdaad.

Ben normaal niet pro Sylvana, maar waar in deze situatie zegt ze dat ze boos is dat die term wordt gehanteerd?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_189430320
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Ben normaal niet pro Sylvana, maar waar in deze situatie zegt ze dat ze boos is dat die term wordt gehanteerd?
ik ben zo anti-sultana dat ik bijna denk dat ze zelf achter DDS zit. het maakt niet uit hoe ze aandacht krijgt, -als- ze maar aandacht krijgt. Een van haar ex-en heeft in een interview aangegeven hoe ze per se altijd de volle aandacht moet hebben van alles en iedereen. anders is er blijkbaar een soort racisme.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_189430489
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 05:52 schreef Megumi het volgende:
_O- Witte cijfers kan natuurlijk weer niet. Dat is ook discriminatie. :P
Dat leest ook zo lastig.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189480038
Los van het wel of niet grappige "zwarte cijfers" gelul, sylvana is natuurlijk een ongelofelijke randdebiel om te denken dat die vuilverbrander überhaupt zwarte cijfers (= winst) gaat maken als er juist gesproken wordt over een nieuwe kapitaalinjectie.

Het enige wat ze (alweer!) bewijst, is dat ze echt totaal geen reet verstand heeft van economie en exacte vakken..... Ze is een one-trick pony met een schrijnend gebrek aan realiteitszin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')