RockracingN1Fans zijn beschamend bezig.quote:
Het is godbetert net februari en ik heb nu al een hernia van het moeten dragen van die nonvaleurs.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
RockracingN1Fans zijn beschamend bezig.
Als het reservesysteem nou eens goed werkt win ik Marseillaise.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is godbetert net februari en ik heb nu al een hernia van het moeten dragen van die nonvaleurs.
Lekker een uur voor de deadline de definitieve lijst invoeren net zoals vorig jaar.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef Mykonos het volgende:
Tevens staan GVA en Trentin zowel voor Valencia als Bessèges genoteerd. Firstcycling levert broddelwerk.
Dit ja, steeds de grijze middenmoot in de etappekoersen door een verkeerde balans. En de eendagskoersen zijn voorlopig waardeloos gegaan.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben behoorlijk slecht begonnen. We gaan er eens wat meer werk van maken.
Idemquote:Op maandag 3 februari 2020 09:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb maar gewoon 9 sprinters ingevuld in de Oliesjeik Tour.
@Mykonosquote:Our GC contender for the race is Jan Tratnik, who will have the support of Grega Bole and team captain Heinrich Haussler. When it comes to sprints, our team will work for Mark Cavendish. The team is strong with Phil Bauhaus and Marcel Seiberg leading the sprint train. At the same time, Fred Wright will be making his debut on the WorldTour and playing his role for the sprint train.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |