SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Death Stranding duurt nog lang en verder is er momenteel niet veel anders om hyped voor te zijn.quote:
backlog genotquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Death Stranding duurt nog lang en verder is er momenteel niet veel anders om hyped voor te zijn.
?quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:10 schreef DKUp het volgende:
Arme kiddies geen Fortnite meer, morgen natuurlijk wel maar je hoopt dat Epic het helemaal verneukt.
Vervelend voor al die 6 -11 jarige kiddiesquote:
Ah oke.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fortnite Battle Royale is nu een zwart gat
In het begin was het leuk en toen kwam al die bullshit erin.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke.
En waarom hoop je dat ze het verneuken? Snap die haat nooit zo. Laat iedereen gewoon lekker spelen wat ze leuk vinden. Boehoe miljoenen mensen vinden een spel leuk. Nu moeten we er even op gaat haten met zijn alle. Want dat is cool!
En nee ik speel het zelf niet(wel gedaan in de eerste 2 seizoenen)
Het is, voor mezelf gesproken, niet haten op een game, maar ik denk dat er in deze reeks maar weinig mensen zijn die Fortnite spelen en het daarom jammer vinden dat er geen energie meer naar Fortnite gaat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke.
En waarom hoop je dat ze het verneuken? Snap die haat nooit zo. Laat iedereen gewoon lekker spelen wat ze leuk vinden. Boehoe miljoenen mensen vinden een spel leuk. Nu moeten we er even op gaat haten met zijn alle. Want dat is cool!
En nee ik speel het zelf niet(wel gedaan in de eerste 2 seizoenen)
Dat vond ik ook idd. Plus dat na een tijdje gaat vervelen. Maar dat is toch nog geen reden om maar te hopen dat het kapot gaat? Laat die mensen die het leuk vinden het lekker spelen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
In het begin was het leuk en toen kwam al die bullshit erin.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vond ik ook idd. Plus dat na een tijdje gaat vervelen. Maar dat is toch nog geen reden om maar te hopen dat het kapot gaat? Laat die mensen die het leuk vinden het lekker spelen.
Fortnite als basis is niks mis mee, leuk om te doen. Epic heeft er een microtransaction paradise van gemaakt en allemaal vage shit erin gestopt voor die kinderen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vond ik ook idd. Plus dat na een tijdje gaat vervelen. Maar dat is toch nog geen reden om maar te hopen dat het kapot gaat? Laat die mensen die het leuk vinden het lekker spelen.
Fortnite back 2 basic zou ik niet erg vinden, maar die batshit crazy shit nee bedankt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(DKup vindt dit leuk)
Eerste paar seizoenen ook gespeeld. Toen was ik er wel klaar mee. Misschien morgen ff kijken naar de nieuwe map.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fortnite als basis is niks mis mee, leuk om te doen. Epic heeft er een microtransaction paradise van gemaakt en allemaal vage shit erin gestopt voor die kinderen.
Van mij mogen andere titels populairder worden dan wat het nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |