abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:38:41 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189418120
quote:
DEN HAAG - De Irakese vluchteling Walad M. is woensdag door de rechtbank vrijgesproken voor het voorbereiden van een ontploffing. Volgens het Openbaar Ministerie had hij te maken met een gevonden tas bij de Scheveningse Bosjes. In de tas zaten batterijen, een kookwekker, een gasfles en flitskruit. De tas werd gevonden door een voorbijganger, die hem naar het hoofdbureau van politie aan de Burgemeester Patijnlaan bracht. Het bureau werd daarop ontruimd.
De 30-jarige M. ontkende twee weken geleden tijdens de inhoudelijke behandeling dat hij iets te maken had met de verdachte spullen in de tas. De rechtbank oordeelde anders op basis van DNA-sporen die naar hem leidden. Toch werd de Irakees, die 'kwaad op Nederland' zou zijn geweest omdat hij geen verblijfsvergunning kreeg, door de rechtbank vrijgesproken.

Het OM had anderhalf jaar celstraf geëist. Ook bij de rechtbank riep de inhoud van de tas vragen op. Maar voor de door het OM gewenste bewezenverklaring van het voorbereiden van een misdrijf, moet volgens de rechtbank wel een concreet beeld bestaan van het criminele doel dat de verdachte voor ogen had. ‘Hoe de tas daar gekomen is, waarom de tas daar lag, en of de verdachte daarbij betrokken was, kan op basis van het dossier niet worden vastgesteld’, aldus de rechtbank.

Celstraf
De Irakees kreeg nog wel twee weken gevangenisstraf voor het contactloos pinnen van in totaal 50 euro met een gestolen bankpas. M. verbleef destijds in een asielzoekerscentrum in Echt. Hij was al eens veroordeeld wegens een poging tot doodslag. Daar kreeg hij toen vier jaar cel voor. Die veroordeling stond de door hem gewenste verblijfsvergunning in de weg.
https://www.omroepwest.nl(...)pullen-vrijgesproken

Wat ik me afvraag is waarom deze kansenparel nog steeds in Nederland rondloopt. Het is nu gewoon afwachten tot het fout gaat. Voor een aanslag met een personenauto is niet veel voorbereidingstijd nodig.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189418241
Welkom !!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_189418256
Zal wel dezelfde reden hebben als de andere afgewezen asielzoekers die niet direct gedeporteerd worden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 13 oktober 2019 @ 19:44:58 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189418335
Nou, straks pleegt hij wel een aanslag en dan kunnen we weer boos zijn op t OM waarom ze hem nu niet veroordeeld hebben :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:47:23 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189418407
Waarom zit deze vriendelijke meneer niet in Irak ?
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:47:52 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189418425
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

https://www.omroepwest.nl(...)pullen-vrijgesproken

Wat ik me afvraag is waarom deze kansenparel nog steeds in Nederland rondloopt. Het is nu gewoon afwachten tot het fout gaat. Voor een aanslag met een personenauto is niet veel voorbereidingstijd nodig.
In princioe zou Mark Rutte daar het antwoord op moeten weten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189418587
Bom + dna-bewijs + poging tot moord, maar geen versnelde uitzetting?

Waar zijn wij in godsnaam mee bezig :X
pi_189418992
_O_
pi_189419372
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:52 schreef Drxx het volgende:
Bom + dna-bewijs + poging tot moord, maar geen versnelde uitzetting?

Waar zijn wij in godsnaam mee bezig :X
Dat die man sowieso niet meteen uitgezet is na het uitzitten van zijn straf voor die veroordeling voor poging tot doodslag is inderdaad al hartstikke bizar natuurlijk.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 13 oktober 2019 @ 22:57:01 #10
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189422388
Gewoon het land uitzetten. Er zijn nog 200+ andere landen waar hij asiel kan aanvragen.
pi_189422491
De tering.

Huilen of lachen? Moeilijke keuze.

Wellicht is beide de oplossing.

Terwijl de broek afzakt.

Ook nog.
  zondag 13 oktober 2019 @ 23:05:00 #12
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_189422508
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon het land uitzetten. Er zijn nog 200+ andere landen waar hij asiel kan aanvragen.
We moesten toch juist alle terroristen hierheen halen omdat we er dan tenminste zicht op hebben?! Dat hoor ik immers steeds van iedereen die er wat vanaf denkt te weten.
pi_189422515
Volgende verkiezingen PVV 40+ zetels _O_
pi_189422594
Wat een faal beleid word hier gevoerd.

Met alle eventuele gruwelijke gevolgen tot gevolg. En mocht het tot zover komen, dan gaan we lezen dat Rutte en co. ''heel erg geschrokken zijn'', en dat ze ''echt ontzettend boos zijn''. :(
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 14 oktober 2019 @ 04:37:20 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189424461
quote:
4s.gif Op zondag 13 oktober 2019 23:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een faal beleid word hier gevoerd.

Met alle eventuele gruwelijke gevolgen tot gevolg. En mocht het tot zover komen, dan gaan we lezen dat Rutte en co. ''heel erg geschrokken zijn'', en dat ze ''echt ontzettend boos zijn''. :(
Eigenlijk is het OM die in deze gefaald heeft door onvoldoende bewijs te leveren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 14 oktober 2019 @ 05:14:07 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189424515
De hele asielpolitiek is een farce. Kost klauwen vol met geld en uiteindelijk kan je niemand tegen zijn wil terugzenden.
Kijk maar naar deze randdebiel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 14 oktober 2019 @ 12:18:53 #17
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189427368
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 04:37 schreef Megumi het volgende:

[..]

Eigenlijk is het OM die in deze gefaald heeft door onvoldoende bewijs te leveren.
Nee, het falen is begonnen door het niet uitzetten van deze klootzak na het uitzitten van de straf vanwege poging tot doodslag en de bijbehorende afwijzing van de verblijfsvergunning.

Die dwaas zou zo maar eens in staat zijn geweest een echte aanslag te plegen....
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 14 oktober 2019 @ 15:01:07 #18
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189429781
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:42 schreef Geerd het volgende:
Welkom !!!!
Nee, niet dus! _O-
Godverdomme leer eens lezen jongen! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:49:42 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189441134
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nee, het falen is begonnen door het niet uitzetten van deze klootzak na het uitzitten van de straf vanwege poging tot doodslag en de bijbehorende afwijzing van de verblijfsvergunning.

Die dwaas zou zo maar eens in staat zijn geweest een echte aanslag te plegen....
Op zich kiest het volk/slachtvee/stemvee daar zelf voor. Want Nederland is een democratische staat. Als dictator van een land zou ik zelf dit soort luitjes nooit toelaten. En wellicht dood maken. Binnen een democratie werkt dat anders.

En toch denk ik dat een democratie wat vrijheden aangaat toch bij gebrek aan beter het beste is. Dan een dictatuur. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 15-10-2019 09:01:55 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')