Mooiquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:16 schreef madam-april het volgende:
er bestaan absoluut meisjes van 16 die emotioneel zeer kwetsbaar zijn en die zich gevleid voelen dat een oudere man interesse in ze heeft en er dus in meegaan.
Ja als je als volwassene een puber date heeft die misschien wat sturing nodig. Maar dit krijgt ze meestal al via haar ouders. Daar al over nagedacht? Dat jouw felbegeerde 16 jarige nog thuis woont, nog leerplichtig is en onder het gezag van haar ouders valt?quote:
Ja dat zijn meestal geen maagden meer, die neuken alles wat maar wil.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:18 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Mooi![]()
. Heb altijd al een meid willen ontmaagden.
Ze mag gewoon bij mij wonen, veel gezelliger dan bij die ouders die naar haar kop toe zeiken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:19 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ja als je als volwassene een puber date heeft die misschien wat sturing nodig. Maar dit krijgt ze meestal al via haar ouders. Daar al over nagedacht? Dat jouw felbegeerde 16 jarige nog thuis woont, nog leerplichtig is en onder het gezag van haar ouders valt?
Zolang ze mij maar goed neuktquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:20 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ja dat zijn meestal geen maagden meer, die neuken alles wat maar wil.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:18 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Mooi![]()
Moet je wel net de eerste zijn. En je aandacht zorgt ook maar voor een tijdje voor voldoende bevestiging, het is al snel tijd voor een nieuw vaderfiguur.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:18 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ze moet toestemming van haar ouders hebben daarvoor. En ik dacht dat je een 25 jarige met een paar bedpartners niks vond. Een 16 jarige die ontmaagd is in het fietsenhok op haar 14e vind je wel oké?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:24 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Ze mag gewoon bij mij wonen, veel gezelliger dan bij die ouders die naar haar kop toe zeiken.
[..]
Zolang ze mij maar goed neukt
Als haar ouders geen toestemming geven mag ze absoluut niet bij jou wonen..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:24 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Ze mag gewoon bij mij wonen, veel gezelliger dan bij die ouders die naar haar kop toe zeiken.
[..]
Zolang ze mij maar goed neukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |