Hoe voelt het om Bottas te zien winnen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:40 schreef potjecreme het volgende:
Vettel mazzel hoor met zijn valse start.
Hahaquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:40 schreef Monolith het volgende:
Achteraf gezien had ik net zo goed door kunnen slapen.
Goedmakertjequote:Op zondag 13 oktober 2019 08:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe voelt het om Bottas te zien winnen?
Jij was toch diegene die op de kleuterschool al F1 keek? Dan moet dat toen geweest zijn. Ik heb ze nog nooit moeilijk zien doen over een wing endplateje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En bevestiging nummer 2 dat je geen kaas van f1 hebt gegeten of gewoon een Max hater bent. Ik gok het 2e.
Nog nooit heeft een f1 coureur mogen doorrijden met onderdelen die loshangen. Ik heb rijders binnen gehaald zien worden voor onderdelen die minder bewogen, bij leclerc bungelde de boel gewoon los. Ze hebben zelfs al losse spiegels eraf moeten halen, maar lecerc mag gewoon doorrijden. Dat heb ik in 30 jaar f1 nog nooit gezien en ik heb er veel met schade zien rijden maar bij losse onderdelen was het altijd pits of auto langs de kant.
De FIA en wedstrijdleiding zijn hier normaal ook zeer strikt over met nadruk op "zeer strikt".
Ja zeg dat wel. Twee man.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:42 schreef mikieu het volgende:
Lekkere support voor Vettel zeg.. wat is dat dan.
Iedereen kan dat met die motor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:42 schreef Peterselieman het volgende:
Goed voor het vertrouwen van Vettel dat hij een onderlinge strijd met Hamilton kan winnen
Tegenvallend in elk opzicht deze GPquote:
Die moet zijn jankfrustaties kwijtquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel. Twee man.
Wel apart dat Leclerc er bij is komen staan. Zijn toch geen beste vrienden meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |