abonnement Unibet Coolblue
pi_189408951
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:27 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, laten we er lekker lacherig over doen...
Lacherig - genocide..

Zit nogal een grijs gebied tussen, he?
pi_189408985
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Turkije moet zo snel mogelijk uit de NAVO..
"turkije uit de navo, turkije moet matties worden met de russen"

te makkelijk en gestoeld op hoog oplopende emoties allemaal, de emoties moeten even zakken zodat we verder helder kunnen nadenken :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189409007
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat lezen we niet in de geschiedenisboeken, omdat het geen genocide was.
de amerikanen doden 500.000 kinderen, geen genocide. de turken gooien een raket af op syrie en mensen beginnen te huilen over genocide. uhu.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189409093
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Lacherig - genocide..

Zit nogal een grijs gebied tussen, he?
Wat jij doet is lacherig. Over dode burgers.
pi_189409094
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:26 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Daarom niks aantrekken van de mensen die enkel de NOS of een andere Nederlands media kanaal als bron gebruiken. Er is dagelijks wel een nieuwsartikel bij de NOS waarin het Turkije compleet zwart maakt, en ja ook in tijden van geen oorlog. :')

Hoe vaak je het ook probeert, ze zullen het niet willen begrijpen. Het is veel makkelijker om te kankeren op Erdogan en het Turkse volk, maar vanavond wel braaf döner bestellen he boys. _O-
Enige juiste nieuws is het nieuws van de AKP of niet dan? _O_
pi_189409107
_O- _O- _O-

ragipsoylu twitterde op zondag 13-10-2019 om 10:13:20 Another twist in Turkey’s Syria operation: Mustafa Akinci, President of Turkish Republic in Northern Cyprus, comes against the Turkish operation in Syria. He calls peace and dialogue between the parties. Turkish Vice President Fuat Oktay condemned Akinci’s statement. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189409116
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:38 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

ragipsoylu twitterde op zondag 13-10-2019 om 10:13:20 Another twist in Turkey’s Syria operation: Mustafa Akinci, President of Turkish Republic in Northern Cyprus, comes against the Turkish operation in Syria. He calls peace and dialogue between the parties. Turkish Vice President Fuat Oktay condemned Akinci’s statement. reageer retweet
Stop eens een keer met al die Twitter zooi joh !
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:40:11 #108
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189409120
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:38 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Enige juiste nieuws is het nieuws van de AKP of niet dan? _O_
Nope, heb een schijt hekel aan zijn kanaal (A Haber). Volg voornamelijk Fox in Turkije, ik ben ervan overtuigd dat zij wel neutraal zijn in alles en durven Erdogan ook gewoon te bekritiseren.
pi_189409129
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het sprookje van een "Koerdisch volk", dat in werkelijkheid niet bestaat, moet eens worden doorgeprikt. Helaas nemen de Nederlandse media deze onzin klakkeloos over.
Haha, en wat zijn ze dan wel? "Bergturken" die Turks spreken met een dialectje?
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:41:39 #110
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189409136
Ohja en dit soort zaken. _O-

https://twitter.com/DebraMessing/status/1183129176389242880

Een moeder midden in de oorlog met rood nagellak die beweert dat ze haar overleden dochter heeft meegenomen, maar dat kind is continue met haar ogen aan het knipperen. En duizenden mensen die dit klakkeloos overnemen en dan het lef hebben om te praten over een genocidaal aanval op de Koerden.
pi_189409147
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

"turkije uit de navo, turkije moet matties worden met de russen"

te makkelijk en gestoeld op hoog oplopende emoties allemaal, de emoties moeten even zakken zodat we verder helder kunnen nadenken :Y)
Want?

Van mij mogen de Turken matties worden met de Russen, hoor.
pi_189409157
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:38 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Enige juiste nieuws is het nieuws van de AKP of niet dan? _O_
nee dat niet zo zeer, maar de gemiddelde nieuwsconsument in nederland heeft geen enkele kaas gegeten van dit conflict. sterker noog er zijn nauwelijks fatsoenlijke journalisten in nederland die kennis van zaken hebben over dit conflict, dus dat impliceert dat de massas niet goed geinformeerd kunnen zijn. ik zie sinds een paar dagen op nieuws sites, koppen tegen als, "wie zijn de koerden en waarom valt turkije hen aan?" je kan uit de kop halen dat zowel de nieuwsconsument evenals de journalist geen kaas heeft gegeten van de materie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189409160
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

de amerikanen doden 500.000 kinderen, geen genocide. de turken gooien een raket af op syrie en mensen beginnen te huilen over genocide. uhu.
Wat heb ik daarmee te maken?

Het is beide geen genocide.
pi_189409165
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat jij doet is lacherig. Over dode burgers.
Oke man.
pi_189409166
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:41 schreef KrAlex het volgende:
Ohja en dit soort zaken. _O-

https://twitter.com/DebraMessing/status/1183129176389242880

Een moeder midden in de oorlog met rood nagellak die beweert dat ze haar overleden dochter heeft meegenomen, maar dat kind is continue met haar ogen aan het knipperen. En duizenden mensen die dit klakkeloos overnemen en dan het lef hebben om te praten over een genocidaal aanval op de Koerden.
En jij moet eens verder kijken dan je neus lang is...

"To clarify: The girl was very very sick—not dead. Mother says dead. In Kurdish the Arabic term ‘janaza’ is also used in the meaning of ‘nearly dead’ Woman’s husband is missing and her daughter is dying. The context was lost in the translation. Video is genuine! Report by K24 TV"
pi_189409171
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:39 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Stop eens een keer met al die Twitter zooi joh !
rapporteren mag ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:44:15 #117
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189409172
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:10 schreef Slayage het volgende:
lijst wordt steeds groter. de NAVO "bondgenoten", gedragen zich als bondgenoten van de PKK _O- mooie wake up call voor de turken wel dit :Y

ragipsoylu twitterde op zondag 13-10-2019 om 08:37:11 NEW — Italy also suspends arms exports to Turkey over Syria —NATO allies that ended arms exports• Italy 🇮🇹 • France 🇫🇷 • The Netherlands🇳🇱• Norway 🇳🇴 • Germany 🇩🇪 —Non-NATO that suspended arms exports • Finland 🇫🇮—Others pushing for EU-wide • Sweden 🇸🇪 reageer retweet
met als resultaat _O-

sazzam31 twitterde op zondag 13-10-2019 om 09:37:28 @:ragipsoylu @:sham_jaff Putin when he realises he has no more competition when it comes to selling arms to turkey https://t.co/YZwXbNl4MG reageer retweet
Nu nog een volledige boycot, dan kunnen de turkjes ook voor geld aankloppen bij ome Vlad :')
pi_189409175
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:41 schreef KrAlex het volgende:
Ohja en dit soort zaken. _O-

https://twitter.com/DebraMessing/status/1183129176389242880

Een moeder midden in de oorlog met rood nagellak die beweert dat ze haar overleden dochter heeft meegenomen, maar dat kind is continue met haar ogen aan het knipperen. En duizenden mensen die dit klakkeloos overnemen en dan het lef hebben om te praten over een genocidaal aanval op de Koerden.
...

Dat meisje was heel ziek.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:44:50 #119
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189409180
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:43 schreef kurd0w het volgende:

[..]

En jij moet eens verder kijken dan je neus lang is...

"To clarify: The girl was very very sick—not dead. Mother says dead. In Kurdish the Arabic term ‘janaza’ is also used in the meaning of ‘nearly dead’ Woman’s husband is missing and her daughter is dying. The context was lost in the translation. Video is genuine! Report by K24 TV"
Ik heb van meerdere mensen die de taal vloeiend spreken te horen gekregen dat ze beweert dat haar dochter overleden is. Hou toch op man. _O-
pi_189409188
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:40 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Haha, en wat zijn ze dan wel? "Bergturken" die Turks spreken met een dialectje?
Onder andere. Er zijn allerlei groepen die zich Koerdisch noemen, maar elkaar niet kunnen verstaan, een eigen geschiedenis hebben, op verschillende plaatsen wonen, andere tradities hebben, enz.

Ooit, honderden jaren geleden, zal er wellicht wel een volk geweest zijn dat je Koerdisch zou kunnen noemen, maar de nazaten daarvan zijn al lang vermengd met andere volkeren zoals met de Turken, de Syriërs, de Arabieren, enz.

Het zou net zo stupide zijn om bijvoorbeeld te spreken over een "Hollands volk", alsof dat iets anders zou zijn dan gewoon een groep Nederlanders.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:45:31 #121
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189409191
Janaza oftewel cenaze wordt enkel gebruikt bij iemand die daadwerkelijk overleden is.
pi_189409197
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want?

Van mij mogen de Turken matties worden met de Russen, hoor.
ik vind dat iedereen normaal moet doen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189409207
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:44 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Ik heb van meerdere mensen die de taal vloeiend spreken te horen gekregen dat ze beweert dat haar dochter overleden is. Hou toch op man. _O-
Joh, in plaats van je fout te accepteren krijgen we zo een reactie. Denk dat jij maar moet ophouden " _O- "
pi_189409212
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:43 schreef kurd0w het volgende:

[..]

En jij moet eens verder kijken dan je neus lang is...

"To clarify: The girl was very very sick—not dead. Mother says dead. In Kurdish the Arabic term ‘janaza’ is also used in the meaning of ‘nearly dead’ Woman’s husband is missing and her daughter is dying. The context was lost in the translation. Video is genuine! Report by K24 TV"
lost in translation is a bitch :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189409216
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:44 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Nu nog een volledige boycot, dan kunnen de turkjes ook voor geld aankloppen bij ome Vlad :')
ome vlad heeft geen geld.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')