abonnement Unibet Coolblue
pi_189404430
quote:
Gvd waar gaat het heen met deze wereld :')
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_189404489
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  zondag 13 oktober 2019 @ 02:08:53 #3
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189405657
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat iemand niet met met barbies zou mogen spelen. Het gaat om een verschil weg te willen poetsen door het speelgoed door elkaar te gooien. De kinderen, of de kopers van speelgoed voor kinderen, bewijs je daar geen dienst mee. Het is ter glorie van wat mensen die niet kunnen accepteren dat jongens en meisjes van elkaar verschillen omdat de enkeling die niet van het andere geslacht verschilt dan zo afwijkend lijkt en opvalt.
Voor mij is een jongen die met barbies e.d. wil spelen echt niet minder dan een ander kind. Doe wat je wil is mijn wijze raad. Maar rare fratsen zoals waar we het nu over hebben helpt niemand en is nergens goed voor
Door elkaar gooien? :?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_189406072
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:50 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Godverdomme! :') Je bent voorstander van zijn wie je wilt zijn maar omdat we niet in zo'n maatschappij leven laat je het voor wat het is. Dan komt er een voorstel om te zorgen dat de maatschappij wél wordt zoals jij zegt te willen dat 'ie zou zijn en dan ben je tegen... 8)7
Kijk verdomme 3 posts boven je. Dat het niet is wat je wilt horen is jou probleem. Je accepteert het maar! En kan je dat niet dan stel ik voor dat je naar een psycholoog stapt. Kan je ook meteen je andere issues aanpakken! :{
pi_189406153
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Dat je probeert uit te lokken dat hij zich beledigd voelt zegt genoeg. Geen vrouw voelt zich beledigd als je op basis van een forumpost dus haar innerlijk denkt dat zij mannelijk is (heel veel meiden hoor ik. Elkaar aanspreken met gast, dude, kil whatever) maar andersom is het een belediging.
Waar heb ik het woord beledigd gebruikt. Deze gast loopt het hele topic door te schelden. Mensen te vragen of ze gesnoven hebben. Of ze een opleiding hebben genoten. Of ze uberhaupt naar een school zijn geweest. Iemand uitmaken voor 'onopgeleid ventiel'. 'Verzuurde oude manneke' kwam ook voorbij. Iets met een een borderline vriendinnetje. Iets met '<65 iq mensen' en ik ben volgens hem een tokkie :') . Daar is echt maar 1 woord voor. FRUSTRATIE!. En dan wil jij voor hem komen janken omdat hij gefrustreerd genoemd wordt (wat erg man :')). Dat zegt genoeg over jou. Geweldig hoe hypocriet mensen kunnen zijn haahaa. :{
pi_189406179
Ik wens jullie dragqueens verder veel succes! Ik zou als ik jullie was samen kinderen adopteren die jullie in een genderneutraal huishouden kunnen opvoeden. Laat zien hoe het moet! ^O^. Jullie eigen kleine fred van leertjes en Ru Paultjes *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2019 03:59:08 ]
pi_189406785
TS start nieuw topic toch?
  zondag 13 oktober 2019 @ 07:42:11 #9
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_189407006
Deel 2 :')
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_189407273
Bij de Mac hebben ze keurig happy meals met een speelgoedje voor meisjes en een speelgoedje voor jongens. Kinderen kunnen kiezen welk speelgoedje ze willen. Mijn dochter kiest 9 van de 10 keer het jongens speelgoedje. Ik heb me echt nog nooit in mijn hoofd gehaald om mijn dochter richting een meisjes happymeal te schuiven. Ze heeft nooit van poppen gehouden en als je vraagt wat haar lievelingskleur is, is dat groen. Oja, ze houdt ook niet van Frozen want daar komen prinsessen in voor (vriendin vroeg laatst of we binnenkort met de kids naar Frozen II gingen).


Ik lig er absoluut niet wakker van en ik zou er nooit wat aan doen om haar keuzes te beïnvloeden omdat ze zogezegd niet meisjesachtig zijn.
  zondag 13 oktober 2019 @ 08:47:29 #11
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_189407729
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij de Mac hebben ze keurig happy meals met een speelgoedje voor meisjes en een speelgoedje voor jongens. Kinderen kunnen kiezen welk speelgoedje ze willen. Mijn dochter kiest 9 van de 10 keer het jongens speelgoedje. Ik heb me echt nog nooit in mijn hoofd gehaald om mijn dochter richting een meisjes happymeal te schuiven. Ze heeft nooit van poppen gehouden en als je vraagt wat haar lievelingskleur is, is dat groen. Oja, ze houdt ook niet van Frozen want daar komen prinsessen in voor (vriendin vroeg laatst of we binnenkort met de kids naar Frozen II gingen).


Ik lig er absoluut niet wakker van en ik zou er nooit wat aan doen om haar keuzes te beïnvloeden omdat ze zogezegd niet meisjesachtig zijn.
Oké man, goed verhaal.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:05:19 #12
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189409420
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 03:25 schreef EmReniim het volgende:

[..]

Kijk verdomme 3 posts boven je. Dat het niet is wat je wilt horen is jou probleem. Je accepteert het maar! En kan je dat niet dan stel ik voor dat je naar een psycholoog stapt. Kan je ook meteen je andere issues aanpakken! :{
Wat nou 3 posts boven mij? Je zegt A maar je doet B, randdebiel. :') Ik heb nu al medelijden met je kind dat het met zo'n vader moet opgroeien.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:09:24 #13
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189409468
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 03:58 schreef EmReniim het volgende:
Ik wens jullie dragqueens verder veel succes! Ik zou als ik jullie was samen kinderen adopteren die jullie in een genderneutraal huishouden kunnen opvoeden. Laat zien hoe het moet! ^O^. Jullie eigen kleine fred van leertjes en Ru Paultjes *O*
Ah kijk daar komt de aap uit de mouw; meneer snapt het niet en denkt dat de overheid zijn kind probeert te dwingen om transseksueel te worden. :')

Onzeker én dom.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')