quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als Amerika dat wil, en Rusland ook trouwens, is dat zogenaamde fantastische leger van Turkije zo opgedoekt. Er is niets wat Turkije daaraan kan doen. Het eerste wat Amerika doet is zo snel mogelijk de luchtmacht uitschakelen en daarna hebben ze vrij spel. Ik zou zeggen: succes.
Wat snappen jullie niet aan bondgenootschap?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:10 schreef Hallojo het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Turkije is de westerse wereld geen liefhebber van moordpartijen. En hoewel Rusland een stuk sterker is dan Turkije, stelt ook Rusland geen reet voor.
No problem!quote:
Nederland is niet zo moordlustig als Turkije.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
Leg mij ff uit hoe je op een ontwikkelde manier iemand omlegt.
Tja, dat krijg je dan.twitter:Rob_Malley twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 18:08:32Commander of Kurdish forces in #Syria to US official:"I need to know if u are capable of protecting my people, stopping these bombs falling on us or not... If not, I need to make a deal
Russia & regime now & invite their planes to protect this region”https://t.co/WmhracL2qs reageer retweet
De Russen hebben kernwapens, maar ze weten ook dat als ze die gebruiken, ze ook gaan ontvangen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen. Er zijn nog steeds gebieden waarop de Russen voorlopen. Ook gebieden waarop de Chinezen voorlopen.
Ik probeerde net nog uit te leggen wat bondgenootschap isquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:14 schreef Montagui het volgende:
Tja, dat krijg je dan.twitter:Rob_Malley twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 18:08:32Commander of Kurdish forces in #Syria to US official:"I need to know if u are capable of protecting my people, stopping these bombs falling on us or not... If not, I need to make a deal
Russia & regime now & invite their planes to protect this region”https://t.co/WmhracL2qs reageer retweet
In ieder geval niet een dictator die maar loopt te moorden wanneer hij daar zin in heeft.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Wat snappen jullie niet aan bondgenootschap?
Dus daarom zijn we fijne bondgenoten met SA, omdat ze zo vredelievend zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:17 schreef Hallojo het volgende:
In ieder geval niet een dictator die maar loopt te moorden wanneer hij daar zin in heeft.
Daar ben ik absoluut geen voorstander van.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus daarom zijn we fijne bondgenoten met SA, omdat ze zo vredelievend zijn?
Ik ook niet, maar die lage brandstofprijzen vinden we kennelijk belangrijker dan mensenlevens. Dus hoe kun je nu naar een ander wijzen als je zelf medeverantwoordelijk bent?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daar ben ik absoluut geen voorstander van.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 15:27 schreef NeurosceptischeD het volgende:
[..]
Buiten Turkije om zijn zo goed als alle landen in dat regio koloniale landen. Die kun je niet serieus nemen en alles wat zij doen heeft verder niets te maken met de moslims. Die representeren de moslims namelijk niet. Zolang er een koloniale bestuur aanwezig is neem ik ze niet serieus.
Dat er echter een sekretarische oorlog is binnen de islamitische wereld klopt. Dat komt meer doordat men de Koran niet kent. Daar komt sekretarisme namelijk niet in voor.
Ik stem niet op partijen die hier verantwoordelijk voor zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die lage brandstofprijzen vinden we kennelijk belangrijker dan mensenlevens. Dus hoe kun je nu naar een ander wijzen als je zelf medeverantwoordelijk bent?
Welke partijen zijn daar verantwoordelijk voor dan? Daar ben ik oprecht benieuwd naar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik stem niet op partijen die hier verantwoordelijk voor zijn.
VVD voornamelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke partijen zijn daar verantwoordelijk voor dan? Daar ben ik oprecht benieuwd naar.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus als Rutte optieft dan verbreekt de VS. het bondgenootschap met SA?
Dat vraag ik aan jou. Jij stemt niet op partijen die verantwoordelijk zijn voor het bondgenootschap met SA.quote:
Dat klopt. En nu?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan jou. Jij stemt niet op partijen die verantwoordelijk zijn voor het bondgenootschap met SA.
Ik wil antwoord op mijn vraag:quote:
Antwoord graag, dus geen wedervraag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:34 schreef ACT-F het volgende:
Dus als Rutte optieft dan verbreekt de VS. het bondgenootschap met SA?
Waarom wil je een antwoord op een vraag waar je het antwoord al op weet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil antwoord op mijn vraag:
[..]
Antwoord graag, dus geen wedervraag.
Ik wil dat jij het schrijft, want schrijven kun je heel goed. Zo schreef je dat je niet op politieke partijen stemt die verantwoordelijk zijn voor het bondgenootschap met SA. En wie A schrijft, moet ook B schrijven. Dus wat gebeurt er als Rutte optieft?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:44 schreef Hallojo het volgende:
Waarom wil je een antwoord op een vraag waar je het antwoord al op weet?
Als bondgenoot van Rusland ben je gewoon een pion van Putin. Nu al doet Erdogan precies wat Putin wil, en Erdogan zit straks met de sancties en Putin niet. Gefeliciteerd met je nieuwe bondgenootquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op het moment dat Turkije een bondgenoot van Rusland is geworden is een aanval op een bondgenoot vragen om een 3e wereldoorlog. Wil je nu serieus dat er nucleaire bommen gebruikt worden? Nogmaals, waarom denk je dat er niet ingegrepen wordt afgezien van een paar loze wapenembargo's voor de bühne?
Ja. Er wordt hevig gevochten op dit moment in Ras al-ain. Deel van stad in handen Jihadisten, deel in handen SDFquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:29 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]Okay, sterkte er maar mee.
Nog echt nieuws van 't front?
Blaf dan ook niet zo hard dat anderen moorddadig zijn, terwijl je jezelf moeder Theresa waant. Ik zou zeker niet opperen om hoofdsteden te bombarderen als je zo vredelievend bent. Koop een goede spiegel en toon eens wat meer zelfreflectie. Je kan stemmen totdat je een ons weegt, maar geopolitiek wordt niet via de stembus gespeeld. Lees je in, en probeer het nog eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |