abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7829327
ik ga nu ff 2 voorbeelden vertellen:

1: ik zit op een MBO college in de eerste klas, en daarin hebben zich 3 fronten opgericht, een groepje met mij erin en n paar vrienden van me, een groepje tegen ons (1 leider, met meelopers) en een groepje neutraal.
nu is het zo dat dat groepje tegen ons gewoon zonder doel tegen ons is, en in het bijzonder tegen mij kom ik bijvoorbeeld aanlopen bij een lokaal waar hun staan te wachten, zegt die 'leider': ja nu ff allemaal klappen want daar komt de enige echte hero.... en ze doen het ook nog
zo zijn er talloze voorbeelden om ons groepje en vooral mij in de zeik te zetten met vreemden erbij.

2: ik zit op badminton, al n jaartje, en ik ken iedereen al zo'n beetje, met niemand problemen, kan met iedereen goed opschieten. sinds een week of 2 is er een nieuwe bij gekomen, een 'stevige' jongen van een jaar of 18 en die denkt dus dat hij de bom is.
na het badmintonnen (daarnet) hebben we nog ff gedart, een vriend van mij en ik, en toen kwam die nieuwe jongen ook nog met een andere jongen, toen gingen we ff tegen elkaar darten.
na je gegooid hebt moet je ff je pijlen uit het bord halen en naast het bord je score opschrijven. ik heb moeite met rekenen, dus dat duurd iets langer.
dus dan stond ik daar ff te rekenen, zegt die neiuwe opeens : RoT eens op, klein kutkind
ik ben er maar niet op in gegaan, maar een paar keer tijdens het darten kwam er van die onzin uit...
wat ik me afvraag, waarom moeten ze mij zo de grond in douwen alsof ik 'een klein kutkind' ben, terwijl ik nooit met diegene ben omgegaan

dit zijn dus ff voorbeelden van vandaag, waar ik me dus niet goed bij voel, want ik vraag me nu af wat ik misdaan heb

dit is het hele verhaal, er is niks aan vooraf gegaan, ze doen het zomaar uit het niets

vrijdag 10 januari 2003 @ 22:26:52 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_7829416
offtopic : Ik speel ook Badminton! ik vind het wel lache
Camera 1... 1!
pi_7829430
Je bent gewoon het lulletje van de klas...

Het enige wat je er aan kan doen, is het accepteren, of je bij hen aansluiten en een ander pesten.

pi_7829474
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:27 schreef SolidArt het volgende:

Het enige wat je er aan kan doen, is het accepteren, of je bij hen aansluiten en een ander pesten.

j ahoe wordt je het lulletje van de klas, dat ben ik vanaf groep 1 al
pi_7829500
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:29 schreef MarkyB het volgende:

[..]

dan geef ik je 1 tip, die absoluut werkt, mep de 'leider' tegen de vlakte, of zorg dat hij door jouw botte opmerkignen de grond in wordt geboord, en laat hem uitgelachen worden door z'n eigen vrienden.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:31:04 #6
30560 2Mini
Official Logo
pi_7829505
quote:

[..]

jahoe wordt je het lulletje van de klas, dat ben ik vanaf groep 1 al

wat ben jij een sukkel zeg whahaha... ok moest het ff posten
Camera 1... 1!
pi_7829509
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:30 schreef SolidArt het volgende:

[..]

dan geef ik je 1 tip, die absoluut werkt, mep de 'leider' tegen de vlakte, of zorg dat hij door jouw botte opmerkignen de grond in wordt geboord, en laat hem uitgelachen worden door z'n eigen vrienden.

en ja, i can tell...
pi_7829511
Negeren. Of er nog harder tegeningaan. Dat tweede is vaak lastiger en vergt veel meer energie/wilskracht.
Don't think you are. Know you are.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:31:42 #9
30560 2Mini
Official Logo
pi_7829519
quote:

[..]

en door je "daad" krijg je vrienden
Camera 1... 1!
pi_7829527
misschien moet je het gewoon eens aan hun vragen van zeg wat heb jij tegen mij en dan hoor je het vanzelf. Er zal dan wel niet veel zinnigs uitkomen. Maar vragen en waarom vind je dat en blah blah blah.
totdat ze uitgelult zijn.

En een grote bakkes terug hebben.

pi_7829542
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:31 schreef GHansie het volgende:
Negeren. Of er nog harder tegeningaan. Dat tweede is vaak lastiger en vergt veel meer energie/wilskracht.
ik heb zat wilskracht, maar het moet niet nodig zijn, ik wil tegen iedereen normaal kunnen doen.

en negeren werkt nie, nog maar ff doorgaan dan

pi_7829555
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:31 schreef 2Mini het volgende:

[..]

volgens mij ben je dat zelf

om zoiets te posten

pi_7829559
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:32 schreef Riann het volgende:
gewoon eens aan hun vragen van zeg wat heb jij tegen mij
antwoord = wat niet
pi_7829566
quote:

[..]

en jij moet es ff je kutkop houe
pi_7829574
quote:

[..]

Dat klinkt als een "All good and well" film maar wil vaak ook werken.
pi_7829580
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:32 schreef MarkyB het volgende:

[..]

ik heb zat wilskracht, maar het moet niet nodig zijn, ik wil tegen iedereen normaal kunnen doen.

en negeren werkt nie, nog maar ff doorgaan dan

Het is nog altijd, de wet van de sterkste hoor...

als jij jezelf er niet uitvecht, letterlijk en figuurlijk, wordt je dalijk ook op je werk gepest (ja dat kan ook) en zul je je leven lang boeten.

Schup hem gewoon een keer hard onderuit, en leer hem dat ie niet moet fucken!

pi_7829585
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:33 schreef MarkyB het volgende:

[..]

antwoord = wat niet

dan moet je zeggen van ja noem de dingen is allemaal op wat je tegen mij hebt en als hij zegt alles of zo

dan moet je zeggen nou noem ze dan eens op

pi_7829678
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:34 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Het is nog altijd, de wet van de sterkste hoor...

als jij jezelf er niet uitvecht, letterlijk en figuurlijk, wordt je dalijk ook op je werk gepest (ja dat kan ook) en zul je je leven lang boeten.

Schup hem gewoon een keer hard onderuit, en leer hem dat ie niet moet fucken!

ik heb zelf al bedacht hem op zn zwakste punt te krijgen (die op school) om lijm in de sloten van zn scooter te doen, maar dat is gelijk weer zoon stomme actie.
pi_7829694
Mensen die treiteren verbloemen zo hun eigen tekortkomingen.Het zegt dus meer over hen dan over jou.En je kan natuurlijk niet iedereen te vriend houden, dus gewoon lekker je ding doen met de mensen waar je het goed mee kunt vinden.

Veel sterkte

pi_7829701
Vuur bestrijd je met vuur , ik ken het, laat wat van je horen, dat verwachten ze vaak niet. Als ze eenmaal weten dat je je tanden kan laten zien, houden ze vaak wel op. Of het wordt nog erger, maar dan kan je altijd nog lekker gaan rellen .
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_7829708
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:38 schreef MarkyB het volgende:

[..]

ik heb zelf al bedacht hem op zn zwakste punt te krijgen (die op school) om lijm in de sloten van zn scooter te doen, maar dat is gelijk weer zoon stomme actie.

ik vind het wel kinderachtig van hem

bij ons zijn ze zo echt niet
en ik zit ook op mbo 2e leerjaar

en met de mentor erover hebben of zo

pi_7829709
gs op karate dat zal ze leren
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_7829710
quote:

[..]

nee, daar heb je geen moer aan...

GEen kinderachtig gedoe, en verlaag je niet naar zijn niveau.

Verzin eens wat keiharde strake opmerkingen als hij iets tegen je zegt.
en als ie op je af komt, sla je hem tegen z'n strot... (niet van mij geleerd)
dan ligt ie geheid.

pi_7829716
Ik vind het erg vervelend voor je, weet een beetje wat het is, want het het op de basisschool mee gemaakt (het 'de lul' zijn), eerst was ik altijd boos, daarna negeerde ik en nam het ietsje af, maar het is pas gestopt toen ik naar de middelbare school ging...

Maargoed, ik weet niet of het een krachtpatser is, maar ik zal m echt op z'n bek slaan, maar doe dit niet als je daarna zelf in elkaar word gemept door hem, omdat ie op boksen blijkt te zitten Dus kijk het een beetje aan.

Op de middelbare school had ik er ook zo eentje zitten, één flinke klap, en het was over, dus...

Maargoed, geweld is ook niet altijd de goeie manier hea... Je weet maar nooit wie je tegen het lijf loopt, en wat die in z'n jaszak heeft zitten!

pi_7829755
quote:

[..]

Inderdaad, haal je enkel meer ellende mee op je hals.

Negeren; is echt de beste manier. Er kómt een moment dat ze er flauw van worden als je niet reageert.

Sterkte.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:42:45 #26
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7829756
quote:

[..]

Dat zou ik zeker niet doen. Als hij er achter komt dat jij het was, loop je niet alleen het risico van in elkaar geslagen worden e.d. Maar ook dat hij het via de officiele weg uitvecht en dus naar de schoolleiding stapt en dan heb je echt een probleem.

Ik zou hem gewoon confronteren met zijn trieste gedrag en gewoon vragen wat zijn probleem met jou is. Evt. op z'n bek slaan wil idd ook wel eens helpen, maar dan moet je wel een directe aanleiding hebben.

vrijdag 10 januari 2003 @ 22:42:53 #27
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7829758
Pesten verklaard:

Jongens die anderen leeftijdsgenoten pesten hebben last van faalangst als gevolg van hun kleine penis

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:43:47 #28
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7829777
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:42 schreef kwib het volgende:
Pesten verklaard:

Jongens die anderen leeftijdsgenoten pesten hebben last van faalangst als gevolg van hun kleine penis

En pakken ze dan altijd degene met de grootste, want dat zou wel een hoop verklaren in mijn geval
pi_7829811
ik zal die gast ff uitleggen:

hij is 1.90 ofzo, en hij weeg evenveel als ik (1.77) en ik ben dus niet dik ofzo (66 kilo) en het is dus een 'botje' want n keer in het zwembad mocht ik meneer in zwembroek zien... best 'slank' , maargoed, hij heeft OVERAL een antwoord op, zoniet? dan toch

met de mentor over ebben werkt toch nie, dan krijgt ie n aai over zn bol en niet meer doen he

en ik ben echt niet een stil persoon die alles slikt (niet doordenken )

vrijdag 10 januari 2003 @ 22:45:30 #30
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7829816
quote:
Pesten verklaard:

Nee hoor, als goede pester heb je vrij snel een hoog aanzien binnen de groep
pi_7829823
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:42 schreef Miwe het volgende:

[..]

Ik zou hem gewoon confronteren met zijn trieste gedrag en gewoon vragen wat zijn probleem met jou is. Evt. op z'n bek slaan wil idd ook wel eens helpen, maar dan moet je wel een directe aanleiding hebben.

* Riann helemaal mee eens is
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:46:18 #32
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_7829837
Is gewoon de leeftheid Gaat vanzelf wel over als je wat ouder wordt. Enige methode is gewoon de pester links laten liggen of idd de amokmaker met de grond gelijk maken Straal wat meer zelfvertrouwen uit en zie het zo: diegene die jou het leven zuur probeerd te maken is niets beter dan jouw, sterker nog jij bent niet een van die zielige meelopers die bij hem hangen om erbij te horen. Sukkels met een grote bek hebben weinig herseninhoud, die hebben ze namelijk nodig om toch een beetje vooruit te komen in de maatschappij en denk zo als jij later wat ouder bent en een goede baan hebt, geef je hun het nakijken En wie lacht dan het hardst? Niets van aan trekken joh
FourX Bitter
pi_7829849
Maar zou je hem aankunnen denk je? Qua klappen uitdelen dan
pi_7829858
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:45 schreef MarkyB het volgende:
ik zal die gast ff uitleggen:

hij is 1.90 ofzo, en hij weeg evenveel als ik (1.77) en ik ben dus niet dik ofzo (66 kilo) en het is dus een 'botje' want n keer in het zwembad mocht ik meneer in zwembroek zien... best 'slank' , maargoed, hij heeft OVERAL een antwoord op, zoniet? dan toch

met de mentor over ebben werkt toch nie, dan krijgt ie n aai over zn bol en niet meer doen he

en ik ben echt niet een stil persoon die alles slikt (niet doordenken )

je had er nou niet achter moeten zetten niet doordenken

nu doe ik het juist wel

gesprek aangaan met hem ALLEEN eventueel mentor of zo erbij
kijken of hij dan nog zo'n grote mond heeft

pi_7829868
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:42 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Negeren; is echt de beste manier.

Dat denk ik ook, anders wordt je een speelbal, en wat dus weer macht geeft voor manipulatie.
pi_7829870
quote:
Pesten verklaard:

Ik pest nooit iemand .
pi_7829877
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:46 schreef Toebroodjie het volgende:
Is gewoon de leeftheid Gaat vanzelf wel over als je wat ouder wordt. Enige methode is gewoon de pester links laten liggen of idd de amokmaker met de grond gelijk maken Straal wat meer zelfvertrouwen uit en zie het zo: diegene die jou het leven zuur probeerd te maken is niets beter dan jouw, sterker nog jij bent niet een van die zielige meelopers die bij hem hangen om erbij te horen. Sukkels met een grote bek hebben weinig herseninhoud, die hebben ze namelijk nodig om toch een beetje vooruit te komen in de maatschappij en denk zo als jij later wat ouder bent en een goede baan hebt, geef je hun het nakijken En wie lacht dan het hardst? Niets van aan trekken joh
De leeftijd

ze zitten op het MBO
dat vind ik niet meer DE LEEFTIJD

vrijdag 10 januari 2003 @ 22:49:11 #38
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7829905
oh en je moet gewoon snel terugvuren met opmerkingen. En je moet een pester niet pakken als hij in de groep zit, want dan is hij erop voorbereid, pak hem als hij in een klein groepje van mensen is. Dan gaan ze veel sneller door de knieen. Dit zeg ik als voormalig pester en soms ook wel een beetje gepestte
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:50:21 #39
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7829933
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:47 schreef Riann het volgende:

[..]

De leeftijd

ze zitten op het MBO

Dat is toch vanaf 16 jaar? Dat is juist DE LEEFTIJD
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:50:23 #40
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7829934
Oh tip, NOOIT met mentor ofzo gaan praten, dan lacht iedereen je uit...
Dan geef je dus gewoon toe dat je het niet aankunt, dat ze je al bijna gebroken hebben.
pi_7829935
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:45 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nee hoor, als goede pester heb je vrij snel een hoog aanzien binnen de groep

Precies.
En bij zulke types geldt: klappen uitdelen---> 3 keer zoveel terugkrijgen.

Negeren lijkt me echt het beste; er is voor hun geen lol aan als je niet reageert.
Richt je aandacht op je studie en de mensen waar je wél leuk mee om kunt gaan.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:51:08 #42
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7829949
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:50 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Precies.
En bij zulke types geldt: klappen uitdelen---> 3 keer zoveel terugkrijgen.

Negeren lijkt me echt het beste; er is voor hun geen lol aan als je niet reageert.
Richt je aandacht op je studie en de mensen waar je wél leuk mee om kunt gaan.

Nee hoor, als pester krijg je ook respect voor andere pesters en dan ga je op zoek naar nieuwe slachtoffers
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:52:43 #43
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7829985
Gadver, ik word altijd een beetje naar van dit soort topics...
Triest, dat mensen zo lullig tegen elkaar kunnen doen. En er bij sommigen nog succes mee hebben ook .

Ik ben blij te lezen dat je wel vrienden hebt. Zorg dat je die houdt, goede vrienden zijn zeer waardevol .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7830002
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:51 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nee hoor, als pester krijg je ook respect voor andere pesters en dan ga je op zoek naar nieuwe slachtoffers

Euhm... que?
Deze volg ik even niet.
pi_7830011
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:52 schreef Moonah het volgende:
Zorg dat je die houdt, goede vrienden zijn zeer waardevol .
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:55:07 #46
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_7830043
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:47 schreef Riann het volgende:

[..]

De leeftijd

ze zitten op het MBO

Tsja wat moet ik er van zeggen? Pubers? sommige mensen worden nooit volwassen, zelfs niet als ze al boven de 30 zijn Over het algemeen is het zo dat zelfs op de MBO nog zat pesterijen voorkomen. Sommige mensen zijn nu eenmaal eerder volwassen dan anderen en als je nog op de MBO zit ben je echt nog geen volwassenen zeker niet in de leeftheidscategorie van een jaartje of 17
FourX Bitter
pi_7830055
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:52 schreef Moonah het volgende:
Gadver, ik word altijd een beetje naar van dit soort topics...
Triest, dat mensen zo lullig tegen elkaar kunnen doen. En er bij sommigen nog succes mee hebben ook .

Ik ben blij te lezen dat je wel vrienden hebt. Zorg dat je die houdt, goede vrienden zijn zeer waardevol .

ja zeker, daar heb ik wat aan, ze steunen me en helpen mij ook

maar vanmiddag stond er ook zon meeloper bij de bushalte voor school, maar toen zei die niks, dus alleen zijn die mensen echt niks.
klappen uitdelen is een uiting van agressie die terug gepakt wordt, waar ik dus niks wijzer van word
hij is dan in staat een cu2 oid tegen mij op te richten, waar ik dus niks tegen kan doen, maar ik noem maar een voorbeeld.

pi_7830125
Enige wat ik kan zeggen: gewoon glashard negeren.

Laat dat stelletje lijers maar de tering genieten, als je lol heb met je vrienden dan is alles voor mekaar lijkt me. laat ze naar de hel lopen die idioten! ERBOVEN staan.
Als ze lullig tegen je praten gewoon kort antwoorden van: jah, zal wel, fock off. En niet over de rooie gaan of je stem verheffen dat werkt anti

[Dit bericht is gewijzigd door Cool_Runner op 10-01-2003 23:05]

If Matrix was here, he'd laugh too
pi_7830166
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:59 schreef Cool_Runner het volgende:

Laat dat stelletje lijers maar de tering genieten, als je lol heb met je vrienden dan is alles voor mekaar lijkt me. laat ze naar de hel lopen die idioten!

Maar dat bedoelde ik dus ook.

pi_7830226
quote:

Laat dat stelletje lijers maar de tering genieten, als je lol heb met je vrienden dan is alles voor mekaar lijkt me. laat ze naar de hel lopen die idioten! ERBOVEN staan.

Sommige mensen hechten nu eenmaal veel aan de mening van een ander.Is ook wel de leeftijd lijkt mij.Maar goed, het is idd een kwestie van er boven staan
  vrijdag 10 januari 2003 @ 23:04:21 #51
44314 syracuse
write erase and reload !!
pi_7830227
Pak een knuppel met een roestige spijker erin en ram er keihard op los. Ben je ook weer van dat probleem verlost
who | grep -i blonde | talk; cd ~; wine; talk; touch; unzip; touch; strip; gasp; finger; gasp; mount; fsck; more; yes; gasp; unmount; make clean; sleep
pi_7830251
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:04 schreef syracuse het volgende:
Pak een knuppel met een roestige spijker erin en ram er keihard op los. Ben je ook weer van dat probleem verlost
  vrijdag 10 januari 2003 @ 23:05:36 #53
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_7830260
tja best zielig zo'n gast van 18 die nog gaat pesten, zal wel van de onderkant van de samenleving afkomen en niets beters te doen hebben.
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
pi_7830320
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:05 schreef blade182 het volgende:
tja best zielig zo'n gast van 18 die nog gaat pesten, zal wel van de onderkant van de samenleving afkomen en niets beters te doen hebben.
Gefrustreerd met zichzelf.
pi_7830352
-edit-link verwijderd.

en voor mij, zie sig , dan zie je dat ik genoeg lol heb met vrienden

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 13-01-2003 10:12]

pi_7830355
als dat niet mag, edit m maar.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 23:09:47 #57
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7830361
Je vraagt in de topictitel wat 'ze' tegen je hebben...
Ik denk dat ze niets tegen je hebben. Niet iets speciaals.
Ik denk dat jij je op een of andere manier kwetsbaar durft te tonen. En daar pakken ze je op. Ik ken jou helemaal niet, dus wellicht klopt het niet, maar het lijkt me zo.

En weet je, kwetsbaar is absoluut niet hetzelfde als zwak.

Laat je zelfvertrouwen niet ondermijnen door dat stelletje sukkels.
Blijf wie je bent, en richt je op je vrienden.
Sterkte.

pi_7830601
Het is al een paar keer gezegd: dat hele pesten heeft niets met jou persoonlijk te maken, je dient als doel omdat iemand anders zich beter moet voelen. Wat je zeker niet moet doen is laten merken dat het je iets kan schelen. Vinden ze heerlijk want dat betekent dat er veel eer te behalen valt dus negeren is een goeie optie.

Wat ook nog weleens wil helpen is meespelen, dat is vreselijk irritant.

Bijvoorbeeld; je komt de klas binnen en de grote man beveelt iedereen te klappen omdat de hero binnenkomt: dan buig je beleefd en bedankt ze voor deze ovatie. Als iemand je een klein kutkind noemt vraag je vriendelijk of hij niet iets creatiever kan schelden want dit lijkt nergens op.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  vrijdag 10 januari 2003 @ 23:22:41 #59
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_7830659
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:23 schreef MarkyB het volgende:
wat ik me afvraag, waarom moeten ze mij zo de grond in douwen alsof ik 'een klein kutkind' ben, terwijl ik nooit met diegene ben omgegaan
Waarom? Daarom! pubertijd
quote:
1: ik zit op een MBO college in de eerste klas, en daarin hebben zich 3 fronten opgericht, een groepje met mij erin en n paar vrienden van me, een groepje tegen ons (1 leider, met meelopers) en een groepje neutraal.
Maar wat me opviel....
Waarom is jouw groepje vrienden en de opositie "meelopers"?
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_7831020
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:55 schreef Toebroodjie het volgende:

[..]

Tsja wat moet ik er van zeggen? Pubers? sommige mensen worden nooit volwassen, zelfs niet als ze al boven de 30 zijn Over het algemeen is het zo dat zelfs op de MBO nog zat pesterijen voorkomen. Sommige mensen zijn nu eenmaal eerder volwassen dan anderen en als je nog op de MBO zit ben je echt nog geen volwassenen zeker niet in de leeftheidscategorie van een jaartje of 17

op mijn opleiding gebeurt zoiets echt niet

misschien ligt het eraan omdat we allemaal met mensen gaan werken.

pi_7831046
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:09 schreef MarkyB het volgende:

als ik hem zo zie lijkt het niet echt een pestertje.
wel een sukkel dat hij zo doet

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 13-01-2003 10:13]

vrijdag 10 januari 2003 @ 23:48:19 #62
31971 KumA
pi_7831048
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:45 schreef Riann het volgende:

[..]

Als je rust wil moet je opleiding TI doen...daar pesten ze je niet, daar zijn ze gefocussed op hun monitor! Damn, dat was echt 't saaiste jaar van me leven!

[ dat zegt wat! mijn leven is namelijk heel saai ]

no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_7831125
Jezuuss wat een ontzettende kinderachtig jongens zegg.
Meestal pesten mensen diegenen die onzeker overkomen dus misschien moet je daar een beetje aan werken
pi_7831126
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:48 schreef KumA het volgende:

[..]

Als je rust wil moet je opleiding TI doen...daar pesten ze je niet, daar zijn ze gefocussed op hun monitor! Damn, dat was echt 't saaiste jaar van me leven!

En als je een gezellige opleiding wilt doen met ruige gezellige leraren die tegen een geintje kunnen

dan moet je iets in de zorg gaan doen

pi_7831132
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:53 schreef roze-meisje het volgende:
Jezuuss wat een ontzettende kinderachtig jongens zegg.
Meestal pesten mensen diegenen die onzeker overkomen dus misschien moet je daar een beetje aan werken
de pester zelf is ook onzeker en is bang om zelf gepest te worden of is juist jaloers
  vrijdag 10 januari 2003 @ 23:56:11 #66
31971 KumA
pi_7831171
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:53 schreef Riann het volgende:

[..]

En als je een gezellige opleiding wilt doen met ruige gezellige leraren die tegen een geintje kunnen

dan moet je iets in de zorg gaan doen

IK in de zorg? Ik kan nog niet eens voor mezelf zorgen
pi_7831219
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:56 schreef KumA het volgende:

[..]

IK in de zorg? Ik kan nog niet eens voor mezelf zorgen

ik ga wel de zorg in

zaterdag 11 januari 2003 @ 00:01:10 #68
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_7831249
quote:

geeeez die mongool zit er nog geestelijk minder bedeelder uit als mijn autistische neefie van 9

damn he....LOSER!!!

ennuh gewoon der uit lullen die gozer....damnz whatageek....

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 13-01-2003 10:13]

alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:01:31 #69
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_7831256
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:45 schreef Riann het volgende:

[..]

Vrouwen(meisjes) zijn over het algemeen eerder volwassen dan mannen(jongens) vandaar dat jij dit zulk situaties weinig of helemaal niet zult tegenkomen. Bovendien is de denkwijze van vrouwen totaal anders dan de heren onder ons die jawel zeker in de pubertijd hun mannelijkheid willen tonen dmv puberaal gedrag zoals bijv. pesten. Dat gebeurd in de jongere jaren, naar mate dat de heren onder ons volwassen worden en enigszins anders tegen het leven aan gaan kijken zal dat hopelijk veranderen.
FourX Bitter
  Milf zaterdag 11 januari 2003 @ 00:04:53 #70
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_7831311
quote:
hele verhalen
je pakt pesters niet met slaan. je hebt zelfs vaak kans dat als je begint te meppen dat de hele groep van die gozer op je nek sprinkt en dan juist nog verder van huis bent.
negeren is heel moeilijk ik weet het en ik heb het dan ook nooit gedaan.

je moet zorgen dat je hem voor lul kunt zetten. en dan op zo'n manier dattie met z'n bek vol tanden staat. en dat keer op keer.
en als zijn vrienden ook lachen ga je de goede kant op.
dan zullen namelijk die vriendjes van hem zien dat jij helemaal niet het ettertje bent wat hij zegt dat je bent.
durf gewoon je bek open te trekken. en niet stil blijven of iets dergelijks, dat vinden ze alleen maar leuk. ze denken dan dat je "bang"bent.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:05:23 #71
31971 KumA
pi_7831320
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:59 schreef Riann het volgende:

[..]

ik ga wel de zorg in

misschien word ik ooit nog wel eens door jou verzorgd
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:16:15 #72
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_7831535
quote:

en je hebt meer vriendjes op je cu2 als hem joh

en zoals een groot deel hier al zegt....gewoon flink je tanden laten zien en dissen die gozer...en flink dissen en netzolang tot je em zo diep de grond in geboord heb tot ie niet meer verder kan (zover zal dat waarschijnlijk niet zijn) en zijn schoothondjes zullen em op een gegeven moment gewoon uitlachen en inzien hoe diep triest die gozer

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 13-01-2003 10:14]

alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:22:31 #73
31971 KumA
pi_7831642
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:16 schreef odinio het volgende:

[..]

en je hebt meer vriendjes op je cu2 als hem joh

en zoals een groot deel hier al zegt....gewoon flink je tanden laten zien en dissen die gozer...en flink dissen en netzolang tot je em zo diep de grond in geboord heb tot ie niet meer verder kan (zover zal dat waarschijnlijk niet zijn) en zijn schoothondjes zullen em op een gegeven moment gewoon uitlachen en inzien hoe diep triest die gozer

En dan doet ie net als de gozer waar die over zit te klagen

En dan zit die gast weer op tweakers.net ofzo te klagen dat ze 'm pesten

zaterdag 11 januari 2003 @ 00:29:36 #74
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_7831752
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:22 schreef KumA het volgende:

[..]

En dan doet ie net als de gozer waar die over zit te klagen

En dan zit die gast weer op tweakers.net ofzo te klagen dat ze 'm pesten

ja en???? weetje hoe erg et je leven kan verk**ren als je de grond in geziekt wordt.....en door et te negeren wordt et echt niet beter (i know) dus of hij heeft nog 4 jaar flink lijden voor de boeg of bijt van zich af en komt et heelhuids door.....soms moet je toch voor je zelf kiezen joh en die andere gozer roept et zelf over zich ui....
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:31:37 #75
31971 KumA
pi_7831774
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:29 schreef odinio het volgende:

[..]

ja en???? weetje hoe erg et je leven kan verk**ren als je de grond in geziekt wordt.....en door et te negeren wordt et echt niet beter (i know) dus of hij heeft nog 4 jaar flink lijden voor de boeg of bijt van zich af en komt et heelhuids door.....soms moet je toch voor je zelf kiezen joh en die andere gozer roept et zelf over zich ui....

je kan ook gewoon laten zien dat je boven z'n gedis staat. Hoef je 'm niet de grond voor in te trappen. Anders ben je net zo zwak als hem.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:37:31 #76
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_7831846
quote:

[..]

me 2

in de examenklas van het vmbo nu nog steeds

je zou toch wat anders verwachten van deze toch aardig volwassen personen, niet dus

totdat ik 3 weken terug de "leider" van dat irritantje groepje een klap in zen gezicht heb geven, waarop hij niks terug deed

en in ene verbaasd keek en waarschijnlijk dacht van: hmm kut we moeten iemand anders zoeken

nu gaat het redelijk, ze laten me met rust en als ze wat doen denk ik gewoon maar: ik ben beter dan jou, jij bent dom, kinderachtig en zult nooit meer worden dan een laag figuur in onze maatschappij

naja niet altijd dat, maar zoiets .

Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:38:24 #77
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_7831864
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:31 schreef KumA het volgende:

[..]

je kan ook gewoon laten zien dat je boven z'n gedis staat. Hoef je 'm niet de grond voor in te trappen. Anders ben je net zo zwak als hem.

en vertel jij me is hoe je dat voor elkaar krijgt in de harde jongerencultuur van tegenwoordig??
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:42:11 #78
31971 KumA
pi_7831918
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:38 schreef odinio het volgende:

[..]

en vertel jij me is hoe je dat voor elkaar krijgt in de harde jongerencultuur van tegenwoordig??

Je heb gelijk dat 't tegenwoordig een harde cultuur is, maar als je hetzelfde gaat doen ben je "maar" een volgeling.....
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:44:19 #79
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_7831952
nu heb ik nog steeds geen antwoord op me vraag om eerlijk te zijn....

maar ik weet uit ervaring dat negeren en wegkwijnen niet werkt....dus wat moet je dan???

je tanden laten zien lijkt mij....

zaterdag 11 januari 2003 @ 00:54:44 #80
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_7832142
quote:

[..]

Wat ben jij een waardeloze klootmongool zeg. Als je niks zinnigs te zeggen hebt hou dan gewoon die kromme schruftsmoel dicht want het was misschien nog niet doorgedrongen in die poliobol van je maar die jongen heeft gewoon een probleem en zo te merken zit hij daar al jaren mee. Vind je het leuk ofzo om het er even bij iemand in te wrijven ofzo? Hoe zou jij je voelen als je al jaren de sukkel van de klas was en je had geen idee waarom? Misschien ga jij er niet gebukt onder omdat jouw gevoelens afgestompt zijn maar bij hem is het anders en hij wil graag een normaal antwoord, geen stront.
Als je in het vervolg op serieuze onderwerpen geen normaal antwoord kan geven dan moet je misschien maar opstinken, terug onder je steen of gewoon ONZ gaan rondhangen.

Mark, misschien moet je d'r es.. serieus over gaan praten met je huisart, misschien kan die je doorverwijzen naar iemand die je een andere houding aanleert. Wat je ook kan doen is zo'n figuur eens goed tegen z'n bek aanslaan maar dat lost ook niet alles op. Het beste zou zijn om heel erg snel iets gevats terug te antwoorden maar dat kost tijd om te leren.

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:58:24 #81
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7832207
Och op een gegeven moment wordt t leuker, bijvoorbeeld een gozertje wat me altijd geziekt heeft, grote smoel etc. die kwam ik laatst is tegen, stond ik dan bij de benzinepomp, met mn leasebak, en hij moest em volgooien:) Kijk dan geniet je echt )) *evil grin*
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 01:09:22 #82
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_7832410
quote:

Als ze lullig tegen je praten gewoon kort antwoorden van: jah, zal wel, fock off. En niet over de rooie gaan of je stem verheffen dat werkt anti

dat helpt idd erg goed.

[patser mode]
valt me wel op dat sinds ik een SIG T-shirt aanhad en de vraag of ik een wapen had en op schietsport zat met JA beantwoorde dat ze meteen een stuk aardiger doen en NIET pesten of dingen jatten.
[/patser mode]

gewoon zuiker in zijn benzinetank doen.

[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 11-01-2003 01:37]

zaterdag 11 januari 2003 @ 01:16:27 #83
24184 speedfreakssj
pi_7832567
[code]
Favoriete slaapkledij:
Mun PyamA? PFF, wat een ZIELIG figuur.

Favoriete auto:
SLOOpel ASTRA GSI!!! 2.0 16V Ty[pisch een bak voor een loser.

Favoriete film:
Estside.. Westside!!! WICKED!!! HAHAHA< net een nepneger. NOFI

Favoriete muziek:
Trance, Hardhouse...

Favoriete stad:
Den Bosch!!! Go DEN BOSCH. NOT

Favoriete knuffel:
hahaha.... -no comment-

Favoriete geurtje:
AxE [loser] daar trek ik alle chicka's mee aan[/loser]

Favoriete week/maandblad:
Playboy? TUURLIJK. durftie niet eens te kopen.

Favoriete geluid:
Wat uit mun boxen komt...inmteressante muziekkeuze.

Favoriete TV-series:
Hmmz.. BB... Hoe toevallig zeg. die mongooltjes op de MAVO ook al. zou die familie zijn.

NOFI voor ECHTE MAVOérs.

Favoriete schrijver:
GeeN mag ik hier uit concluderen dat meneer OF niet kan lezen, OF niet weet wat een boek is, OF te lui of te stom is om de schrijver te onthouden.

zaterdag 11 januari 2003 @ 01:20:51 #84
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_7832648
Naam : Koen van LiXXXXXXX
Tel.nr.: XXxxxxxx
Email : XXXXXXXX@home.nl

Hoi! Ik heb een fiets te koop staan! Het is een Sparta Mac Bullet
(jongensfiets) nog geen 3 jaar oud! te koop wegens aankoop van ATB fiets!
nieuw meer dan 1000,- NU 350,--!!!!!

* Neutrino denkt dat ie maar eens een bezoekje zal brengen...

Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 01:26:18 #85
24184 speedfreakssj
pi_7832732
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:48 schreef KumA het volgende:

[..]

je bedoelt IT?

daar zijn ze idd alleen geínterresseerd in de monitor.

komt er een lekker wij ala SEMTEX binnen lopen.

kijken op en gaan weer verder met chatten of wat dan ook.

zaterdag 11 januari 2003 @ 01:31:42 #86
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_7832829
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 01:26 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]
je bedoelt IT?

Ik dank je hartelijk als afgestudeerd IT'er...
  zaterdag 11 januari 2003 @ 01:36:55 #87
24184 speedfreakssj
pi_7832933
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:58 schreef Minkeltje het volgende:
Och op een gegeven moment wordt t leuker, bijvoorbeeld een gozertje wat me altijd geziekt heeft, grote smoel etc. die kwam ik laatst is tegen, stond ik dan bij de benzinepomp, met mn leasebak, en hij moest em volgooien:) Kijk dan geniet je echt )) *evil grin*
je bedoelt dat hij pompbediende is of dat jhe hem hebt gedwongen JOUW auto te tanken?

da's idd een erge afgang voor die gozer.

verder MarkyB, ik ben ook op de MAVO gepset maar ik trok me er niet veel van aan maar zo te zien werkt dat bij jou niet.

wat je KAN doen is zijn zwakke punten ontdekken dan hem dan daarmee de grond in werken. ene geloof me, dan ben je NIET net zo erg als hij.

zelfs beter.

zo'n leraar hadden wij ook.

IEDEREEN delfte het onderspit in een flame-war.

zaterdag 11 januari 2003 @ 01:39:42 #88
24184 speedfreakssj
pi_7832990
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 01:31 schreef Neutrino het volgende:

[..]

Ik dank je hartelijk als afgestudeerd IT'er...

is dat als flame bedoelt?

ik zeg alleen dat zelfs een meisje hun nog niet van hun monitor lrijgt,.

dat lekkere wijfie zit zelfs bij mij in de klas.

helaas is ze turks of marokkaans.
en ik heb al een vriendin en daar ben ik erg blij mee.

Mijn vriendin gaat voor alle meiden en ik heb geen zin in een mes tussen me ribben van broer achmed en neef hassen.

zaterdag 11 januari 2003 @ 01:56:06 #89
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_7833276
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 01:39 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

is dat als flame bedoelt?

ik zeg alleen dat zelfs een meisje hun nog niet van hun monitor lrijgt,.

dat lekkere wijfie zit zelfs bij mij in de klas.

helaas is ze turks of marokkaans.
en ik heb al een vriendin en daar ben ik erg blij mee.

Mijn vriendin gaat voor alle meiden en ik heb geen zin in een mes tussen me ribben van broer achmed en neef hassen.

Het was meer sarcastisch bedoelt. Ik als IT'er zie vrouwen niet als object maar weet ze wel degelijk te waarderen.

Jouw demoniserende opmerkingen over Turkse en Markaanse mensen tergen me. Ik adviseer je je van dit soort opmerkingen te weer houden.

pi_7833624
quote:
... moet je ff je pijlen uit het bord halen en naast het bord je score opschrijven. ik heb moeite met rekenen, dus dat duurd iets langer.
dus dan stond ik daar ff te rekenen, zegt die neiuwe opeens : RoT eens op, klein kutkind
ik ben er maar niet op in gegaan, maar een paar keer tijdens het darten kwam er van die onzin uit...
wat ik me afvraag, waarom moeten ze mij zo de grond in douwen alsof ik 'een klein kutkind' ben, terwijl ik nooit met diegene ben omgegaan.
Ten eerste zet een grote nepglimlach op (of lach nep mee). Als hij begint te lachen je gezocht heel neutraal maken en vraag iets in de trant van: "Vond je dat nou zo'n volwassen opmerking van jezelf?" , "Heeft je moeder je nooit geleerd om te wachten?" of zelfspot kan ook goed werken.

Wat je zelf zegt, er niet op in gaan, ervaarde ik just dat ze leuk vonden. Want je zit er dus mee.

quote:
zegt die 'leider': ja nu ff allemaal klappen want daar komt de enige echte hero.... en ze doen het ook nog

Handen omhoog, grote glimlach en ze bedanken. Ook hier zou ikzelf zelfspot gebruiken. Zelfspot is vaak het beste wapen omdat je niet terug pakt en dus niet kwaad maakt en zij zien dat je er niks om geeft.

x
  zaterdag 11 januari 2003 @ 02:36:27 #91
22259 Fogerty
slapende account
pi_7833734
Bweh MarkyB, wat klote voor je
Kan niets anders zeggen dan wat anderen voor mij al zeiden: probeer erboven te staan en het te negeren. Actie ondernemen het te laten ophouden werkt meestal averechts, ze willen juist een reactie bij je zien, en of dat nu kwaad worden is, of huilen, of wat dan ook, je reageert en laat dus zien dat het je raakt en dat is wat ze willen. Zo min mogelijk reactie vertonen, of als je reageert inderdaad een glimlach die laat zien dat je erboven staat.

En richt je vooral op je vrienden die wel normaal doen. Hoe meer aandacht je aan de 'goeien' besteedt, hoe minder aandacht de treiteraars van je krijgen en dan gaat de lol er waarschijnlijk (hopelijk) snel af voor ze.

Sterkte, ik vind het echt kut voor je.

Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 12:14:15 #92
31971 KumA
pi_7836528
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 01:26 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

je bedoelt IT?

komt er een lekker wij ala SEMTEX binnen lopen.

kijken op en gaan weer verder met chatten of wat dan ook.

ey bij mij op school keken ze niet eens heel even !!!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 12:41:26 #93
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_7836849
je kunt ook gewoon hele scherpe opmerkingen terug maken

moet je wel ff oefenen als dat je niet echt lukt

ik ken iemand die daar ubert-goed in is

kan je veel van leren, gewoon van je af bijten .

Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_7836888
Negeren is niet de beste oplossing omdat ze dan blijven doorgaan en je toch nog steeds klote voelt eronder.

Scherpe opmerkingen maken maar niet laten blijken dat je boos bent ofzo. Gewoon cool een stoot onder de gordel geven.

sterkte ermee.

pi_7836949
Hij moet gewoon leren van zichzelf af te praten, want als ik al deze posts van hem zo doorlees is het nogal iemand die gewoon over zich heen laat lopen.

En hoezo slaan? Slaan haalt niks uit behalve jezelf qua image alleen maar omlaag halen. Leer van jezelf afpraten, dan kom je al een heel stuk verder.

zaterdag 11 januari 2003 @ 13:04:04 #96
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_7837081
Tja..hoe moet je dit zeggen...je straalt iets uit wat anderen opvangen.

Kijk..er is altijd een de lul in de klas en dat is meestal iemand die anders is...op welke wijze dan ook. Iemand die niet erg zeker is van zichzelf. Je zult dus zelfvertrouwen moeten opbouwen. Ga misschien eens op een zelfverdedigingsport.

Het blijft een moeilijke vraag waarom ? Ik werd op de lagere school wel eens gepest met mijn naam...Niels Holgerson...niet zo heel ernstig..maar ja..ik was nogal een heethoofd...dus ik ben gaan meppen. Toen was het ook over......

Ik zou het moeilijk kunnen beoordelen...maar het ligt echt aan wat je uitstraalt, daar spelen anderen op in om zodoende hun eigen ego en "placebo" zelfvertrouwen op te vijzelen.
Die groep die bij hem staat...zijn dat zijn echte vrienden of zijn schoolvrienden......

Je moet maar kijken wat het beste is......ik zou voor een genadeloze hoek gaan...dan als ie neer gaat nog ff een knie onder die kaak....ja...met sommige mensen kun je gewoon niet normaal omgaan..hoe graag je dat ook wilt....die willen gewoon geslagen worden.....

pi_7837096
Marky-B: Hier een mens dat ook last heeft van pesterijen

Gisteren bij muziekles: Ik ben niet goed in instrumenten... Goed ik probeer uds de tune te spelen en dat gaat dus gewoon fout. Dat ging het btw bij elk instrument ongeveer, SO WHAT? ZELF BEN JE TOCH OOK NIET VOLMAAKT? JEMIG wat word ik hier overdreven ziek van. . Het zijn altijd dezelfde pestkoppen (Ik noem geen namen want een vriend van hun en mij zitten ook op fok..)
Dus bij de bushalte, Pestkop: 'Jij gaat niet bij ons staan want jij hebt draadjes fout in je hoofd' en piept ie arrogant voor in de bus ...

WHEN DOES THE HURTING STOP, SJEZUS. Ik word hier toch zo ontzettend kwaad van en het andere moment zijn het weer gewoon m'n 'vrienden'

zaterdag 11 januari 2003 @ 14:16:57 #98
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7837856
Pesters zijn zielig, waarschijnlijk komen ze zelf iets tekort.
Als ik jouw was zou ik die tip van TrenTs opvolgen, ga met iemand praten.
Waarom moeilijk doen als het praktisch niet kan?
  zaterdag 11 januari 2003 @ 15:17:15 #99
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_7838567
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:06 schreef DigiJasper het volgende:
Marky-B: Hier een mens dat ook last heeft van pesterijen

Gisteren bij muziekles: Ik ben niet goed in instrumenten... Goed ik probeer uds de tune te spelen en dat gaat dus gewoon fout. Dat ging het btw bij elk instrument ongeveer, SO WHAT? ZELF BEN JE TOCH OOK NIET VOLMAAKT? JEMIG wat word ik hier overdreven ziek van. . Het zijn altijd dezelfde pestkoppen (Ik noem geen namen want een vriend van hun en mij zitten ook op fok..)
Dus bij de bushalte, Pestkop: 'Jij gaat niet bij ons staan want jij hebt draadjes fout in je hoofd' en piept ie arrogant voor in de bus ...

WHEN DOES THE HURTING STOP, SJEZUS. Ik word hier toch zo ontzettend kwaad van en het andere moment zijn het weer gewoon m'n 'vrienden'

om eerlijk te zijn zou ik dit geen vrienden kunnen noemen..

maja das mijn mening

sterkte iig

pi_7838679
Ben het er volledig mee eens: Maar toch zit je elke dag met ze in de bus, en als ik hun negeer dan heb ik helemaal geen vrienden meer...
pi_7838884
quote:
SO WHAT? ZELF BEN JE TOCH OOK NIET VOLMAAKT? JEMIG
Kun je niet tegen een a-ritmische deuntje?
quote:
Dus bij de bushalte, Pestkop: 'Jij gaat niet bij ons staan want jij hebt draadjes fout in je hoofd'
Dan ga je toch lekker ergens anders staan, of ben je daar te lui voor ?

Hoe lang moet je bussen? Ga anders fietsen.

x
pi_7839221
Fietsen: na een kwartier stort ik letterlijk in elkaar
Euh, zeg maar 2 uur per dag (heen & terug)
pi_7839325
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:09 schreef DigiJasper het volgende:
Fietsen: na een kwartier stort ik letterlijk in elkaar
Euh, zeg maar 2 uur per dag (heen & terug)
Zie het zo:
- je bouwt conditie op
- je ontwikkelt speieren (als je minste een beetje doorfiest)
- geen last van lozers

En wat is nou een uurtje ik moest in mijn middelbareschooltijd 45min heen en 45 terug fietsen. Tegenwoodig ben ik 4 uur per dag aan het reizen voor mijn beroepsopleiding.

x
  zaterdag 11 januari 2003 @ 16:21:26 #104
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_7839388
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:32 schreef Riann het volgende:
misschien moet je het gewoon eens aan hun vragen van zeg wat heb jij tegen mij en dan hoor je het vanzelf. Er zal dan wel niet veel zinnigs uitkomen. Maar vragen en waarom vind je dat en blah blah blah.
totdat ze uitgelult zijn.

En een grote bakkes terug hebben.

dat zou ik nooit doen komt ook zo dom over....
gewoon oefenen met kutopmerkingen maken
echt van die opmerkingen waarmee je iemand gigantisch in de zeik zet
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  zaterdag 11 januari 2003 @ 16:57:01 #105
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_7839908
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 15:27 schreef DigiJasper het volgende:
Ben het er volledig mee eens: Maar toch zit je elke dag met ze in de bus, en als ik hun negeer dan heb ik helemaal geen vrienden meer...
MmMmm inderdaad ook een moeilijk parket...Alsk jou was zalk die "poging tot vrienden" gewoon lekker aanhouden en een paar ECHT goeie vrienden zoeken...(maja das makkelijker gezegt als gedaan)

succes anywayz...

pi_7840644
Soms heb ik echt zin om iemand helemaal verrot te meppen en om naar een andere school te gaan, maar zin heeft het gewoon niet.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 17:43:41 #107
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_7840682
Gewoon kei hard op zn neus slaan die loser.
En niet OP school, want dan krijg je dalijk gezeik met de (con)rector o.i.d.. .
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_7840769
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:16 schreef dfr0st het volgende:

[..]

Zie het zo:
- je bouwt conditie op
- je ontwikkelt speieren (als je minste een beetje doorfiest)
- geen last van lozers

En wat is nou een uurtje ik moest in mijn middelbareschooltijd 45min heen en 45 terug fietsen. Tegenwoodig ben ik 4 uur per dag aan het reizen voor mijn beroepsopleiding.

Mee eens, maar toch... Als het ijskoud is dan zit ik alsnog met ze in de busch.
pi_7842565
nou, ten eerste allemaal hartelijk bedankt voor alle tips, maar ik moet e.e.a nog ff op n rijtje zetten.

-ik doe fitness => zelfvertrouwen
-zijn 'vrienden' zijn meelopers, want die zijn pas met hem om aant gaan sinds hij tegen anderen bezig is
-hij heeft op elke actie of opmerking wel een gepast antwoord, zelfs als de leraar aan het woord is.
-ik ben dus niet de stilste van de klas, heb best een grote mond
-heb op de vorige school pas 'geleerd' een grote bek te geven, maar dat helpt niet bij hem

zijn zwakke punt weet ik niet, zijn sterke punt is zn ego, hij heeft een TE grote ego... hoe leg ik dat uit......ehh, nou je moet erbij zijn zeg maar.

zaterdag 11 januari 2003 @ 19:53:50 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7842612
Als ik zo je laatste post lees, dan lijkt het wel alsof je een 'bedreiging' voor die jongen vormt. En dat hij het daarom op je gemunt heeft, om je 'uit te schakelen'.
pi_7842867
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 19:53 schreef Moonah het volgende:
Als ik zo je laatste post lees, dan lijkt het wel alsof je een 'bedreiging' voor die jongen vormt. En dat hij het daarom op je gemunt heeft, om je 'uit te schakelen'.
pesters pesten anderen omdat ze zelf niet gepest willen worden
en ze zijn bang om geen "vrienden" te hebben. En ze zijn jaloers op datgene wat jij hebt.

Waarom denk je dat veel VWO-ers gepest worden of zijn gepest meer dan de helft die op een VWO zit is gepest. Omdat de pester jaloers is op dat hij of zij zo goed kan leren.

pi_7846067
ach ja idd gewoon voor de bek meppen of hem uitlullen...
als ie erg kinder8ig doet vraag je gewoon hoe oud ben je? krijg je waarschijnlijk zon antwoord terug als euhm 6...

dan vraag je 6cm of 6 jaar...

iets in die richting

moet lukken

..!
pi_7846168
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:08 schreef Riann het volgende:

[..]

en ze zijn bang om geen "vrienden" te hebben. En ze zijn jaloers op datgene wat jij hebt.

Waarom denk je dat veel VWO-ers gepest worden of zijn gepest meer dan de helft die op een VWO zit is gepest. Omdat de pester jaloers is op dat hij of zij zo goed kan leren.

Daar is dus niks van waar he. Ik heb zelf ook vwo gedaan en ben nooit gepest. Het is ook helemaal niet zo dat daar alleen maar van die nerds zonder zelfvertrouwen zitten en ook niet de helft zoals jij zegt. De meeste scholen die een vwo afdeling hebben hebben alleen havo en vwo, niks daar onder. Het zijn dus ook vaak vwo'ers die pesten daar.

Pesters pakken gewoon onzekere mensen met niet al te veel vrienden. Als ik zelf rondkijk zie denk ik wel eens bij mezelf, goh dat is nou iemand die wel eens gepest zou kunnen worden. Het ligt er gewoon sterk aan hoe je eruit ziet. Die pesters zijn dus helemaal niet jaloers, ze zouden juist voor geen goud JOU willen zijn. Ze vinden je een sukkel.

pi_7846255
oops
..!
pi_7847060
och,als die irritant wat tegen je loopt te ouwehoeren gewoon reageren met: je stinkt zo uit je muil ik ruik het hier helemaal,ga tegen je vader zeggen dat hij zn pik moet wassen.

zegt hij wat terug:heb ik stront geroepen? nee? houd je muil dan
en als hij nog steeds wat hebt te zeggen:ben je te hard in je Arie gepakt met je gepenkop?

dit is dus een van die scherpe opmerkingen.

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zondag 12 januari 2003 @ 00:09:12 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_7847119
Of "tuurlijk, tuurlijk, uitgelult" zeggen.
pi_7859512
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:09 schreef schatje het volgende:
Of "tuurlijk, tuurlijk, uitgelult" zeggen.
ik vind dit meer zon opmerking waar je jezelf uitluld
..!
  zondag 12 januari 2003 @ 21:22:51 #118
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_7861956
Als je echt van hem af wil kan je natuurlijk z'n
adres, tel nummer en cu2 foto op het internet zetten
onder het kopje:

Homo contact gezocht...
Dieren mishandelaar
Pas op voor Soa's
Zindelijkheid bij veel jongere nog een probleem
Het broertje van Volkert van der G...

Je kan je ervan verzekeren dat deze jongen geen normaal leven meer zal hebben...

Disclaimer:

De onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op de informatie die u in deze post aantreft. Door het lezen van deze post verklaart de gebruiker zich volledig akkoord met de volgende voorwaarden:

Alhoewel de poster redelijkerwijs alles in het werk stelt om te zorgen dat de informatie in deze post accuraat en actueel is, is het toch mogelijk dat deze post onjuistheden, verouderde informatie of typefouten bevat. Daarom geeft de poster geen garanties over de juistheid of volledigheid van de informatie in deze post.
Verder aanvaardt de poster geen enkele aansprakelijkheid, verplichting of verantwoordelijkheid voor eventuele foutieve of onvolledige informatie in deze post.

ALS U DEZE VOORWAARDEN NIET VOLLEDIG AANVAARDT, DIENT U ALLE INFORMATIE IN DEZE POST ONMIDDELLIJK TE NEGEREN

pi_7868474
Je moet zoiezo die leider uit lullen. Vaak proberen dat soort mensen je in een veilige omgeving (dus zonder hun vrienden) uit. Als je dan hapt vind hij dat geweldig, en zal hij je de volgende keer op dezelfde manier pakken maaar dan waar zijn vrienen bij zijn. Laat het de eerste keer toe en speel het mietje, en de volgende keer bij zijn vrienden denkt hij een goede prooi aan je te hebben. Lul hem dan helemaal uit, zo erg dat zijn vrienden mee gaan uitlachen.

Geloof me, zo heb ik het ook gedaan, en sinds dien nooit meer last van gehad

pi_7868605
Het is volgens mij zo dat mensen die gepest worden, dat vaak al heel hun leven worden. Ook in nieuwe situaties gaat het dan telkens weer mis. Maar wat daar aan te doen is.................

Veel Internetten?

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_7872462
Nou ik heb net een individueel gesprek gehad met mijn mentor, en we moeten morgen ofzo samen op gesprek wat er nu eigenlijk aan de hand is. Vandaag is het nog wat erger als vorige week, negeren heeft geen zin, er tegenin gaan heeft geen zin, en ik ga hem niet slaan, omdat ik dan de eerste ben en geschorst zal worden. Ik hoop dat hij zal inzien dat hij op moet houden, anders gaan er andere dingen gebeuren, die hij niet zo leuk zal vinden, maar dat zijn maar gedachten.
Elke keer als hij mij ziet maakt hij wel een opmerking om mij de grond in te krijgen, maar dan maak ik dus een zelfspot opmerking, maar daar luistert hij niet naar.
pi_7873315
quote:
Op maandag 13 januari 2003 13:48 schreef MarkyB het volgende:
Nou ik heb net een individueel gesprek gehad met mijn mentor, en we moeten morgen ofzo samen op gesprek wat er nu eigenlijk aan de hand is. Vandaag is het nog wat erger als vorige week, negeren heeft geen zin, er tegenin gaan heeft geen zin, en ik ga hem niet slaan, omdat ik dan de eerste ben en geschorst zal worden. Ik hoop dat hij zal inzien dat hij op moet houden, anders gaan er andere dingen gebeuren, die hij niet zo leuk zal vinden, maar dat zijn maar gedachten.
Elke keer als hij mij ziet maakt hij wel een opmerking om mij de grond in te krijgen, maar dan maak ik dus een zelfspot opmerking, maar daar luistert hij niet naar.
Je kunt niet gaan verwachten dat alles na 3 zelfspot opmerkingen ophoudt. Je moet nu doorgaan met zelfspot, en daarna kun je proberen hem belachelijk te gaan maken bij zijn vrienden. Je moet laten zien dat je zelf de situatie in de hand hebt, en dat zijn opmerkingen jou niets doen.

Als je nu stopt met je zelfspot en assertief zijn, verval je weer in het oude patroon en kan hij zijn gang weer gaan.

Gewoon doorgaan. Hij komt er niet na 2 of 3 keer achter dat je de situatie onder controle hebt. Ook als straks het pesten voorbij is, zul je nog af en toe van je af moeten kunnen bijten, wil je iedereen je grenzen laten zien.
Je moet je houding veranderen. Het is niet een kwestie van: hij maakt een lullige opmerking -> jij bedenkt dat je met zelfspot moet reageren/je pareert hem. Nee, je hele houding moet veranderen. Loop rechtop, laat zien wie je bent, laat zien dat je lol hebt met je vrienden. Kijk zelfverzekerd, ietsje arrogant uit je ogen. Maak desnoods een keer de eerste opmerking ipv steeds 2e te moeten zijn.

Btw: je hoeft hem niet te slaan, maar er zijn opmerkingen die je niet hoeft te pikken. Als je mijn zoon was, zou ik er trots op zijn dat je je een keer van je af zou slaan als er bepaalde opmerkingen gemaakt worden. En dat je dan geschorst wordt, zal me niet boeien. Je hoeft je niet alles te laten zeggen... Er zijn grenzen, en die moet je duidelijk aangeven. En dat kan alleen als je dat keer op keer doet.

Praten met een mentor is op zich goed, maar mijn eigen ervaring (mijn broer werd jarenlang gepest) is dat het weinig nut heeft. Zo'n mentor heeft de klas niet in de hand, niet in de pauzes, niet tijdens de rest van de lessen, niet op het schoolplein.

pi_7907140
nou koen, ik hoop dat je dit allemaal gelezen hebt, dan zie je hoe ik ervoer denk, en dan hoef je ook geen zielige afdrukjes te maken van wat ik hier gepost heb, want dat weet ik zelf ook nog wel.
heb je echt een probleem met mij, praat daar dan over en ga dan niet van die dieptrieste kutopmerkingen zitten maken, want daar zit ik eigenlijk niet zo mee, het is meer dat er mensen meelopen met jou, en zo mensen zich tegen mij opstellen wat ik niet op prijs stel.

dus koen, ik hoop dus dat je dit allemaal leest en je zelf OOK inziet dat je triest bezig bent

pi_7907332
een paar kleine vraagjes...
zo ie zo begrijp ik reacties van mensen die dit lezen omdat ze maar 1 kant van het verhaal weten. Vanmiddag zal ik even een re typen over mijn kant. Dat maakt al een hoop meer duidelijk.

Maar hoezo moet ik inzien dat IK triest bezig ben...

je kan van veroorzaker simpel een slachtoffer maken.. als je er maar in gelooft.

Koen

woensdag 15 januari 2003 @ 11:54:10 #125
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_7907373
quote:

[..]

Daar kan ik idd wel van meepraten ja, alleen dacht ik toendertijd zelf niet dat het me zou lukken zeg maar aangezien ik toen nog niet zo heel verbaal was. Alleen begon die gast het een poosje later opnieuw te proberen (waar hij overigens van een zeer koude kermis door thuis zou komen )

Maar wat ik wil zeggen is dat dat heus niet zo simpel is als dat het lijkt (zenuwen bv), bovendien loop je het risico dat je 'verliest'.

pi_7907500
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:51 schreef brave-one het volgende:
een paar kleine vraagjes...
zo ie zo begrijp ik reacties van mensen die dit lezen omdat ze maar 1 kant van het verhaal weten. Vanmiddag zal ik even een re typen over mijn kant. Dat maakt al een hoop meer duidelijk.

Maar hoezo moet ik inzien dat IK triest bezig ben...

je kan van veroorzaker simpel een slachtoffer maken.. als je er maar in gelooft.

Koen

natuurlijk zijn er dingen over en weer gebeurt, maar mijn 'acties' zijn hooguit reacties op JOU, jij gaat met meerdere mensen opmerkingen lopen maken waarop ik reageer.

en wat ik niet snap => waarom ga je me op dit forum uitlokken, je hebt hier niks te zoeken

pi_7907534
Laat me raden : als je alleen met de leider bent is hij heel aardig.
Typisch een voobeeld van stoer doen.

Als ze tegen mij zouden zeggen "Ok jonges, ff klappen hier komt de enige echte hero" dan zou ik zeggen :

"Ik ben jullie hero niet achterlijke idioot, ik ben jullie koning... en niet klappen maar buigen sukkels"

Dan douw je hem gelijk de grond in, hij moet wel heel goede diplomatieke vaardigheden hebben om zich hier uit te lullen.

Lambo of Rekt
pi_7907551
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 12:00 schreef MarkyB het volgende:

[..]

natuurlijk zijn er dingen over en weer gebeurt, maar mijn 'acties' zijn hooguit reacties op JOU, jij gaat met meerdere mensen opmerkingen lopen maken waarop ik reageer.

en wat ik niet snap => waarom ga je me op dit forum uitlokken, je hebt hier niks te zoeken

Hij heeft ook recht op zijn verhaal. Bovendien post je net een reactie in zijn richting, voordat hij voorbij kwam. Je lokt hem uit door hem direct aan te spreken hier op het forum, maar bent boos als ie reageert?

Misschen heb je er zelf ook wel wat aan als hij zijn kant vertelt, begrijp je beter wat er aan de hand is. En misschien kunnen jullie er dan wel een beetje uit komen.

Maar dat lukt dus nooit als jullie alleen maar een beetje gaan ruzien over en weer.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7907556
Daarna krijg je natuurlijk iets van : "oh hij krijgt praatjes"
Typisch voorbeeld van nix meer terug weten te zeggen.
Op dat moment mep je hem tegen de vlakte
Lambo of Rekt
pi_7907597
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 12:03 schreef EggsTC het volgende:
Daarna krijg je natuurlijk iets van : "oh hij krijgt praatjes"
Typisch voorbeeld van nix meer terug weten te zeggen.
Op dat moment mep je hem tegen de vlakte
Lost dat iets op denk je? Gewoon maar gaan meppen? Ik denk dat ie meer kans krijgt op een pretige periode als ze even praten en verder proberen normaal met elkaar om te gaan .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7907603
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 12:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hij heeft ook recht op zijn verhaal. Bovendien post je net een reactie in zijn richting, voordat hij voorbij kwam. Je lokt hem uit door hem direct aan te spreken hier op het forum, maar bent boos als ie reageert?

Misschen heb je er zelf ook wel wat aan als hij zijn kant vertelt, begrijp je beter wat er aan de hand is. En misschien kunnen jullie er dan wel een beetje uit komen.

Maar dat lukt dus nooit als jullie alleen maar een beetje gaan ruzien over en weer.

ja da snap ik wel, maar hij gegistreerd zich om ff een lulverhaal op te hangen, net zoals hij tegen mijn mentor heeft gedaan.

maargoed, t komt goed

pi_7907633
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 12:06 schreef MarkyB het volgende:

[..]

ja da snap ik wel, maar hij gegistreerd zich om ff een lulverhaal op te hangen, net zoals hij tegen mijn mentor heeft gedaan.

maargoed, t komt goed

Nog 1 tip, zie je ondertitel >>>>>
Lambo of Rekt
pi_7907866
quote:

[..]

Meppen zou ik niet zo gauw zeggen, maar een botte opmerking terug in de goeie richting natuurlijk helpt wel.

Ik heb er ervaring mee.

pi_7908005
Vind het zoizo triest dat dit in een MBO klas nog gebeurd, op de kleuter/basis school kan ik het me nog enigzins voorstellen... je bent jong, en wil stoer doen. Maar in een voortgezet onderwijs en een MBOklas vind ik dat ronduit kinderachtig. Met pesten doe je in deze levensfase niet meer stoer, maar zet je jezelf gigantisch voor lul(vooral die "leider"). Hij is onzeker en probeert daarom andere te pakken, heel triest dat hij het op deze manier moet oplossen.

Bij mij zouden ze dit niet hoeven proberen, dan laat ik ze alle hoeken van de school zien.

Lambo of Rekt
pi_7912109
hmm, sjah ik kan er nie zo over meepraten ik ben eigenlijk nooit gepest, op de basisschool was ik al zo'n agressief ADHD mannetjes dus 1 ding verkeerd en ik gelijk meppen. dat is eigenlijk zo geweest tot de 3e klas middelbare school. Toen kreeg ik ritalin en bennik een stuk rustiger geworden. Nog steeds eigenlijk altijd bovenuit enz. maar nie meer da agressieve, maar dat wist de rest van de school nie, mijn volgende school was ik al 2 jaar aan het trainen en ben ik dus best wel groot en breed, en kun je als iemand een geintje over hem maakt hem gezellig afzeiken zonder dat ie je met 1 vinger aanraakt. Nu hebbik de briljante techniek als iemand mij probeerd zwart te maken ik gewoon iedereen tegen hem opnaai, standaard kijk es wat een sukkel speech de rest is vaak kleiner als ik en zal me dus niet tegenspreken. en sjah .... wie gaat er nou met een sukkel om
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  woensdag 15 januari 2003 @ 16:05:28 #136
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7912153
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:08 schreef Riann het volgende:

[..]

HAHA, nee je pest omdat die andere iets niet hebben...
Je ruikt gewoon wie de echte goede slachtoffers.
Het gaat nog steedsgewoon om de rangorde binnen de groep
pi_7983135
Zelfspot/ humor is het beste. Wees hem voor met zijn smart-ass opmerkingen.
  zondag 19 januari 2003 @ 11:42:24 #138
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_7983827
quote:

nu is het zo dat dat groepje tegen ons gewoon zonder doel tegen ons is, en in het bijzonder tegen mij kom ik bijvoorbeeld aanlopen bij een lokaal waar hun staan te wachten, zegt die 'leider': ja nu ff allemaal klappen want daar komt de enige echte hero.... en ze doen het ook nog
zo zijn er talloze voorbeelden om ons groepje en vooral mij in de zeik te zetten met vreemden erbij.

2: ik zit op badminton, al n jaartje, en ik ken iedereen al zo'n beetje, met niemand problemen, kan met iedereen goed opschieten. sinds een week of 2 is er een nieuwe bij gekomen, een 'stevige' jongen van een jaar of 18 en die denkt dus dat hij de bom is.
na het badmintonnen (daarnet) hebben we nog ff gedart, een vriend van mij en ik, en toen kwam die nieuwe jongen ook nog met een andere jongen, toen gingen we ff tegen elkaar darten.
na je gegooid hebt moet je ff je pijlen uit het bord halen en naast het bord je score opschrijven. ik heb moeite met rekenen, dus dat duurd iets langer.

dit zijn dus ff voorbeelden van vandaag, waar ik me dus niet goed bij voel, want ik vraag me nu af wat ik misdaan heb

dit is het hele verhaal, er is niks aan vooraf gegaan, ze doen het zomaar uit het niets

recht op gaan lopen, borst vooruit steken, en bij dat sort opmerkingen niet meteen denken shit het helpt niet, maar gewoon degene die het zegt aankijken zonder iets terug te zeggen. En zet die gast een keer flink voor lul bij die meelopers, waarschijnlijk lachen ze hem dan net zo hard uit.
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_7996445
ik post hier maar niet meer, want mn leraar en koen printen het uit en confronteren me ermee op school...

ook dat hier best 'gewaagde' adviezen bij staan, maar ik ben nog steeds de persoon die dingen doet en/of laat.

dus ja, ik post maar niet meer, want dat heeft nu toch geen nut meer

pi_7998317
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:48 schreef MarkyB het volgende:
ik post hier maar niet meer, want mn leraar en koen printen het uit en confronteren me ermee op school...

ook dat hier best 'gewaagde' adviezen bij staan, maar ik ben nog steeds de persoon die dingen doet en/of laat.

Je leraar print het uit en confronteerd je ermee op school?
Gewaagde adviezen.. Je hebt nog altijd een mind of your own.

In ieder geval, hoofd cool houden en niet met een AK-47 je school binnen lopen...

pi_8010941
quote:

Damn, dat is echt knap kut. Ik kijk ook wel uit wat ik post, want mijn Username kannen ze ook al Oja en voor de mensen die jouw pesten en dit uitprinten/lezen: Flikker toch lekker een end op. En Vieze lul dat je bent, doe niet zo kinderachtig en laat Marky met rust.

Hopelijk wordt dit geen Edit

dinsdag 21 januari 2003 @ 01:43:58 #142
31322 Ja_Roel
Met de vuist omhoog!
pi_8019894
Ook handig:
Als 'ie door blijft gaan, vraag 'm waar zo veel mogelijk mensen bij zijn, op een beetje luide toon: Wat is er toch met jouw? Ben je homo ofzo, dat je de heletijd achter m'n reet aan loopt? Wil je me in m'n hol pakken, vind je dat lekker? etc.. etc..

Beetje boos praten en kijken en naar 'm toe lopen, dwing 'm naar achteren richting muur ofzo en kijk 'm ff boos aan. Loop dan rustig weg. Paar "in je zelf" pratend zeggen, sjeeuz wat een homo...

Idee ok?

--&gt; http://www.grindustry.nl &lt;-- mijn bandje :)
pi_8020742
zo zo,dus ze printen het uit en confronteren je ermee op school.
stelletje zielige figuren,lekker iemand uit de klas zieken omdat ze het zo "leuk" vinden.

gewoon een stelletje halve homo's als ik het zo hoor,grote bek maar een klein pikkie.

als die einzelganger tegenover mij stond met zn zo stoere praat met zn nepvriendjes erbij dat had ik los gegaan,ik heb geen respect voor dat soort gasten,die sla ik gelijk letterlijk lens.

en dan die leraar,doet die ook mee?
die geniet tuurlijk van het hele spektaken en geilt erop aangezien hij thuis een lelijke dikke vrouw heeft zitten waar hij niet op kan geilen,goed zo hoor

dus ga vooral zo door zielige figuren,laat zien wie je bent met je gedrag.

pi_8020760
Precies,

wat is dat nu, een leraar die alles uitprint.
Voor wat?
Om jou te pakken?
Om die Koen te helpen?

Wat zielig.

Dusse leraar, doe waa je voor gestudeerd hebt en houd eens op met die onzin.
Gedraag je als een volwassen persoon en als leraar.
In en intriest.

Vooral die koenemannetje.

Zielig figuur.
Als ik jou was, zou ik eerst een afspraak maken met een psychiater.
Want er is echt iets mis met jou, dat je anderen het leven zuur maakt.

Zou wel leuk van je zijn als Mark doorslaat en zelfmoord pleegt.
Heb jij dan mooi op je geweten.

Lekkere vent,

Mark, denk er niet aan he, wat ik net getypt heb, niet doorslaan.
Loop met opgeheven hoofd en borst vooruit.
Je kunt het.
Negeer die handel maar en ga anders naar de directeur en vertel waar de leraar mee bezig is, want dit is wel zooo triest.

Ik heb gezegd.

pi_8020766
Vaak is het zo dat de grootste treiteraars zelf het onzekerst zijn...en ga me niet zeggen dat het niet waar is.
Ik word zo heel af en toe ook wel is gepest van die domme opmerkingen die gewoon nergens op slaan en dan zijn het mensen die bij mij op school zitten.
Laatst was het ook weer zo, ik zit op de fiets met 2 vrienden en 2 vriendinnen komt er een groepje jongens aan die allemaal dom begint te lachen en 2 of 3 begonnen er ook te schelden in het bijzonder tegen MIJ. Normaal heb ik zoiets van: Ik was het gewoon zo zat en ik dacht, jah wat doe ik nou weer verkeerd??

Ik heb degene met de grootste bek toen ook zo'n gigantische knal gegeven dat hij van zijn fiets is gedonderd en jankend langs de weg is gaan zitten. Ik ben afgestapt en midden in die kring van vrienden gaan staan en gezegd: zo heeft er nu nog iemand wat te zeggen?
Ze waren meteen stil..misschien omdat ze geen meisje durven te slaan maar denk niet dat in dit geval het probleem was, ze zijn gewoon harstikke bang!!

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat als je de STERKSTE te pakken hebt de rest van de groep meteen stil is, ze durven geen ene flikker terug te doen omdat ze schrik hebben!!!!

pi_8020775
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 07:04 schreef dikkiedik87 het volgende:
Vaak is het zo dat de grootste treiteraars zelf het onzekerst zijn...en ga me niet zeggen dat het niet waar is.
Ik word zo heel af en toe ook wel is gepest van die domme opmerkingen die gewoon nergens op slaan en dan zijn het mensen die bij mij op school zitten.
Laatst was het ook weer zo, ik zit op de fiets met 2 vrienden en 2 vriendinnen komt er een groepje jongens aan die allemaal dom begint te lachen en 2 of 3 begonnen er ook te schelden in het bijzonder tegen MIJ. Normaal heb ik zoiets van: Ik was het gewoon zo zat en ik dacht, jah wat doe ik nou weer verkeerd??

Ik heb degene met de grootste bek toen ook zo'n gigantische knal gegeven dat hij van zijn fiets is gedonderd en jankend langs de weg is gaan zitten. Ik ben afgestapt en midden in die kring van vrienden gaan staan en gezegd: zo heeft er nu nog iemand wat te zeggen?
Ze waren meteen stil..misschien omdat ze geen meisje durven te slaan maar denk niet dat in dit geval het probleem was, ze zijn gewoon harstikke bang!!

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat als je de STERKSTE te pakken hebt de rest van de groep meteen stil is, ze durven geen ene flikker terug te doen omdat ze schrik hebben!!!!

Kan ook werken.
Heeft mijn pa ook een keer gedaan, lang, lang geleden.

3 jongens, allemaal grote bek, mijn pa heeft voluit op de bek van de grootste/langste geklapt en die lag echt knock out op de grond.
Tegen de rest zei hij, nu nog een grote bek?
En de rest rende weg.

Tja, zo kan het ook.
Maar ik zou het niet op school doen.
I.v.m. problemen qua schorsing e.d.

Maar ja, mijn pa is ook heel breed gebouwd en zijn handen ook.
Een dikke vuist dus, waar hij onmeunig mee kan uithalen.

pi_8020810
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 07:11 schreef Cici het volgende:

[..]

Kan ook werken.
Heeft mijn pa ook een keer gedaan, lang, lang geleden.

3 jongens, allemaal grote bek, mijn pa heeft voluit op de bek van de grootste/langste geklapt en die lag echt knock out op de grond.
Tegen de rest zei hij, nu nog een grote bek?
En de rest rende weg.

Tja, zo kan het ook.
Maar ik zou het niet op school doen.
I.v.m. problemen qua schorsing e.d.

Maar ja, mijn pa is ook heel breed gebouwd en zijn handen ook.
Een dikke vuist dus, waar hij onmeunig mee kan uithalen.

Ik zeg ook niet dat het de beste manier is, geef alleen maar advies om er vanaf te komen.
Maar een schorsing zou ik er toch wel voor over hebben.

Kijk nou had jou vader misschien het geluk dat hij breed gebouwd was..maar ik ben maar een meisje van 15 ik ben klein er zie der ook redelijk onschuldig uit, die gasten waar 16 of 17 en toch durfden ze uiteindelijk nix terug te doen.
Gewoon om het feit dat je laat zien dat er met jou niet te sollen valt!!
Dat je van je afbijt en geen zin hebt om nog langer dat gezeik aan te horen. Wat ook vaak helpt is ze helemaal uitlullen, gewoon opmerkingen terug geven waar ze zelf nix terug op hebben te zeggen

ff een simpel voorbeeldje: We hadden mondelinge presentaties en leerlingen moesten cijfers aan klasgenoten geven..ik gaf een jongen een 9. Zegt het arrogantste wijf bij mij uit de klas tegen mij: zo je bent zeker verliefd op hem? Ik zeg zo: dat ik jou een 9 geef wil toch ook niet zeggen dat ik lesbisch ben?
Is een heel dom voorbeeld maar het zijn gewoon van die simpele dingen waarmee je laat merken BOVEN hun te staan!!

pi_8022352
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 07:32 schreef dikkiedik87 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het de beste manier is, geef alleen maar advies om er vanaf te komen.
Maar een schorsing zou ik er toch wel voor over hebben.

Kijk nou had jou vader misschien het geluk dat hij breed gebouwd was..maar ik ben maar een meisje van 15 ik ben klein er zie der ook redelijk onschuldig uit, die gasten waar 16 of 17 en toch durfden ze uiteindelijk nix terug te doen.
Gewoon om het feit dat je laat zien dat er met jou niet te sollen valt!!
Dat je van je afbijt en geen zin hebt om nog langer dat gezeik aan te horen. Wat ook vaak helpt is ze helemaal uitlullen, gewoon opmerkingen terug geven waar ze zelf nix terug op hebben te zeggen

ff een simpel voorbeeldje: We hadden mondelinge presentaties en leerlingen moesten cijfers aan klasgenoten geven..ik gaf een jongen een 9. Zegt het arrogantste wijf bij mij uit de klas tegen mij: zo je bent zeker verliefd op hem? Ik zeg zo: dat ik jou een 9 geef wil toch ook niet zeggen dat ik lesbisch ben?
Is een heel dom voorbeeld maar het zijn gewoon van die simpele dingen waarmee je laat merken BOVEN hun te staan!!

Samma
Lambo of Rekt
  donderdag 23 januari 2003 @ 13:47:48 #149
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8066338
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 02:26 schreef dfr0st het volgende:
[..]
Handen omhoog, grote glimlach en ze bedanken. Ook hier zou ikzelf zelfspot gebruiken. Zelfspot is vaak het beste wapen omdat je niet terug pakt en dus niet kwaad maakt en zij zien dat je er niks om geeft.
Zelfspot werkt ook niet altijd. Heb eens meegemaakt dat iemand dus ook maar meeging. Zei de pester 'Ach gut! Hij gebruikt zelfspot om te verbergen dat hij het verschrikkelijk kut vindt dat we hem moeten hebben Wat een losertje ben jij toch zeg!"

Dat is een vrij dodelijke opmerking geweest. Die jongen zat daarna dus echt te huilen...

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8068749
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 10:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Samma

Whuahahaha Krueger
pi_8068794
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:27 schreef SolidArt het volgende:

Juh bedoeld mee lopen??? ()
pi_8068952
quote:

Kom op, sterk blijven.
pi_8068976
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Kom op, sterk blijven.

SCHAT!!!!!!!!!!!!!!
Lambo of Rekt
pi_8069197
quote:

Yo chef MBO ?? Wat is dat dan voor niveau ??
Ik zou eerder zeggen groep 8 ofzow !

En Badminton Ruleerd Hard ! ik zelf ook 7 jaar gedaan en ga er nu weer op, ff poosje rust pauze gehad !

laat die sukkels fijn links liggen want volgens mij zijn ze zwak begaafd.

BE the dude! May the chef be with you !

Hij kwam, zag en dronk een pilsje
pi_8069322
quote:

WTF?! Wat is dat voor bullshit dan? Laat die leraar liever gewoon z'n werk doen Zo te horen stelt die leraar zich ook niet erg neutraal op of wel? Nutteloze vraag als je hier niet meer post maar toch...
pi_8069371
Misschien moet die leraar ook maar even zijn verhaal komen doen.
pi_8070569
weet je wat,post hier even die "koen" zn email adres,even wat mailbommetjes erop door wat forummers hier.

en wat is koen nou weer voor naam,da's een naam voor een hond of een lelijke homo.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')