Eh?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:26 schreef Bayswater het volgende:
Of voor de deur, werkt altijd bij een uitverkocht concert.
Mensen die op het laatste moment niet meegaan met een groep (vanwege griep, geen tijd, geen zin oid). Kaartje probeert de groep die wel gaat snel te slijten voor de ingang maar daar staat bijna niemand zonder kaartje omdat het uitverkocht is. Menig kaartje is zo ongebruikt weggegooidquote:
ik zal vanavond eens kijken of het was is met mijn dame.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef Christiaan het volgende:
Zin in Paradiso. Toen eigenlijk maar beetje terloops kaartjes gekocht, nu heel blij mee.
oww dit had ik vorig jaar ook toen ik naar Disco Ensemble in Ecco ofzo gingquote:Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef Gamer_V het volgende:
Zo, kaartje geregeldIn mijn eentje naar een concert gaan voelt lame, maar je moet het er maar voor over hebben
Dat kanquote:
Nou ik ben al bang dat het maandag weer zo'n slap concert gaat worden, iemand nog een kaartje?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik vond het kut dat ze heel veel ballads deden. Waarom knallen ze er niet in met nummers als High Heels of Come on Come on in plaats van die slappe zooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |