quote:Op maandag 1 juni 2009 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat lekkere cd's zijn van de band
Die staan precies in een torrentjequote:Op maandag 1 juni 2009 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bring 'em in
Hurricane Bar
Ode to Ochrasy
Allemaalquote:Op maandag 1 juni 2009 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat lekkere cd's zijn van de band
Nee de 2007 is een poepcd.quote:
De eerste drie zijn briljant, de laatste twee helaas erg middelmatig.quote:
Krijgen we weer allemaal van die meisjes die twee liedjes mee kunnen zingen en de rest van de avond de band aan het aangapen zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:10 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaa Mando Diao!
Ik vind Dance with somebody zo'n geil nummer!!!
En Gloria vind ik ook wild!
Mooi dat ik 19 november naar Tivoli ga
Nou zeg, het is toch wat.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Krijgen we weer allemaal van die meisjes die twee liedjes mee kunnen zingen en de rest van de avond de band aan het aangapen zijn.
Daar hangt het sinds 2006 toch al mee vol bij Mando Diao.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Krijgen we weer allemaal van die meisjes die twee liedjes mee kunnen zingen en de rest van de avond de band aan het aangapen zijn.
klopt jaquote:Op zondag 7 juni 2009 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tivoli is waar de echte bazen heen gaan.
Effenaar is dichterbij.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tivoli is waar de echte bazen heen gaan.
Daar heb je het al, kiezen voor de makkelijkste weg. Geen greintje ambitie. Blijf maar weg ookquote:
Oja, ze zullen in Utrecht vast een stuk beter spelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar heb je het al, kiezen voor de makkelijkste weg. Geen greintje ambitie. Blijf maar weg ook.
dan ga je toch lekker nietquote:Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Megahit...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Dance with somebody is nu pas megahit bij 3fm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |