Slap is een goed woord ja. Ze waren kwalitatief goed, maar bij een nummer als Long Before Rock 'n Roll laten ze die knallende solo weg zodat ik hem niet eens herkende in het begin. En die ballads en onbekende nummers van b-sides, laat dat gewoon weg op een concert aub.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ik ben al bang dat het maandag weer zo'n slap concert gaat worden, iemand nog een kaartje?
new boy en orchrasy mogen ze wel spelen, maar de zaal kende de nummers niet en begonnen te ouwehoeren. Ja sterf.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Slap is een goed woord ja. Ze waren kwalitatief goed, maar bij een nummer als Long Before Rock 'n Roll laten ze die knallende solo weg zodat ik hem niet eens herkende in het begin. En die ballads en onbekende nummers van b-sides, laat dat gewoon weg op een concert aub.
Kijk, dat zijn de fans.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Slap is een goed woord ja. Ze waren kwalitatief goed, maar bij een nummer als Long Before Rock 'n Roll laten ze die knallende solo weg zodat ik hem niet eens herkende in het begin. En die ballads en onbekende nummers van b-sides, laat dat gewoon weg op een concert aub.
Om te huilen...quote:Op maandag 23 november 2009 23:52 schreef NoNickOne het volgende:
En hoe was het voorprogramma in Amsterdam?
Het publiek en de stad eromheen, denk ik.quote:
Nou eerlijk gezegd dacht ik dat dus ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Het publiek en de stad eromheen, denk ik.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:51 schreef Merkie het volgende:
Oké, spijtig. Ik had vrij hoge (Franz Ferdinand-achtige) verwachtingen van dit concert, niet waargemaakt helaas.
Die met die cape, ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:29 schreef Duizendpootje het volgende:
Is dat die met de cape?
Maar wat is er met hem aan de hand?
quote:Unfortunately Mando Diao is forced to cancel the remaining dates of the European tour this winter. This is due to that Gustaf Norén has fallen ill and he is unable to continue on with the tour.
The band is deeply sorry for this and apologizes for any inconvenience this causes their fans. Possibilities to reschedule the dates are being looked at but fans are advised to contact their local ticketing outlet for further information.
quote:After decision by the band members Samuel Giers is no longer the drummer in Mando Diao. We wish him all the best in the future. Samuel would like to thank all the fans for all the good times together and hope to see you somewhere in the near future.
Een verlate 1 april grap?quote:"This was not my decision. You'll have to ask the others for the reason."
Lijpo'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |