Ik ben meestal laat thuis, en dan lees ik nog wat, of kijk netflix en dan drink een glas. Maar ik hou het gewoon bij 1quote:
Volgens mij ben jij sowieso een lieverd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hormonaal gebonden. vandaag ben ik heel lief.
Ze zoeken nog zat mensen, vervul je droom.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als dat zo was, was ik wel basisschoolleeraar geworden.
Jij ziet mijn verhaaltjes op insta, die staan vol met liefde voor ouders en neefje en nichtje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij sowieso een lieverd.
Niet te aardigquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen aardig zijn.
Zijn echt lieve stories <3quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij ziet mijn verhaaltjes op insta, die staan vol met liefde voor ouders en neefje en nichtje.
Wil jij ook in mijn verhaaltjes. wink wink
Kunnen we regelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:37 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zijn echt lieve stories <3
Ik blijf liever incognito
Ik zit prima op mn plek, en kan nog knippen, plakken en knutselen ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ze zoeken nog zat mensen, vervul je droom.
Waar zit je.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zit prima op mn plek, en kan nog knippen, plakken en knutselen ook.
Op het moment in mn luie stoel met een half oog op Netflixquote:
WAt kijk je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op het moment in mn luie stoel met een half oog op Netflix
bcs?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op het moment in mn luie stoel met een half oog op Netflix
El Camino, a Breaking Bad moviequote:
Lijkt me echt aidsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |