Uitstekend, je geeft geen antwoord op mijn vraag, geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeyyy labiele Nazi, hoe is het man?
Daarom doe ik het ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Ik hou daar wel van, Jimmy. Dat weet je.
Ja sorry, zit niet op mijn praatstoel maar wees gerust dat duurt nooit lang.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Uitstekend, je geeft geen antwoord op mijn vraag, geeft niet hoor.
Geef even een seintje, dan weet ik wanneer ik er vandoor kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sorry, zit niet op mijn praatstoel maar wees gerust dat duurt nooit lang.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar over het algemeen vind ik vrij veel wel te doen.
Ah ja.quote:
Hoezo vals? Ben gewoon lieve vent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kun je weer even vals doen, daar word ik echt heel week van.
Ligt aan mijn hormonale cyclus. Nu zoet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Ah ja.
Maar neig je meer naar zout en vet of vooral zoet
Laat hem vooral niet met rust, dat haalt het beste in jullie naar boven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:01 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geef even een seintje, dan weet ik wanneer ik er vandoor kan.
Je hebt mijn ista toch al?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wanneer stuur je mij je nummer dan.
Oh lekker taartjequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ligt aan mijn hormonale cyclus. Nu zoet.
Ik kan je dit zeer zeker aanraden want ik heb me weer een aantal schitterende verhalen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:01 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geef even een seintje, dan weet ik wanneer ik er vandoor kan.
Oh je mag best mijn nummer hoorquote:
Wanneer gaan we daten.quote:
Heerlijk, vertel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan je dit zeer zeker aanraden want ik heb me weer een aantal schitterende verhalen.
Daten is zo'n gedoe, hebben wij toch niet nodig?quote:
Ja herken ik wel, die hele reep moet op, maar nooit spijt verder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
heb een hele reep op.... Wel spijt.... Morgenochtend sporten.
Ugh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Daten is zo'n gedoe, hebben wij toch niet nodig?
Wat?quote:
Ik doe tegenwoordig aan KT.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja herken ik wel, die hele reep moet op, maar nooit spijt verder.
Groepslesje in de gym of ga je hardlopen
Geen moeilijk gedoe met vage ongemakkelijke dates in elk geval.quote:
Zeg gewoon eens wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geen moeilijk gedoe met vage ongemakkelijke dates in elk geval.
Waarom ga je dan niet een keer naar een hoer, een knappe desnoods?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geen moeilijk gedoe met vage ongemakkelijke dates in elk geval.
Dat kan niet zonder mijn hard to get gimmick te doorbreken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zeg gewoon eens wat je bedoelt.
Ja, eigenlijk wel.quote:
Huh? Waarom zou ik naar een hoer gaan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet een keer naar een hoer, een knappe desnoods?
Hou van directheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat kan niet zonder mijn hard to get gimmick te doorbreken.
Kom je van dat incel aura af en misschien nog belangrijker van je agressie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou ik naar een hoer gaan?
Agressie is best geil soms.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je van dat incel aura af en misschien nog belangrijker van je agressie?
Oh, tja.quote:
Ah zo, mooi man!quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je van dat incel aura af en misschien nog belangrijker van je agressie?
Ja ik wil je op zich wel neuken hoor maar dat is meer hypothetisch op dit moment.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ben hier niet voor gemaakt. sorry.
doe niet zo stom.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja ik wil je op zich wel neuken hoor maar dat is meer hypothetisch op dit moment.
Excusez moiquote:
Ja snap ik met jouw curves, als man moet je toch even loeren. Gewoon vuil terugkijkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik voel mij alleen zo ongemakkelijk als ik hip thrusts of frog pumps ofzo doe. Mannen staren dan zo. Ben nog niet op het levelletje boeeieeeee
Het is weer een goed gesprek geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |