Je luistert toch naar het lied? Of zijn reputatie weerhoudt je ervan? Het is een duet hequote:
Nee luister er niet naarquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je luistert toch naar het lied? Of zijn reputatie weerhoudt je ervan? Het is een duet he
Ah okquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee luister er niet naarHeb het nooit zon leuk nummer gevonden.
Niet dat ik weet eigenlijk, volgens mij komt mijn familie al generaties uit de hoek Den Haag/Rotterdam/Dordrechtquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:38 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heb je ook nog een Turkse achteroom voor de Baklava?
Rotterdamquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet eigenlijk, volgens mij komt mijn familie al generaties uit de hoek Den Haag/Rotterdam/Dordrecht
Van de grote steden in NL is dat wel de interessantste, maar ik zou er nooit willen wonenquote:
Waar woon je?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de grote steden in NL is dat wel de interessantste, maar ik zou er nooit willen wonen
Bij @timmmmm in het dorpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij @:timmmmm in het dorp
Ja dat had ik doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waar wist ik niet. Moet ik nog gaan puzzelen ook.... meh
A child is born with no state of mind.
Gewoon zonder parkeervergunningen voor de deur parkeren en 's avonds over straat kunnen lopen zonder lastig gevallen te wordenquote:Op maandag 14 oktober 2019 00:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Das heel wat anders dan Rotterdam, snap ik
Lijkt Westland welquote:Op maandag 14 oktober 2019 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zonder parkeervergunningen voor de deur parkeren en 's avonds over straat kunnen lopen zonder lastig gevallen te worden
Wat is de leukste wijk in schiedam?quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Lijkt Westland welIk heb ook geen vergunning in Schiedam hoor. Je kan hier vrij veel gratis parkeren. Behalve als je in het centrum woont. Maar zelfs als je naar het centrum gaat, sta het 1e uur gratis in de (2) garages.
Centrum wel. Ik woon in Nieuwland, ook prima. Is ook vlakbij het centrum. Met de auto letterlijk nog geen 5 min.quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is de leukste wijk in schiedam?
Mja ik kan niet zoveel met die stadse drukte, al die mensen zo dicht op elkaarquote:Op maandag 14 oktober 2019 00:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Lijkt Westland welIk heb ook geen vergunning in Schiedam hoor. Je kan hier vrij veel gratis parkeren. Behalve als je in het centrum woont. Maar zelfs als je naar het centrum gaat, sta het 1e uur gratis in de (2) garages.
En vanaf jouw huis naar rotterdam centrum met ov?quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:09 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Centrum wel. Ik woon in Nieuwland, ook prima. Is ook vlakbij het centrum. Met de auto letterlijk nog geen 5 min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |