Maar dat nummer dat je postte is Koreaans (?) daar kom je toch niet vandaan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:17 schreef SuperHartje het volgende:
Ik dacht eerder aan de plek waar je vandaan komt, waar je opgroeit, waar je vaak geboren bent... En wie houdt nu niet van Chicken noodle soep
Ja Koreaans. Nee ben ik niet, had je mijn foto niet gezien toen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat nummer dat je postte is Koreaans (?) daar kom je toch niet vandaan?
Volgens mij wel, Indo toch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja Koreaans. Nee ben ik niet, had je mijn foto niet gezien toen?
En Uccie geloof ik ook mocht die hier ooit nog komen.quote:
Oh die ken ik geloof ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Uccie geloof ik ook mocht die hier ooit nog komen.
Wel verdacht veel Indo-vrouwen hier dan ...
Suriname. Prachtig land.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:24 schreef SuperHartje het volgende:
Mijn ouders zijn in Suriname geboren...
Moet je nu niet heen gaan. Armoede schijnt heel erg te zijn nu. Prijzen zijn enorm gestegen.. Ik wil wel weer gaan als mijn dochter volwassen is, maar dat zien we dan welquote:
Ik was er in 2010quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:29 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Moet je nu niet heen gaan. Armoede schijnt heel erg te zijn nu. Prijzen zijn enorm gestegen.. Ik wil wel weer gaan als mijn dochter volwassen is, maar dat zien we dan wel
Ik heb een achteroom (bestaat datquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:24 schreef SuperHartje het volgende:
Mijn ouders zijn in Suriname geboren...
Jan Smit.quote:
Heb je ook nog een Turkse achteroom voor de Baklava?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een achteroom (bestaat dat) die half Surinaams is, heb hem geloof ik maar een paar keer gezien, maar die lijkt net op mijn vader alleen dan met een donkerder kleurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |