Ja baas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dat je je excuses moet aanbieden aan superhartje.
Inderdaad, wat een troep. Luister dan gewoon deze hemelse klanken:quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan durf jij nog met deze teringherrie te komen ook.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een troep. Luister dan gewoon deze hemelse klanken:
Ja challas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik kom voor jouw floes zet het in mijn douche!![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik kom voor jouw floes zet het in mijn douche!![]()
RIP van_Lammetakquote:De 3 meest voorkomende signalen bij een beroerte zijn:
Scheve mond: de mondhoek hangt plotseling naar beneden.
Verwarde spraak: Iemand praat ineens verward of kan de woorden moeilijk uitspreken.
Lamme arm: Plotseling ontstaat er krachtsverlies of verlamming van een arm.
Ik vind het fantastisch. Het is allemaal zo slecht en somehow toch razend populair.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
"hou je veel saf, ben je net als mij... Ik kom dichterbij'
Echt wie verzint dit?
Ja maar hoezo maakt die bizzey niet gewoon kwaliteit...quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch. Het is allemaal zo slecht en somehow toch razend populair.Bizzey is ook het muzikale genie achter early Famke Louise.
Geen idee of hij daartoe in staat is, daarbij lijkt hij met deze shit erg goed te boeren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoezo maakt die bizzey niet gewoon kwaliteit...
Ja k denk dat die het wel kan. Maar hij heeft wel een commercieel talent blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Geen idee of hij daartoe in staat is, daarbij lijkt hij met deze shit erg goed te boeren.Net als je denkt dat het niet erger kan schotelt youtube je dit voor:
En dan word ik beticht van een matige muzieksmaakquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Geen idee of hij daartoe in staat is, daarbij lijkt hij met deze shit erg goed te boeren.Net als je denkt dat het niet erger kan schotelt youtube je dit voor:
Hey ik weet zeker dat dit met pillen op vast ook heel lekker klinkt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan word ik beticht van een matige muzieksmaak. Als Henkletterig dit zou horen kaapt die waarschijnlijk een Antonov vol met explosieven om een stad op te blazen.
Ja maar jij bent serieus met je muziekkeuze/quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan word ik beticht van een matige muzieksmaak. Als Henkletterig dit zou horen kaapt die waarschijnlijk een Antonov vol met explosieven om een stad op te blazen.
Cyanidepil dan wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hey ik weet zeker dat dit met pillen op vast ook heel lekker klinkt.
Ik heb gewoon een hele brede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent serieus met je muziekkeuze/
'smaak'quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hele brede muzieksmaak.
Smaak ja.quote:
Dit heb ik de afgelopen uren onder andere geluisterd, lijkt me vrij divers om van 'smaak' te kunnen spreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |