En ik maar wachten hierquote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:36 schreef SuperHartje het volgende:
Oh je had de laatste post![]()
Ik gwn vrolijk verder posten
Die zal wel weer ergens aan het rellen zijn geslagen, ies koeltoer.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:51 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Waar is Yas dan? Die was er net nog.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal wel weer ergens aan het rellen zijn geslagen, ies koeltoer.
En dan durf jij nog met deze teringherrie te komen ook.quote:
Even een beetje dimmen he jongedame.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan durf jij nog met deze teringherrie te komen ook.
Ja beetje zeggen dt ik wel weer aan rellen ben en dan dit plaatsenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een beetje dimmen he jongedame.
Hij is zo gemeen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:51 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Waar is Yas dan? Die was er net nog.
Dat staat gewoon compleet los van elkaar joh.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja beetje zeggen dt ik wel weer aan rellen ben en dan dit plaatsen
Dit soort muziek plaatsen noem ik dus rellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat staat gewoon compleet los van elkaar joh.
Dit is geen rellen maar gewoon nostalgie.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Di
[..]
Dit soort muziek plaatsen noem ik dus rellen.
Ja dat ja. Was echt geschokt toen ik dat lasquote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
I know, kinderen willen verkopen enzo
Ik gaf alleen maar een oplossing voor je probleem van tijdsgebrek, of het een goede oplossing was is een tweede maar het is wel een oplossing.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
I know, kinderen willen verkopen enzo
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar een oplossing voor je probleem van tijdsgebrek, of het een goede oplossing was is een tweede maar het is wel een oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |