Ik bagger wel, maar de hele dag in een slowchat slap lullen over het avondeten is me een brug te ver.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh weer zo een die wel hier komt kijken overal zit te baggeren, maar zich verheven voelt haha
Kom je maar op 1 manier achter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel bang dat het een kutfilm is Remqo.
Ik hou van kut, wil er mijn hoofd in stoppen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel bang dat het een kutfilm is Remqo.
Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik hou van kut, wil er mijn hoofd in stoppen.
Als je hoofd overeen komt met je karakter hoort het daar wel in ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik hou van kut, wil er mijn hoofd in stoppen.
Is goed Braddie, is goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je hoofd overeen komt met je karakter hoort het daar wel in ja.
Ga eens wat doen met je leven joh sneuneus, @Solotovskiquote:
Zo he, jij bent hier zeker de leukste thuis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga eens wat doen met je leven joh sneuneus, @:Solotovski
Het boeit me niet wat jullie zeggen jongens, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik leave. Boeit me verder ook niet hoor.quote:
Nee, ik blok via aboquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 06:59 schreef InstortendeSter het volgende:
@:haags_kwartiertje
heb jij dat script waarmee je posts van mensen kan blocken nog?
Daar ben ik blij om. Houd dit gevoel vast.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:00 schreef Chia het volgende:
Voel me oprecht ook een stuk beter de laatste 4 weken. Minder wajong in mijn leven.
m a r i o k e c hquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:03 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Houd dit gevoel vast.
Die heb ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 06:59 schreef InstortendeSter het volgende:
@:haags_kwartiertje
heb jij dat script waarmee je posts van mensen kan blocken nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |