Jij vindt jezelf echt iets te belangrijk meis. Het boeit me niet wat jij zegt, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik mezelf ga aankleden en ga werken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal me niks verbazen als het al in de Discord staat dat ik laat wakker was enz.!
!
!
Denk dat je het wel kan raden..quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Kan je die ff hier posten, kan niet via DM.
Bedanktquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:03 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Houd dit gevoel vast.
Ik heb mijn werklolletjes er ook wel gehad hoor, zeg ik eerlijk. Maar na een tijdje moet je toch keertje bij jezelf denken: Waar ben ik in godsnaam mee bezig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf echt iets te belangrijk meis. Het boeit me niet wat jij zegt, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik mezelf ga aankleden en ga werken.
Ama, doe rustig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal me niks verbazen als het al in de Discord staat dat ik laat wakker was enz.!
!
!
wat speel je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker de hele dag gamen en halve liters klappen
Laat dit lekker in de Discord ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker de hele dag gamen en halve liters klappen
Het spel wie kan het snelst ghostenquote:
sterktequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het spel wie kan het snelst ghosten
Gelukkig zijn ze allemaal samen waardoor er zo min mogelijk gezichtsverlies kan worden geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |