Daar gaat het ook niet om toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:11 schreef Mjelleke het volgende:
Snap af en toe niks van de mensen hier.
Dat hoeft ook helemaal niet, gewoon lekker cossen, we kijken naar een spel!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:11 schreef Mjelleke het volgende:
Snap af en toe niks van de mensen hier.
Tis niet Jian, tis BloesBloes. Ik snap heus dat je mond vol is waar je hart nog steeds van over loopt, maar het is voorbij liefste ..... I can't live with or without youquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:16 schreef mootie het volgende:
Die vragen van Shel![]()
Ze wil vooral negativiteit over anderen horen. Snap niet dat ze daar aan meewerken.
Goh... bijzonderquote:
Ze zijn er zelf bij.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:16 schreef mootie het volgende:
Die vragen van Shel![]()
Ze wil vooral negativiteit over anderen horen. Snap niet dat ze daar aan meewerken.
zo makkelijk ook weer he. ze hebben niet echt argumenten.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Als ik haar hersenen had, dacht ik ook dat ik goed bezig was.![]()
![]()
Het steekt, hé jongens?
Ze zei laatst al tegen Andrea dat ze zo veel info gescoord had ...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:16 schreef mootie het volgende:
Die vragen van Shel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |