Leeft ie nog?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:02 schreef Bramito het volgende:
[..]
ik ging wat over die arme kat schrijven.![]()
Het viel mee. Het was alleen het harige puntje, niet het vlezige. Wat wil je als nieuwe TT?quote:
Bijna niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik trouwens al gezegd dat ik op vakantie ga?
Piep!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het viel mee. Het was alleen het harige puntje, niet het vlezige. Wat wil je als nieuwe TT?
Ja hoor, is alweer vergeten. Ze heeft het druk met slapen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Och arme Piep. Gaat het een beetje (met jullie beiden?)
Vergeet je pakje Tjolk niet!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:45 schreef Lonaa het volgende:
Kleffe witte bolletjes gekocht en voorgesneden kaas voor de wereldreis morgen.![]()
Zit er een meet in?quote:
Ik moest googlen want ik ben nog geen 30.quote:
Hopelijk vroegquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest googlen want ik ben nog geen 30.
Maar zeg, hoe laat Schiphol?
Hotelbed moest klaarstaan om 7.30, heb je daar wat aan?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja uh, geef tijd. Hier heb ik niks aan.
Ja. Dan zit er een meet in.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hotelbed moest klaarstaan om 7.30, heb je daar wat aan?
Meet in een hotelbed?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Dan zit er een meet in.![]()
CUL-meet. TAV is er ook. Wie komt er nog meer?
Neuh, op Schiphol, vlak voordat Flash het hotelbed ingaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Meet in een hotelbed?
Is mij te knus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |